Коментари - Заведоха дело срещу "Тесла" и Мъск заради неверни твърдения за безопасността на колите | business.dir.bg
назад

Заведоха дело срещу "Тесла" и Мъск заради неверни твърдения за безопасността на колите

Акционерите смятат, че компанията ги е мамила 4 години с фалшиви и подвеждащи изявления, които са скрили как нейните технологии създават сериозен риск от произшествия

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Заведоха дело срещу "Тесла" и Мъск заради неверни твърдения за безопасността на колите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Добро утро.Всеки може да намери в мрежата какво става с тия дето се доверяват на автопилотът на Мъск. Кадрите, не са за чувствителни хора. Декапитирани, рсзполвени. Ма хората са виновни, не Мъски. Всеки има глава да, я ползва.

Не знам колко са читави колите му, но знам, че ще го смачкат, след като изказва свое мнение по въпорси, които са забранени от фашисткия режим в САЩ. В САЩ си имат вече фашизъм. И понеже посягат с дълга ръка на всякъде по света, можем да си кажем, че в САЩ си имаме фашизъм.

Бегай да говориш "свободно" в Руслямска държава. Баси наглите и прости боклуци има!!!!!

Пич, човекът говореше за САЩ. Ако искаш да говориош за Русия, намери тема, в която става дума за Русия. Или се проегледай при психиятър, ако нямаш задръжки.

Мъск работи за клика която заедно работят против човечеството. Кольо Теслата е измислил електрически автомобил още преди повече от век. Първоначално се зареждал както сегашните. А след това се зареждал от слънчевата енергия. Пуснаха ел таксита в Ню Йорк за почти 2 години и после някой знаят какво стана.

Започна се !!!

Има частична автоматизирана помощ, която изисква ръцете ти почти постоянно да са в близост до волана и да го докосват от време на време, има и пълна автономна система, която ясно е заявено, че в БЕТА версия. Винаги се е обяснявало, че се изисква постоянно внимание на водача. Първия загинал беше поставил устройство, което да имитива докосване на волана и беше гледал Хари Потър, докато шофира и попадна на ремарке на тир, който правил обратен завой, ако беше спазвал правилата, щеше да го види и да спре, а не да разчита сляпо на бета версия и да нарушава правилата за използване.

Аз не знаех че в дъжд и сняг не се ползва автопилота и ми се размина на косъм. И въпреки всичко тесла е реклама не е кола.

Мъск каза някои неудобни истини в Туитър... ей го резултата... демокрация, свобода на словото - дрън-дрън.

Хънтър Байдън бе забъркан в скандал със своя изгубен лаптоп, на който бяха открити редица снимки със сексуално съдържание, както и кадри, на които президентският син употребява наркотици. Историята обаче бе цензурирана от социалните медии. Когато Илон Мъск закупи Twitter той проведе разследване, показващо, че информацията е била прикрита.

Ми тия акционери като се хванаха с този африканец не знаеха ли, че ще ги излъже? Той още като ученик е бил пребиван от съучениците си, вероятно е имало причини. А лошото му падане на глава?

Не става ясно защо русофилистици коментират Мъск?!? Другари, оставете новините в загниващите капиталистически държави. Така или иначе, вие никога няма да можете да си позволите автомобил Тесла - хубав или лош...

Тук пък какво има общо с русофилите? За съжаление има много избягали от Карлуково. Поне си пий хапчетата преди да пишеш. Аман от тролове.

Това че 100 % от вас са путлерасти. Това е общото.

Не харесвам Мьск, но всички електро коли и автобуси са лесно запалими заради бтериите им. Иначе в Виена вьрви автобус на водород, разработен от техн уни Виен и техн уни в Перм А руснаците имат самолети на водород... тая технология с електрото не е зелена, еко или прогресивна .... тя е неинтелигентна

Лесно, лесно, колко да е лесно? По статистика за миналата година в САЩ от 215000 автомобилни пожара, електрически са 52, при дял на електромобилите от 11%. Ако се палеха колкото бензиновите, трябваше да са над 20000. Иначе той водорода не се пали въобще, нали. Да не говорим каква бомба е резероарът на 200 атмосфери.

Я пак... 11%??? От къде това инфо, да не работиш за Мъск... :)))

Минусите не са доказателство за източника!!! Чакам да се обосновеш...

Статистиката е интересна наука. Може ли сметка за бр.автомобили умножени по изминатите средно километри? И тогава може отново да направим анализ.

Във Виена 50% са на водород от 3-4 години. 20% на метан

Ха хаз адава се Теслагейт за гейтаците от ЕК и Парламента....ха ха смешни и нефелни старчоци

Ще почнат да ги забраняват щото яко се палят. По 2-3 коли на ден само в моя град, и се налага да евакуират район от 300 метра (1000 фута) във всяка посока около тях. А колко вода отида за гасенето, особено сега когато има извънредна суша е отврат. Трябва да ги заливаш без да спираш 5-6 часа

Къде го това? ЛА?

Аха сигурно. За миналата година, от почти 215000 запалили се коли в САЩ, електрически са били 52. Не по 2-3 на ден,ами направо на час. Глупак.

Много лъжете! Мислите ли, че между 730 и 1100 автомобила, които се палят в един единствен град няма да се разчуе? Особенно при загубите на производителите на коли с ДВГ, които само чакат нещо подобно, за да го рапространят навсякъде! Това без съмнение е лъжа. Целяща да всява страх. Нагледахме се на такива покрай ковид...

Аз не съм почитател на електричките,дори обратно. Доколкото съм гледал клипове в YouTube клипове става въпрос за Hyundai и най вече SantaFe

Elon Musk е нещо като крал на държавните субсидии. Тесла и SpaceX биха били държавни фирми в цял свят. Ама Обама искаше частни фирми да правят електрически коли и ракети и ги пълнеше с много милиарди долари всяка година. Държавни поръчки, субсидии, търговски отстъпки, подаръци от НАСА, някакви странни инвестиции с които държавата не получаваше собственост……..Мъск е най-противния милиардер, защото е продукт изцяло на държавна политика

Кви държавни субсидии бълнуваш, бе кретен? Държавни субсидии има за купувачите - 5000 долара (около 5%от стойността) за първите 200 000 броя автомобила от един производител. За сведение на вас тъпите и простите Тесла досега е произвела и продала близо 2 милиона автомобила, като субсидии са получавали купувачите на първите 200 000 автомобила в САЩ (продадени над 1 милион) на обща стойност 1 милиарда долара. А Тесла е продала автомобили за над 80 милиарда долара. Че всеки производител на коли е получила за не електрически коли много повече субсидии.

НА РУСОФИЛА

Ходи да преглътнеш със златен дъжд от Сорос

Още един избягал от лудницата. Явно с психотест трябва да се пише тук.