Коментари - "Един призрак броди по света": Тъмни облаци над пазара на електромобили в Германия | business.dir.bg
назад

"Един призрак броди по света": Тъмни облаци над пазара на електромобили в Германия

На карта е заложено кой ще контролира пазара - западните страни или Китай

Обратно в новината
| Автор: Пламен Пенчев, БТА

Коментари - "Един призрак броди по света": Тъмни облаци над пазара на електромобили в Германия | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Що не изкарате данни колко точно бонуси си раздаде висшият мениджмънт на големите автомобилни компании е Европа ?

Не са ли мислили да свалят цените? На всички автомобили. Вземат се твърде насериозно. Още им трябва капитализъм, така че да почнат фалити и разпродажби на коли на безценица, ами колко дълго може да издържи протекционизмът? И колко кара един електромобил? Той нали се отличава от детските играчки.

Лоши призраци бродят по Европа! Старицата има приведения и те я плашат! Къде отиде пазарната икономика на Запада? Китай ли я развали? Или докато бе на вашето, можеше? Къде са евтените електрически коли, или за вас Евтино е пошла дума. Ето сега китайците правят евтино, защо им пречите? Били лоши, били, били. Евтени ли са, за еднодневки са супер. Но не ви изнася, бие ли ви някой през парарните пръсти с цени, то той е лош, то той е китайски демон. Така тръгна света, на евтино и каквото и да правите, то тя водата ще си намери дамар и ще протече евтиното в Европа. Призрачни му работи! На "лоши" и евтини китайски призраци.

Евтино е пошла дума. Бедност също. Идеята е да се повишават доходите, вместо да падат цените. Тоест да изкарваш повече, а не да чакаш да ти дават.

не е така, идеята е всеки средностатистически работник да може да си позволи да купи електрическа кола, колко хора сега могат да си го позволят? и защо изкуствено държат цените високи, нали уж се борим срещу 'климатичните промени"? или всичко пак е една голяма измама

Лоши призраци бродят по Европа! Старицата има приведения и те я плашат! Къде отиде пазарната икономика на Запада? Китай ли я развали? Или докато бе на вашето, можеше? Къде са евтените електрически коли, или за вас Евтино е пошла дума. Ето сега китайците правят евтино, защо им пречите? Били лоши, били, били. Евтени ли са, за еднодневки са супер. Но не ви изнася, бие ли ви някой през парарните пръсти с цени, то той е лош, то той е китайски демон. Така тръгна света, на евтино и каквото и да правите, то тя водата ще си намери дамар и ще протече евтиното в Европа. Призрачни му работи! На "лоши" и евтини китайски призраци.

спирт Секи Ганьо може да вари рикия и уиски от Пшеницата на Зърнарите с Майбаси "Три – четыре месяца": Трамп сделал заявление о третьей мировой войне https://ria.ru/20241013/voyna-1977800691.html

Разборам идеално гнева ти. Споделям го напълно. Опитвам се да обясня на гоите около мен практически от както бях студент в Богословския и ги изритах на втората година ДС преподавателите, които се опитаха да ми отговарят с клишета на абсолютно елементарните въпроси. Та един съвет. Ако е само да си издухаш гнева ок, ма ако искаш тоя един процент, който минава тук да те разбере, смени изказа. По-кратки и прости изречения. Все пак интерфейса за комуникация е важен. Не става да набиеш жак от слушалки в юесби и да очакваш да протече нещо И да. Заради тия лебеди програмирани, които ги водят за носа по-лесно от стадо овце ще го духаме и ние. И то яко.

мойто се излъгал купил, баламите свършиха, балона с електричките ще се спука скоро

Само с електричките ли? Влизам и гледам гоуф бензин 80 бона, туй нормално ли е?

Пазар. Корпорациите имат таргети всяка година. Ако не успяват да продават Гоуфове, ще продават брандове и фабрики. А това е сериозен бизнес и понякога предпочитан. Чиста работа - всзимаш кинти и реинвестираш в нещо с по-малко вложения и по-голяма печалба. Та така, живота продължава.

ами има дачия сандеро, а иначе голф за 80к е лудост, но ако махнат всички тея безмислени електроники и тъч скрийни сигурно цената пак ще стане като преди 30-40 г.

