Започва изграждането на магистралата "Русе - Велико Търново"
Проектът е на стойност 660.4 млн. лева без ДДС и е разделен на три лота
Обратно в новинатаКоментари - Започва изграждането на магистралата "Русе - Велико Търново" | Бизнес.dir.bg
Коментари
по този път стават страшно много катастрофи, явно от неразумно поведение на шофьорите от онзи район. И магистралла да им направиш, няма да промениш неразумния. Ето защо само незабавна конфискация на колата е решението
ЩЕ МИНАТ СТРАЙКЪРИТЕ , ПО ПЪТЯ ЗА РУСЕ - БУКУРЕЩ - КИЕВ, ЗА ДА ПОМОГНАТ НА УКРАЙНА ДА РАЗБИЕ ВРАГА ! .
Пич, помня тиквун 7 другите крадци как откриваха Хемус и всеки един участък...копки имаше, по телевизията даваха да се види...договори... Ко стана? С Хемус? Ами Тракия? Хванаха ги с ремонтите че крадат... Бе те околовръстното в София не могат да отремонтират след като го построиха... Знаеш ли тия виадукти над квартал Младост 30 години чакаха "прехода" за да се изгради нормално ОКОЛОВРЪСТНО. ТАКА ДОКАТО НЯМАМЕ НАРОД Я МЪРША- БЕЛИТЕ 7 ДОБРИ ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКИ ШВИ ШУБАТ, ША ШУБАТ ДОКАТО МОГАТ И ЩЕ ИЗНАСЯТ ДОКАТО ИМ ДАВАТЕ. ТАГАРЕНКО ДОКАРВА 25 интересното, ще ви видим тогава
Това с върнатите пари в чували, които Бойко Рашков провидя изнесени в Дубай ли? Или със спестеното от недостроената магистрала до Гърция, която "завършихме" по план за Олимпийските игри в Атина? Или може би със спестеното от "завършената" магистрала до Сърбия, която не европейските ни затънали в криза съседи завършиха преди повече от година? Позор и посмешище сме за Европа - от всяка граница на влизане до всяка граница на излизане.
Тука не се строи, а се разпределят порции. Сега едни фирми ще си разделят 4-5 милиарда, а какво ще свършат, всеки може да се досети.
Властите се смянят, далаверите продължават! Значи зарязваме Хемус, защото там тези които строят не са наши хора, а започваме Русе -В.Търново, че ние да се облажим! А крадците по тунелите на Витиня вече се прехвърлиха към новите управляващи.
Това руското, което с много уговорки може да мине за "икономика" всъщност е ИЗНОС на нефт,газ и полезни изкопаеми. Сега, когато никой не иска руските полезни изкопаеми, и когато русия изнася в УКРАЙНА главно БЕЗПОЛЕЗНИ ЗАКОПАЕМИ, руската ТАКА НАРЕЧЕНА "ИКОНОМИКА" не е на нивото дори да ПИЦАРИИТЕ и КЕБАПЧИЙНИЦИТЕ на КВАРТАЛА "КУИНС" в Ню Йорк
Ти ходил ли си до Русия да видиш как им работи икономиката на пълни обороти? Потърси репортажи, правени от западняци, защото знам че първата ти работа ще бъде да отречеш.
Добре е да започнат със смъртоносния участък Русе-Бяла. Но защо трябваше точно зимата да започва строежа? Пак ще има изненадани от снега.
Тази магистрала се започва под натиска на Румъния и Гърция! Не е нашия стратегически интерес. Когато магистрално връзката Атина-София-Букурещ се затвори тогава единственото важно пристанище на черно море остава Констанца. Между Букурещ и Констанца има магистрала. Пристанища Варна и Бургас остават изолирани и безполезни! Гърците искат още нещо-тунел под Шипка! Ако това се реализира можете да сложите кръст на Варна и Бургас като туристически и пристанищни градове. Долу някой беше писал че трасето през Видин е по-важно. Всъщност 100пъти по-важно! Когато влезем в Шенген и когато съвсем се скараме със Сърбия това ще е най-важната ни връзка с Европа.
"Не е нашия стратегически интерес." -- вероятно защото не започва от СофиА ... Всяка магистрала в България, ако не минава през СофиА, "Не е нашия стратегически интерес."
Е, на какво прилича това изказване! От страх да не потъне бизнеса във Варна, да се оставят хората от Северна България без нормални начини за придвижване, да пътуват с риск за живота. Ами така погледнато, може пък да се развият Русе и Търново като по-добре свързани градове и да привлекат нови инвестиции в региона. Защо Пловдив и Стара Загора са предпочитани от инвеститорите в момента? Не може да се живее в страх от развитието. По-скоро трябва да се мисли в посока как бизнеса - било той туристически или пристанищен - да бъде конкурентен на останалите държави и как да привлича клиенти и партньори.
С какво тази магистрала е важна? Тя няма да има връзка с "Тракия" итн. Българският Север загива. Защото ги няма "Хемус", "Черно море", Варна-Русе и Видин-Ботевград.
За кого я строят тази магистрала, докато я завършат няма да има българи ?!
