Най-престижният конкурс за маркетингова ефективност в света - Effie Awards, ще се проведе за тринадесета година в България. Мотото на тазгодишното издание е "Всичко, което блести, е злато". Парафразата на известния стих на Шекспир издава амбицията на конкурса да награди онези кампании и маркетингови практики, постигнали блестящи резултати със своите иновативни комуникационни решения.

Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), официален организатор на Effie Awards България, кани всички професионалисти в сферата на интегрираните комуникации и рекламодателите да участват в конкурса с най-ефективните си идеи, реализирани в периода от 1 януари 2019 до 31 октомври 2020 г.

Ключовите критерии за оценяване са базирани на сериозните маркетингови проучвания, смелите и нестандартни стратегически решения и ефективността на рекламата. Пандемията COVID-19 и новите социални рестрикции провокираха всички да търсят нови начини на комуникация, затова Effie Awards България въвежда нова категория "Маркетинг при актуални събития". В тази широко формулирана категория един срещу друг ще се изправят контекстуални кампании с висока ефективност, създадени около конкретни събития и в отговор на неочаквани социални, културни и други явления.

Тази година организаторите на конкурса удължават срока за записване с един месец и правят отстъпка от 25% от таксата за участие при ранно подаване на заявките до 13 ноември.

Дали всичко, което блести, е злато? Ще разберем в края на януари 2021 година на церемония по връчване на 13-ите награди Effie България.

Effie Awards е световно признатият стандарт за успешно комуникиран бранд. Над 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и комуникационни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама .

Конкурсът Effie Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации - идеите, които работят.

За повече информация и насоки за правилното попълване на заявките посетете effiebulgaria.org.

Наградите Effie България 2020 се организират от БАКА, съвместно с McCann Sofia и изключителната подкрепа на bTV Media Group - платинен спонсор и на Санофи България - златен спонсор.

За наградите Effie®

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и комуникационни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама .

Началото е през 1968 г. Тогава Американската Маркетингова Асоциация създава програма за класиране на най-ефективните рекламни кампании. Днес Effie вече е най-престижната сред специализираните маркетингови награди. Сред важните отличия бяха добавени Global Effie и локалните Effie Europe, Effie Asia Pacific, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North Africa и 50 Effie национални конкурса. Инициативите на Effie включват Effie Index - класация на най-ефективните компании и търговски марки в целия свят, както и Effie Case Database.

Effie Awards България се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции. Конкурсът се провежда от 2007 година и покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Повече информация и актуални новини ще откриете на www.effie.org, на www.effiebulgaria.org, както и на страниците във Facebook, LinkedIn и Twitter.

За Българската асоциация на комуникационните агенции

Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.