Както вече се разбра, мощните батерии, в които протичат бурни химически реакции са реално бомби или поне неща, които могат да предизвикат огромен пожат във всеки един дом. И единственото нещо, което пази това да не се случва са разни контролери, които ограничават разряда на батерията. Помислете си дали ще си купите нещо с мощна батерия и контролер с връзка към интернет, който в един момент, може да ви убие.

Китай превзе пазара, това се вижда и от децата. Просто на европейците не им се дават луди пари за европейски електрички, а за китайските още няма достатъчно сервизи. Догодина ще има сервизи и китайците ще си продават колите, както сега си продават телефоните.

Тоест да разбираме, че ти като европеец предпочиташ да купуваш азиатски натруфени кичозни возила със съмнително качество. По този начин заради мако спестени пари, би прежалил европейското производство. С това си режеш клона и ставаш в бъдеще работник на китайци със всичките последствия. Ами честито. Поне ще се аучиш как се работи като роб за малко пари, Досега поне се скатваше.

Че какво им.епна азиатските? Карам киа от бая време. 7г гаранция и нищо не хлопа, няма скърцащи пластмаси, добле.осмислени инженерни решения и никакви проблеми с тоците за разлика от френски, немски и италиански.. Ти качвал ли си се в Е-Ку-Ес на Мерцедес? Хлопащи пластмаси, панели едва държащи се, усещане за китайска кола с цена 100к евра.. ИД-3 и 4 на фолсваген не е по-различно.. А няма европейски модел електричка с поне 450км пробег и приличен обем за багаж. Единствено тесла (правена в Германия) има горе долу такима показанели, но като покараш и поседиш в нея, ке видиш че това не е кола за 50-70 бона в евро..

Няма нова търговска война просто идва края на електрокарите.

И какъв е тоз капитализъм дето държавата ще им помага на мултинациналите да правят електрички?! И досега на всеки купувач му даваха бонус 7000 евра! А ние искаме само да не ни облагат с квоти Мариците, а не субсидия!! Значи за техните важни компании помощи, а за нас за мариците тесла!

Някой да ми обясни какво означава незаконни държавни субсидии???

Същото като законните мита. Война на думи и дела.

тогава ще им се е.е майката, ток по 1 евро

Не си много умен!!!

Когато ми извадят 650 кв/ч батерия, тежаща колкото дизелов резервоар пълен с гориво, която мога да заредя до горе за макс 20мин, тогава си купувам електрическа кола. Това значи, че трябва да има поне 2400 км пробрег извънградско с климатик, фарове и музика...

Тя войната с Русия не потръгна ,а те уж бяха по-слаби. Сега с Китай започваме война някой дали вярва ,че може да я спечелим ?!

Джендеругите си накупиха и вече няма кой да купува миксерите

Много ясно че китайците ще надделеят! Когато продаваш Мерцедеси и БМВ за 150-200 00 евро какво очакваш! Не всички са милионери, бандити или земеделски арендатори!

проблема в електромобилите а е в колапса на икономиките на европа и безбожната инфлаация и цени! Нищо не се придава като хората, коли, мебели уреди всичко е в колапс в Европа и това е защото си го надървихме на Русия у нейните горива и полезни изкопаеми. А докато гейовете се чудят електомобили ли ще караме модерни или от ивелиците на бензин, дизел или еко други простотии химични китайците не спят и влизат силно в бъдещето на колите, а то за всеки технически грамотен човек е ясно че е на ток. Ако европейските автомобилни фирми не преминат сетиозно на електромобили то китайците ще ги смажат и ги чакат само фалити, които вече започнаха и чукат на вратите им.

педали и електрички, да живей ЕС и неговия пророк Лайнен.

Тия намазаха дебело филията от всички страни, а сега ревът че балъците се дърпат да им кешат, каква изненада

Към всеки ел. автомобил трябва да се продава и бензинов ел. генератор. Зимата като замине батерията поне да оцелееш.

А на бензиновия двигател, купа сено и вол да тегли каруцата.

