Bulphoto
Ставаме морга на стари дизелови коли
Напълно реална е възможността България да се превърне в гробница за старите дизелови автомобили.
Ако нещо не бъде предприето от чисто законова гледна точка, това ще се превърне в проблем, който застрашава страната ни в голяма степен, каза пред телевизия „Бл,умбърг“ Явор Иванов.
Той коментира и темата със замърсяването на въздуха от страна на по-стари и употребявани автомобили.
"Фактът, че данъците за автомобили на възраст над 10 години са по-ниски от данъците за нов автомобил, е един от проблемите, които трябва да бъдат адресирани от властите и правителството да вземе решения", допълни той.
Според Иванов пазарът на употребявани автомобили в страната е огромен, а разликата между продаваните употребявани автомобили на възраст над 10 години и новите, е много голяма.
„Автомобилните тържища – тези в Горубляне, Дупница, продават масово коли със скрити дефекти, рискови автомобили, включително и такива, които са претърпели сериозни произшествия“, каза Иванов на база на проучване сред официални сервизи и клиентски анкети. Той обаче уточни, че в случая не става дума за автокъщи с легитимен бизнес и на светло.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Той коментира и темата със замърсяването на въздуха от страна на по-стари и употребявани автомобили.
"Фактът, че данъците за автомобили на възраст над 10 години са по-ниски от данъците за нов автомобил, е един от проблемите, които трябва да бъдат адресирани от властите и правителството да вземе решения", допълни той.
Според Иванов пазарът на употребявани автомобили в страната е огромен, а разликата между продаваните употребявани автомобили на възраст над 10 години и новите, е много голяма.
„Автомобилните тържища – тези в Горубляне, Дупница, продават масово коли със скрити дефекти, рискови автомобили, включително и такива, които са претърпели сериозни произшествия“, каза Иванов на база на проучване сред официални сервизи и клиентски анкети. Той обаче уточни, че в случая не става дума за автокъщи с легитимен бизнес и на светло.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
ИЗБРАНО