Коментари - Започва изграждането на магистралата "Русе - Велико Търново" | business.dir.bg
назад

Започва изграждането на магистралата "Русе - Велико Търново"

Проектът е на стойност 660.4 млн. лева без ДДС и е разделен на три лота

Обратно в новината

Коментари - Започва изграждането на магистралата "Русе - Велико Търново" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

по този път стават страшно много катастрофи, явно от неразумно поведение на шофьорите от онзи район. И магистралла да им направиш, няма да промениш неразумния. Ето защо само незабавна конфискация на колата е решението

ЩЕ МИНАТ СТРАЙКЪРИТЕ , ПО ПЪТЯ ЗА РУСЕ - БУКУРЕЩ - КИЕВ, ЗА ДА ПОМОГНАТ НА УКРАЙНА ДА РАЗБИЕ ВРАГА ! .

Пич, помня тиквун 7 другите крадци как откриваха Хемус и всеки един участък...копки имаше, по телевизията даваха да се види...договори... Ко стана? С Хемус? Ами Тракия? Хванаха ги с ремонтите че крадат... Бе те околовръстното в София не могат да отремонтират след като го построиха... Знаеш ли тия виадукти над квартал Младост 30 години чакаха "прехода" за да се изгради нормално ОКОЛОВРЪСТНО. ТАКА ДОКАТО НЯМАМЕ НАРОД Я МЪРША- БЕЛИТЕ 7 ДОБРИ ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКИ ШВИ ШУБАТ, ША ШУБАТ ДОКАТО МОГАТ И ЩЕ ИЗНАСЯТ ДОКАТО ИМ ДАВАТЕ. ТАГАРЕНКО ДОКАРВА 25 интересното, ще ви видим тогава

Това с върнатите пари в чували, които Бойко Рашков провидя изнесени в Дубай ли? Или със спестеното от недостроената магистрала до Гърция, която "завършихме" по план за Олимпийските игри в Атина? Или може би със спестеното от "завършената" магистрала до Сърбия, която не европейските ни затънали в криза съседи завършиха преди повече от година? Позор и посмешище сме за Европа - от всяка граница на влизане до всяка граница на излизане.

Дали някой ще доживее да я види и ползва ...

Тука не се строи, а се разпределят порции. Сега едни фирми ще си разделят 4-5 милиарда, а какво ще свършат, всеки може да се досети.

Властите се смянят, далаверите продължават! Значи зарязваме Хемус, защото там тези които строят не са наши хора, а започваме Русе -В.Търново, че ние да се облажим! А крадците по тунелите на Витиня вече се прехвърлиха към новите управляващи.

Това руското, което с много уговорки може да мине за "икономика" всъщност е ИЗНОС на нефт,газ и полезни изкопаеми. Сега, когато никой не иска руските полезни изкопаеми, и когато русия изнася в УКРАЙНА главно БЕЗПОЛЕЗНИ ЗАКОПАЕМИ, руската ТАКА НАРЕЧЕНА "ИКОНОМИКА" не е на нивото дори да ПИЦАРИИТЕ и КЕБАПЧИЙНИЦИТЕ на КВАРТАЛА "КУИНС" в Ню Йорк

Ти ходил ли си до Русия да видиш как им работи икономиката на пълни обороти? Потърси репортажи, правени от западняци, защото знам че първата ти работа ще бъде да отречеш.

Ане, то знаеш ли чё Москва е колкоти половин българия и там живуркат 12 милиона души, имат метро навсякъде, може да се плаща с телефон към карта, в автобуса, имат работещи камери за контрол по пътя и да, ние спрямо тях сега откриваме огъня и колелото и живеем в пещери...

Какво стана, бе, бастуни?! Същите фирми, цената по 3.. Нулева корупция!

Кога и къде ще раздават торбите с парите да ходя да хвана ред????

До 2550 г, дали ще е готова, или ще откраднат милионите още другата година?

Добре е да започнат със смъртоносния участък Русе-Бяла. Но защо трябваше точно зимата да започва строежа? Пак ще има изненадани от снега.

Тази магистрала се започва под натиска на Румъния и Гърция! Не е нашия стратегически интерес. Когато магистрално връзката Атина-София-Букурещ се затвори тогава единственото важно пристанище на черно море остава Констанца. Между Букурещ и Констанца има магистрала. Пристанища Варна и Бургас остават изолирани и безполезни! Гърците искат още нещо-тунел под Шипка! Ако това се реализира можете да сложите кръст на Варна и Бургас като туристически и пристанищни градове. Долу някой беше писал че трасето през Видин е по-важно. Всъщност 100пъти по-важно! Когато влезем в Шенген и когато съвсем се скараме със Сърбия това ще е най-важната ни връзка с Европа.

