"Идеалният кандидат" е платформата на Дир.бг за търсене и предлагане на студентски стажове.

Година след старта на проекта, авторът и Бисер Кунчев споделя своите впечатления за случващото се в процеса на откриването от компаниите на най-големите си бъдещи таланти.

"Идеалният кандидат" даде и продължава да дава поредица от възможности и на компаниите и на студентите да открият своите допирни точки и да вървят заедно по пътя на развитието си. Платформата доказа, че е била нужна и на двете страни в процеса на търсене и предлагане на стажове", споделя той и продължава:

Вижте всички актуални обяви за стаж:
https://www.idealcandidate.bg/stajove

"Идеалният кандидат" придобива все по-голяма популярност сред най-младите и перспективни кадри, а бизнесът става все по-отворен и отговорен в идеята да подсигури сериозно обмислени и подготвени стажантски програми, в които талантите на България да придобият нужните практически умения и да разгърнат потенциала си. "Идеалният кандидат" дава също и трибуна на най-активните и търсещи постоянно възможности за развитие студенти, които могат да споделят всички свои очаквания, срещани проблеми и дори съвети за подобряване на комуникацията с компаниите, в рубриката "Идеалният кандидат представя", разказва авторът на платформата и самата рубрика Бисер Кунчев.

"Целта, която си поставих е будни студенти, които се регистрират в "Идеалният кандидат", след което кандидатстват по неограничен брой обяви за стаж по тяхно усмотрение и желание, да имат право да участват в рубриката и споделят мнението си както за платформата, така и за всичко онова, което искат да достигне до компаниите, в процеса на подобряване на двустранната комуникация.

Признавам, че резултатите надминаха моите лични очаквания и рубриката бързо се превърна в своеобразен барометър за случващото се в процеса на търсене и предлагане на стажове. В настоящия момент, платформата предлага близо 200 обяви за стаж от над 50 успешни бранда, предизвиквайки младите ни таланти да разкрият своята философия и знания и да се опитат да ги впечатлят, за да ги поканят на интервю. Припомням, че всичко това се случва с попълването на специално подготвен HR Лексикон, в който всеки студент отговаря на 22 въпроса като задължително условие. Всеки един от тях може да запише и любителско видео селфи на своя телефон в рамките на 60-90 секунди, в още една възможност да привлече вниманието на компаниите, чрез своето изпратено послание", завършва Кунчев.