През последните няколко години се наблюдава засилване на интереса на част от компаниите да предложат обявите си за нови работни места по-нестандартен и привлекателен начин. Все по-трудно е да бъде спечелено вниманието на кандидатите, а ежедневният информационен поток, в който се потопяваме в социалните мрежи, ни кара да отсяваме това, на което отделяме от времето си. Очевидно е, че потребителите значително промениха хода на събитията в процеса на търсене и предлагане на работа и все по-отчетливо се вижда тяхната основна роля, в която те поставят все повече условия, както и не те, а компаниите започнаха да търсят кандидати, а не те обяви.

Тези събития в никакъв случай не могат да бъдат определени като лоши, напротив. Всъщност, на компаниите в момента им се налага да предложат един по-разчупен модел на предлагане на обявите си, да покажат повече креативност, да разкажат за себе си като едно перспективно и добро работно място, но и да предложат работна атмосфера, която хем да носи комфорт и да предизвика желанието на кандидатите, но и да отговаря на тяхното разбиране за фирмени ценности и философия. Това прави задачата повече от предизвикателна, но и много интересна. И за компаниите и за кандидатите.

Тук, обаче, изниква един друг, любопитен въпрос. Компаниите веднага контрират и споделят, че те са готови да се впуснат в тази "игра", но пък съвсем нормално искат да получат и по-привлекателни и съдържателни кандидатури. Къде се среща тук търсенето и предлагането? Ситуацията става още по-интересна, когато пък кандидатите отговарят, че искат да кандидатстват по-бързо и по-лесно, а не с часове да подготвят презентацията си.

Отговори на всички тези въпроси дават от новата платформа за работа и стаж WorkTalent.com, чиито методи на кандидатстване позволяват на потребителите да направят своя избор сред няколко опции:

  • Ако кандидатите искат да подобрят представянето си и да създадат и изградят една по-привлекателна и съдържателна кандидатура, могат към своето CV да добавят предварително онлайн интервю с 16 въпроса, чрез които да спечелят конкурентно предимство и да разкажат повече за своята философия, знания и умения. Могат да продължат надграждането на кандидатурата си и да запишат кратко видео обръщение на телефона си и да го изпратят към целия набор от документи към компанията.
  • Ако кандидатите искат да кандидатстват по-бързо и лесно, WorkTalent.com предлага и още две любопитни опции - Бързо кандидатстване (изпращате само две имена и контакти за обратна връзка и опционален текст с 1000 символа) или Linkedin кандидатстване (изпращате линк към профила си в професионалната социална мрежа и контакти за обратна връзка)

Платформата предлага на вниманието на потребителите си и атрактивни обяви, като днес ще акцентираме на няколко професионални области:

Публикацията е предоставена от WorkTalent.com