Да отговорим ли на мейл и позвъняване след края на работния ден
Всичко е въпрос на мотивация и приоритети
След работно време сме свикнали да се отдадем изцяло на семейството, на забавления или да гоним лични ангажименти. Все пак не са малко и хората, за които работата е приоритет, независимо от часовия пояс на денонощието и дори намират спокойствие и кондиция да свършат работни задачи и след края на работния ден. С тази тема бе свързана кариерната ни анкета през изминаващата седмица:
Длъжен ли е служител да отговаря на работни мейли и позвънявания в извънработно време?
30% категорично отговарят с "Не" и че е задължително да имаме свободно време
28% споделят, че човек сам трябва да прецени приоритетността им и да решава на кой да отговори
20% са на мнение, че това зависи от заеманата от нас позиция в компанията
8% казват, че зависи кой и за какво ни пише
8% са убедени, че ако сме мотивирани, бихме отговорили без колебание
5% споделят, че отговорът е "Не", но са убедени, че в някои ситуации това би се превърнало в проблем за тях в компанията
1% са позитивно настроени към идеята, но изборно, само на някои мейли
Участвайте редовно в седмичните ни кариерни анкети!