Колко души умряха по пътя Русе-Бяла?

"Не е нашия стратегически интерес." -- вероятно защото не започва от СофиА ... Всяка магистрала в България, ако не минава през СофиА, "Не е нашия стратегически интерес."

Пълни глупости майна, айде пак опитай стратегията

Е, на какво прилича това изказване! От страх да не потъне бизнеса във Варна, да се оставят хората от Северна България без нормални начини за придвижване, да пътуват с риск за живота. Ами така погледнато, може пък да се развият Русе и Търново като по-добре свързани градове и да привлекат нови инвестиции в региона. Защо Пловдив и Стара Загора са предпочитани от инвеститорите в момента? Не може да се живее в страх от развитието. По-скоро трябва да се мисли в посока как бизнеса - било той туристически или пристанищен - да бъде конкурентен на останалите държави и как да привлича клиенти и партньори.

С какво тази магистрала е важна? Тя няма да има връзка с "Тракия" итн. Българският Север загива. Защото ги няма "Хемус", "Черно море", Варна-Русе и Видин-Ботевград.

С нищо ,просто местната власт са работили по проекта ,докато в северозапада си барат макарите :)

Ква местна власт? Магистралите се проектират от АПИ и нямат нищо общо с местната власт. Тя даже често не знае какво става.

За кого я строят тази магистрала, докато я завършат няма да има българи ?!

За западните господари, да обхождат владенията и да цъкат с език: тука едно време имаше едни, много прости, отне ни доста време да ги намалим.

Ние сме тираджийска държава! Тази магистрала е в помощ само на транспортните фирми. Вместо да търсим вариант за разтоварване на трафика с железопътен транспорт, ние на тираджиите магистрали строим.! Какво става с Хемус и Черно море!? Тези 2 магистрали обслужват българския туризъм! Ние имаме 0 интерес да пращаме румънските туристи от Букурещ директно на гръцките плажове. Пролетния сезон във Варна хотелите са пълни с румънци. Не ги ли искаме повече? Във Варна, Бургас или Созопол. Предвид ситуацията в Украйна трасето север -юг покрай морето не е ли СТРАТЕГИЧЕСКИ приоритет?

По твоята логика и Тракия е излишна, защото не е до Варна. Или пък София - Видин. Няма излишна магистлала, тъпчо.

То само започнати, Струма, Европа, Хемус, Черно море. Сега и тази. Нещо довършено ще видим ли?

Ще чакате Бай Тошо да ви я строи. Иначе - както Стара -Нова Загора

a Хемус кога ?

Сега щяхме да имаме магистрали, мед. хеликоптери плюс завършена детска болница. Всичко вече готово и ползващо се. Сумата е същата.

ㅤ

Е, хайде първо довършете тази, дето я спряхте, пък после "градете" останалото!

Дано за 50-60 години успеят да я завършат, ама нада ли....

Тази магистрала я , започват от 25 години вече! Само взимат парите за проекта и до там !

Започна изграждането на автомагистрала "Русе - Долапите - Иваново - Две могили"

За 30 години демонокрация, България се стопи от 9 000 000 на 5 000 000. Аритметиката показва, че след 30 години, когато евентуално ще се завърши магистралата, българският народ ще е 1 000 000. По-добре да строим пирамиди, за спомен на бъдещите туристи.

Управляват ни пребоядисани комуняци!

Управляват ни американски банкери, помагат им и европейските им колеги.

Американските банкери ти вързаха "чушката" на възел, к-пут смотан!

Стопи се щото ни държаха зад телена ограда Кире

Много по изгодно за България е магистрала след моста при Видин и най добре тунел през Петрохан. Нека да гледаме нашите интереси.

Тиквата върна ли откраднатите 60 млн в салове?

Колко магистрали построи правешката мърша, преводач на крави. А. 0 B. 1 C. 3 D. 34 Че да има какво да боядисваме....

София - Пловдив, София - Правец, Варна Девня, не е като да не е направил

Това магистрали ли са?

Иди нахуй

За 3г не можете да ремонтирате тунел на неговата магистрала. А виадукта на Витиня може да отнеме на меките китки около хилядолете

Хайде да е хаирлия строежа, пък догодина по това време да му режем лентата. Мухахахахаха.

Дунав Мост 1 е построен от вълко червенков, не от правешката мърша. Тя нищо реално не е построила. Само е превеждала кравите от един баир на друг.

Магистрала на баир. Тия не са в ред.

При положение, че има магистрали на колони и в тунели, защо да няма на баир?Аман от разбирачи -хомосексуалисти в тази държава!

Точно само с асансьор нямаме.

Магистрала и накрая ѝ един тесен стар мост.

