Над 300 човека на живо и онлайн проследиха годишното събитие на International Advertising Bureau (IAB), което събра на едно място на 11.11 в Sofia Event Center български и световни лектори по темата "Постоянната промяна"/Constant Change

За първи път българска публика успя да се срещне на живо с представител на Meta. Специален гост на IAB Digital Day 2022 беше главният творчески директор на компанията Фабио Сайдл, който пристигна в София от Ню Йорк за форума.

"Има 5 начина да приемем промяната", каза Фабио Сайдл. "Да предвидим бъдещето, означава да си го представим; да слушаме повече, отколкото да говорим; да включим многообразие от таланти; да гледаме на него като на възможност и да инвестираме в естествен интелект." Това бяха посланията на Сайдл.

Събитието Constant Change имаше за цел да постави основните въпроси за това как промяна се отразява в различните аспекти на дигиталния бизнес и комуникациите, но и на професионалния и личния ни живот. Как се приема тази промяна, как се адаптират хората към нея и какво влияние имаме върху бъдещето?

Освен представител на Meta, на сцената в София своята визия за промяната дадоха представители на Google и Viber.

Всички говорещи се обединиха около тезата на бележития български социолог проф. Георги Фотев, че дигиталната революция е най-голямата и фундаментала ревюлюция до момента в историята на хората, защото тя засяга фундамента на човека.

Той и момчетата от украинската агенция Banda - Максим Боритко и Егор Петров събраха овациите на публиката в залата.

Максим и Егор разказваха за създаването на ключовата кампания "Be brave as Ukraine", която има за цел да повдигне духа на украинския народ, но и да направи хората по света съпричастни към съдбата на страната им, която в последните месеци се бори за своето бъдеще.

"Be brave as Ukraine" е едно просто и бързо послание, което прескача обичайните срокове за брейнсторминги, не е продукт на голям екип или на поредица от одобрения в рамките на дълга корпоративна верига. Два телефонни разговора и няколко човека около масата създават послание, което стига до рекламните пана в най-големите световни столици по света. Това е тренд, който рекламата може ползва - да съкрати времето от идеята до производство, беше тезата на двамата украинци.

"За всеки рекламист е мечта негов криейтив да е на тези локации, за съжаление на нас ни се случи по толкова тъжен повод", каза Егор Петров, основател на Банда.

Тяхната история за силата на маркетинга в полза на доброто успя да докосне публиката и изправи цялата зала на крака.