втори електромобил СЪС ЗАРЕДЕНА БАТЕРИЯ, който да може да тегли каруцата

Кюмюр има да пушим за още някоя година. Забавното е, какво ще стане като свърши. Предвиждам сичкото граждан обратно на селу да пасът уфсити. Бинцинът ще е лукс за най-богатите. Путин ще го возят на бинцинова катафалка, другите ще ги тегли магаре. Инвестирайте в магарета и мулета.

Отговорът на въпроса кой ще контролира пазара на ЕВ-та е ясен -- Китай. Техните коли са много по-евтини при сходно или по-добро качество на изпълнение. Дори Мъск си позволява да бута открито за протекционизъм на американските ЕВ-та, защото му се е изпотило четирибуквието, а само преди 5-6 години нагло заявяваше как Тесла са десетилетия по-напред от конкуренцията. Въобще няма какво да говорим за скъпите прицки на Фолксваген и други.

Китайско качество и то при автомобилите.... буахахахахахахаххахахахахаа

Това си го направиха сами германците. Хем внасяш бежанци за евтина и нискоквалифицирана работна ръка, хем искаш и очакваш от тези хора да си купуват електрически коли, айфон и т.н. Ами няма как да стане.

Каква ниска рабона ръка?Те не работят!

с големио КПД от космоса на земята и гражданите се изнесат по селията да добиват ток от покрива на къщата може и да спре да броди призрака Ама ша фалиргат сума соларни паркове със старата технология https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/NREL_PV_Cell_Record_Efficiency_Chart.png

еуроелектричките ше са със спомагателни педали от велосипед украйна... ББААХАХАХА

Тургаме 35% мито на китайските автомобили.. Като санкция.. Дръпнатте очички ОТГОВАРЯТ с износно мито 35% на туй дет ходи за евроЕЛавтомобилите.. И Франция, Германия, Италия и т.н. тръгвата да плачкат в СТО ( световната търговска организация) за СВОЕВОЛЕТО НА Китай.. Да отпочнеш търговска война с най-големия си търговски партньор, ама да са оплакмаш, че той отговарял със същото.. На АРМЕНСКИО ПОП..

Не е точно така, защото те наистина субсидират производството, а това е против правилата на СТО. :-)

И как Китай субсидира производството на електро автомобили? Би ли обяснил защото освен обвинението от страна на ЕС за подобно субсидиране без да се посочва методиката на субсидиране от страна на китайското правителство не сме чули. А ЕС-то и в частност Германия не субсидираха ли? В Германия кога паднаха субсидиите при покупка на електро автомобил знаеш ли? А в момента в България има ли субсидии през така наречени данъчни преференции за електро автомобили?

Брюксел -> гъзъ

Е па не и върви на таз' еврогея и тава си е... Щяха да разсипят, разграбят и разкостят Русийката и след хиляди санкции, рестрикции, ограничения, глоби, конфискация на стотици милиарди $ и € активи на Русийката, тя, Русийката има няколко % растеж и никакъв външен дълг. За онез' другите нещица, като първоизточници, природни погатства изразяващи се в цялата Менделеева таблица, огромни количества питейна вода, огромни количества жива дървесина и най-вече оня руски народ, който по всяко едно време е готов с оръжие в ръка да излезе и да брани всичко прежде споменато, няма смисъл да коментираме. Това, че имаш всички патенти и най-добрите инженери, след като нямаш достъпни енерго и природни ресурси, си просто гола вода и кал в ушаците и ние във велик Абсурдистан, територията на великата държавица с 250 годишната историйка, сме идеалният пример за това. В Немция не само електрокарите, но и цели подразделения на грандиозни автомобилостроители се закриват. Няма да им се отвори парашутът на еврогейзерите и за Покрайна, щото това което е на Баба Меца, тя ще си го вземе, дори и смъртно ранена. Но: -Вива усраине !!!! -Вива кокаине !!!! Лошото е за нас, българите, щото вече нямаме нищо и сме ебати и прошляците... Не можем дори и сами да се изхранваме, и ако само за три месеца спре вносът на храни, или по-точно на боклуци, ще питаме къде серат гладните.