Ние сме тираджийска държава! Тази магистрала е в помощ само на транспортните фирми. Вместо да търсим вариант за разтоварване на трафика с железопътен транспорт, ние на тираджиите магистрали строим.! Какво става с Хемус и Черно море!? Тези 2 магистрали обслужват българския туризъм! Ние имаме 0 интерес да пращаме румънските туристи от Букурещ директно на гръцките плажове. Пролетния сезон във Варна хотелите са пълни с румънци. Не ги ли искаме повече? Във Варна, Бургас или Созопол. Предвид ситуацията в Украйна трасето север -юг покрай морето не е ли СТРАТЕГИЧЕСКИ приоритет?
То само започнати, Струма, Европа, Хемус, Черно море. Сега и тази. Нещо довършено ще видим ли?
Сега щяхме да имаме магистрали, мед. хеликоптери плюс завършена детска болница. Всичко вече готово и ползващо се. Сумата е същата.
Дано за 50-60 години успеят да я завършат, ама нада ли....
За 30 години демонокрация, България се стопи от 9 000 000 на 5 000 000. Аритметиката показва, че след 30 години, когато евентуално ще се завърши магистралата, българският народ ще е 1 000 000. По-добре да строим пирамиди, за спомен на бъдещите туристи.
Управляват ни пребоядисани комуняци!
Много по изгодно за България е магистрала след моста при Видин и най добре тунел през Петрохан. Нека да гледаме нашите интереси.
Колко магистрали построи правешката мърша, преводач на крави. А. 0 B. 1 C. 3 D. 34 Че да има какво да боядисваме....
София - Пловдив, София - Правец, Варна Девня, не е като да не е направил
Хайде да е хаирлия строежа, пък догодина по това време да му режем лентата. Мухахахахаха.
Дунав Мост 1 е построен от вълко червенков, не от правешката мърша. Тя нищо реално не е построила. Само е превеждала кравите от един баир на друг.
Магистрала на баир. Тия не са в ред.
Правешкият преводач на крави колко магистрали построи??? ЗЕРО, НУЛА!!! НИТО ЕДНА! Не може ли де му ги боадисат? Ми как да му ги боядисат като ги няма!
70% от ЖП тунелите в България са построени при Царя!!!
Царска България направи 3 национални катастрофи, избиваше най-добрите синове на народа, няколко въстания, терор с рязане на глави и палене на къщи и т.н. Начело с деградирали германски аристократи, като педала Фердо. Дълговете и народа плащанше до 70 години на 20 век.Едва след 9 септември 1944 начело на България застават български патриоти.
Преди колко години се заговори за нов път Русе -В. Търново. Бях на 22. Получихме и глав Сек на БКП. БКП стана многонационална. После на ХІ конгрес станахме нация техническа. маргарита Хранова запя "Аз съм само жена ..." беше слабичко красиво момиче в опънати дънки деним. Ами дано да съм жив да видя новият път. По онова време спряха движението по мота на уста Колю Фичето и пуснаха новият мост при Бяла, преди него от посока Русе поразшириха и изправиха пътя и дадоха възможност на идващите ТИР да влизат с висока скорост и създаде възможност за конфликти на излизащите от Бяла
Търново какви задръствания го очакват, бедна ми е фантазията.
Правешкият преводач на крави колко магистрали построи??? ЗЕРО, НУЛА!!! Не може ли де му ги боадисат? Ми как да му ги боядисат като ги няма!
През 1863 год да 1866 година Митхад паша построи пътя Русе -Велико Търново, Русе -Орхание. Моста при Бяла, покритият мост в Ловеч, Велико Търново -Орхание, Пътя за Видин моста където Осман паша сдаде Плевен отделно пътища от Лом, от Оряхово, от Никопол .... При което копането ставало на ръка, транспорта с биволски каруци -И всичко това за 3 (три) годиини От княжеското време до социалистическа България Дядо Йоцо вида 4700 километра ЖП линии. Да сравняваме ли колко са построените през тези 45 години Народна Власт а и закритите през последните 33..... За пътища, магистрали и ЖП транспорт става дума
Не му и трябваха, тогава се строеше ЖП, двойните линии, електрифицираните линии, за останалите региони шосетата стигаха, хахаха, летищата също са от тогава и пристанищата, бургаското може и да е започнато от Фердинанд ама от тогава има -няма две-три корабни места за разтоварване на улова, днес са най-малко 50 с терминали за различни това и жп връзки, автомобилни също, хахаха, днес всеки дрисльо иска да кара бенве с 200 и бот Бойко нали си е мека Мария им уйдисва на пихтиестото подобие на мястото дето трябва да е мозъка, хахаха, щот и джукесата цирика, че не била ква да е, хахаха
стига сте повтаряли, че точи сух пацул е академик… на всички ни стана ясно, че този запъртък няма основно образование.
Скъпо и некачествено само за 6 милиона на километър. А качествено, кога или говорим за други държави.
А кво стана с Хемус ?? Или там вече първата копка е направена, парите са усвоени, а резултат - НУЛА !
Извинете, не подценявам магистралите но София Варна не е ли да изглежда с по-голям прироитет?