Да отглеждаш домашен любимец, може да е едно от най-хубавите преживявания, които човек да превърне в сантиментален спомен за цял живот. Още по-хубаво обаче е да насочиш любовта към животните в идея, която, освен в кауза, се превръща и в много успешен бизнес.

Именно така стартира и една от големите вериги зоомагазини у нас - Petmall. За 6 години компанията успява да се утвърди на българския пазар и вече може да се похвали с 11 отворени физически обекта в София. На 17 септември, с много подаръци, томбола, Instagram кът и големи намаления за клиентите, към веригата се присъедини и най-новият модерен и атрактивен магазин на Petmall, разположен в столичния Kaufland в кв. "Крива река".

За управителя на веригата Никола Нинов любовта към животните е един от основните двигатели за развитието на компанията. Самият той има куче от голяма порода - Бернска овчарка, която е изключително дружелюбна и любвеобилна, действа антистресово на всички и затова често я води в офиса. Грижите за нея Никола Нинов определя като сериозен ангажимент и ключ към здравето на кучето - ежемесечно обезпаразитяване, поддръжка на козината - специален груминг и много разходки.

"Всеки един член на нашия екип има домашен любимец и има специално отношение към животните. За мен това е част от семейството и смятам, че хората, които имат домашни любимци, са добри хора. Това е и нашият слоган - "Защото те ни правят по-добри". Усещането на безусловната любов, когато се прибера вкъщи и ме посрещне нашето куче, сякаш не ме е виждало цяла вечност, е нещо, което ме зарежда и изпълва по начин, който човек без домашен любимец не може да разбере", споделя пред Dir.bg управителят на зооверигата.

Възможността за работа с фирми, които са ексклузивни в България, превръща Petmall в единствения зоомагазин, предлагащ на българския пазар определени стоки.

"Избираме проверени и само висококачествени продукти, които са доказали позитивното си въздействие върху животните. Също така вярваме, че освен огромното разнообразие, което предлагаме, професионалното отношението и индивидуалната консултацията са това, което ни отличава. Нашите продавач-консултанти преминават през сериозни обучения, за да дадат най-добрите съвети на стопаните", разкрива Никола Нинов.

И е категоричен, че разположението на новия обект в магазина на Kaufland е от наистина стратегическо значение, защото клиентите намират за огромно удобство да пазаруват от едно място за цялото домакинство и в това число за домашния любимец. Според него най-големите ползи от партньорството с Kaufland са именно за удобството на клиентите. Освен това обаче се забелязват и някои разлики в продажбите между обектите в Kaufland и останалите.

"Големият паркинг, който всеки наш клиент има в тези обекти, дава възможност за покупка на големи и тежки чували, които са по-малко продаваеми в обектите ни, където няма такава възможност", разказва управителят на Petmall и обяснява, че концепцията на Kaufland One Stop Shopping e доказано работещ модел и то във всички развити пазари.

"За радост, в България наваксваме с бързи темпове западните модели и смея да твърдя, че вече имаме примери в различни сектори, които изпреварват някои западни бизнеси - ние се справяме по-добре. В тази връзка българският бизнес е устремен и видимо има желание за развитие, като One Stop Shopping-ът със сигурност е от полза за всякакъв вид предприемачи", обяснява управителят на Petmall.

Снимка: Kaufland/Petmall

Занапред компанията има много амбициозен план за развитие. Освен онлайн магазина petmall.bg и физическите обекти, изцяло локализирани в София, зооверигата до края на годината планира да открие още 4 обекта, като предстои да има магазин и извън столицата.

"За нас това е само началото - в посока стратегия на растеж сме амбициозни и сме си поставили като план 2023-2024 година да отворим 40 нови обекта. Разбира се, планираме част от тях да са в партньорство с Kaufland и се надяваме моделът да е все по-успешен. В 2022 година подготвяме структурата, която да издържи на този ръст, и смятам, че до края на годината ще сме готови. Целта е Petmall да бъде близо до всеки стопанин на домашен любимец и да има достъп до най-добрите и най-подходящите продукти за него. Активно развиваме и нашия онлайн магазин, който продължава да се радва на огромен интерес. Ние сме първите в България, които предоставиха абонамент за регулярна доставка на нашите клиенти. Това е услуга, която дава възможност на нашите клиенти да се абонират за любимите продукти и да ги получават регулярно на определен от тях интервал от време. По този начин любимецът никога няма да остава без храна, а неговият стопанин не трябва да мисли за това", категоричен е Никола Нинов.

В новия магазин в Kaufland в кв. "Крива река" стопаните и любителите на домашните животни могат да избират измежду над 5000 артикула, част от които са ексклузивни за този обект и не могат да бъдат намерени на друго място - голямо разнообразие в категория аксесоари като например интерактивни играчки зa животните, а също и добра селекция от продукти с грижа към природата - биоразградими опаковки, продукти с кокосово масло и без палмово масло, биокозметика и други. Или по друг начин казано - в Petmall ще намерите доказани продукти в зоосвета.

 

* материалът е подготвен за Kaufland