оня - дядя Вова им го каза още с първите санкции към Русия, че сами си копаят гроба и ето, само след две години се видя какво е Европа без руските ресурси,

30к да им малко

Китай почти изцяло произвежда електрически автомобили. Европейците ако успеат да променят тенденцията и да спрат да купуват такива автомобили, след няколко години Китай ще изпитва огромни проблеми с електрическите си автомобили.....Нали това е целта на Европа.....

Те и сега изпитват проблеми. Има огромни паркинги по европейските пристанища пълни с китайски електромобили, които никой не иска да купи. Това им струва огромни средства всеки месец.

Къде е този паркинг в България, да отидем да видим за какво става дума?

КРАЙНО ВРЕМЕ Е ТЕЗИ ЕКО ФАНТАЗЬОРИ ДА БЪДАТ НЕОТРАЛИЗИРАНИ!

Ясно е, Китай ще контролира всичко.

Нищо няма да контролира Китай, защото електромобилите са обречени, а китайците не могат да произведат читав ДВГ. Просто трябва да изтърпим още 5 години идиотиите на еврокалинките. Даже не съм убеден, че ще си изкарат мандата тези!

Има истина една: Нашите прадядовци са се отказали от електрокарите в началото на 19 век и разни зелени сделки до намирането на нова безвредна енергия и начина на нейното съхраняване. А какво да искаш от една тъпа Уфсъ , съсипала Военното министерство на страната си а сега главен КОРУПЦИОНЕР на ЕС. Присъда до живот за нея и дришлювците комисари съспили ЕС.

До преди няколко години купуваш нещо от класа на Голф, Поло, че дори Кашкай до 20к евро,базов модел.... Сега за същото, само че скопено(300-400км рейндж) ти искат 40-60к евра... Като през цялото това време...(близо 10 години дизелгейта) те БАЛАМОСВАТ и ЛЪЖАТ как електрика щял да бъде много ПО-ЕВТИН за обслужване, как имал много по-малко части и т.н... И какво се оказва според последни прогнози... Излиза 2ПЪТИ по-скъп за поддръжка, 2 пъти по-скъпо КАСКО(от близо2 пъти по-скъпа кола)... ограничен лимит-пробег -нямаш ли къща с гараж да зареждаш на нощна презноща си загинал. Тия с панелките от 8-мия етаж ли да хвърлят кабели?!? Инфраструктурата все още под всякаква критика... а там където я има често -тоя дето я е направил те дере Х3/Х4 от цената на киловат вкъщи... Ако искаш бе...

Тъкмо се надявахме с нашата технология за безопасност в дигиталното пространство (секюрити менЪджмОнт) да използваме всеки телефон за граната, а всяка ел.кола за танк и взеха да спадат продажбите... Предлагам ЕК да накара ЕП да гласува за ЕС - 200% субсидия. Купуваш си безплатна ел.кола и плащаш две на съседа. И 1000% тарифа на Китайски ел.автомобили с 'рискова електроника'(китайски секюрити менЪджмОнт), че те гърмят по команда на Пекин. Нашите ЕС ел.автомобили са потопили повече кораби за превозване на автомобили от хусите, няма с по-лошо качество на батерията. Трябва да се пести и подготвя почвата за войничка малко... Нищо, нашите заводи за гумички в банкя и жълтопаветните ел. автомобили Пеперари ще изстрелят иВропа отново с едни гърди напред. Както Матросов...

Статисти на ЕС показа: Над 60% от всички закупили вече елестрически автомобили искат да севърнат към ДВГ. Защо ли?.. Сигурно има защо.

Защото като ти свърши тока на батерията някъде в гората, ще те изядат чакалите. Ако пък си със семейството, с децата, Господ да те пази.

И да не те изядат чакалите, ако си със семейството жена ти ще я еват, а децата ще реват.

Мен и да ме наеват в гората, както и да е, ама да не опънат и него.

От една страна загубиха огромния руски пазар с тия глупави санкции, които не са нищо друго, освен харакири, а от друга Китай им го наби два като в ауспуха с качествените си, но евтини коли.

За "качеството" на китайските коли е казано много в тубата. Аз лично не бих взел китайска кола, дори да ми я подарят!

Друго си е да вярваш на тубата. А качеството на "европейските" коли, събрани с турски части, от работници мигранти какво е? