"Топлофикация Перник" работи в нормален режим и без сериозни аварии в периода 15-18 януари. Това се казва в позиция на дружеството по повод зачестили информации за намалено топлоподаване.

Ето и цялото становище на дружеството:

Нашите екипи са ежедневно на терен и се отзовават на сигнали от граждани. В редки случаи обаче успяваме да съдействаме на нашите абонати. Причината е в остарелите вътрешни сградни инсталации, липсата на изолация или незатворени спирателни кранове. Топлофикация Перник отговаря за поддържане на топлопреносната система до абонатната станция или до входа на съответния блок.

След това идва ролята на етажната собственост, на качеството на сградната инсталацията, както и на действия породени от индивидуални решения в различните апартаменти.

Това разбира се не са 100% от случаите. Би било несправедливо да твърдим, че при нас винаги и всичко е изрядно. Когато причините са зависещи от нас, се стремим да отстраняваме неизрядностите в рамките на часове.

Ниските температури към настоящия момент изострят чувствителността на хората. Ние сме насреща да разгледаме всяка жалба и подаден сигнал. Молим за разбиране хората, че постигането на желания комфорт не винаги е в нашите възможности.

Многократно сме призовавали да се обезвъдушават системите преди началото на отоплителния сезон, да се монтират и използват спирателни кранове, когато домакинствата поставят бойлери, а при възможност да се ревизират и целите сградни инсталации.

През последната седмица например се сблъскахме с наводнени абонатни станции в приземни етажи и мазета. Във всички тези случаи след отводняване бе възстановено нормалното топлоподаване.

Казусите са различни и индивидуални и във всички случаи се стремим да предложим най - доброто решение. "Топлофикация Перник" е на разположение на жителите на града за сигнали, свързани с намалено топлоподаване на телефони 070050020 от 07,30 до 16,00 часа и денонощно но 076/658227, както и на имейл формата, създадена за удобство на сайта.