Правешкият преводач на крави колко магистрали построи??? ЗЕРО, НУЛА!!! НИТО ЕДНА! Не може ли де му ги боадисат? Ми как да му ги боядисат като ги няма!

Аре спри се бе Колко поста ще нацъкаш? Разбрахме че вашите са били тъпи и прости и не са се убедили като другите с апартамент и вика, стига квича колко бил лош Живков.

70% от ЖП тунелите в България са построени при Царя!!!

Царска България направи 3 национални катастрофи, избиваше най-добрите синове на народа, няколко въстания, терор с рязане на глави и палене на къщи и т.н. Начело с деградирали германски аристократи, като педала Фердо. Дълговете и народа плащанше до 70 години на 20 век.Едва след 9 септември 1944 начело на България застават български патриоти.

Отидоа 20 - 30 години...

Сега се започва магистралата, но вероятно ще бъде завършена през 3378 г.

Преди колко години се заговори за нов път Русе -В. Търново. Бях на 22. Получихме и глав Сек на БКП. БКП стана многонационална. После на ХІ конгрес станахме нация техническа. маргарита Хранова запя "Аз съм само жена ..." беше слабичко красиво момиче в опънати дънки деним. Ами дано да съм жив да видя новият път. По онова време спряха движението по мота на уста Колю Фичето и пуснаха новият мост при Бяла, преди него от посока Русе поразшириха и изправиха пътя и дадоха възможност на идващите ТИР да влизат с висока скорост и създаде възможност за конфликти на излизащите от Бяла

Комунизъм баце, виж във Финландия се биха и комунисти и националисти и останаха независими и сега си имат магистрали и атомни централи и нови строят!

Търново какви задръствания го очакват, бедна ми е фантазията.

Никакви задръствания не го чакат. С какво ще се промени преминаващите към Хаин Боаза спрямо сега. Отдавна движението не преминава през града, не като преди да направят тунела слд Хана на К. Фичето, наляво покрай Военното училище и пътя за Дебелец

Правешкият преводач на крави колко магистрали построи??? ЗЕРО, НУЛА!!! Не може ли де му ги боадисат? Ми как да му ги боядисат като ги няма!

Банкевското му прокси барем Тракия завърши.

През 1863 год да 1866 година Митхад паша построи пътя Русе -Велико Търново, Русе -Орхание. Моста при Бяла, покритият мост в Ловеч, Велико Търново -Орхание, Пътя за Видин моста където Осман паша сдаде Плевен отделно пътища от Лом, от Оряхово, от Никопол .... При което копането ставало на ръка, транспорта с биволски каруци -И всичко това за 3 (три) годиини От княжеското време до социалистическа България Дядо Йоцо вида 4700 километра ЖП линии. Да сравняваме ли колко са построените през тези 45 години Народна Власт а и закритите през последните 33..... За пътища, магистрали и ЖП транспорт става дума

С робски труд. Така е лесно....

Не му и трябваха, тогава се строеше ЖП, двойните линии, електрифицираните линии, за останалите региони шосетата стигаха, хахаха, летищата също са от тогава и пристанищата, бургаското може и да е започнато от Фердинанд ама от тогава има -няма две-три корабни места за разтоварване на улова, днес са най-малко 50 с терминали за различни това и жп връзки, автомобилни също, хахаха, днес всеки дрисльо иска да кара бенве с 200 и бот Бойко нали си е мека Мария им уйдисва на пихтиестото подобие на мястото дето трябва да е мозъка, хахаха, щот и джукесата цирика, че не била ква да е, хахаха

стига сте повтаряли, че точи сух пацул е академик… на всички ни стана ясно, че този запъртък няма основно образование.

Скъпо и некачествено само за 6 милиона на километър. А качествено, кога или говорим за други държави.

А кво стана с Хемус ?? Или там вече първата копка е направена, парите са усвоени, а резултат - НУЛА !

още не е направена, но има снимка...сууупербързииии

30 годин демонокрация, 30 годин няма една магистрала като хорските.

Извинете, не подценявам магистралите но София Варна не е ли да изглежда с по-голям прироитет?

Разбира се , че не ! В България, винаги се е гледало да наравят магистралите, през които минава турският и румънският траифк ! Свиленград - Калотина, Свиленград - Русе (дунав мост), Русе (дунав мост) - Маказа за туристите.

ТОВА Е ПРОСТО ЧУДЕСНО ТАКА УКРАИНСКИТЕ ВОИНИ ЩЕ МОГАТ ДА СТИГНАТ ПО-БЪРЗО ДО СОФИЯ И ДА НИ ОСВОБОДЯТ ОТ НАЦИЗМА, КАКТО ТРЕТИ УКРАИНСКИ ФРОНТ НИ ОСВОБОДИ ПРЕЗ 1944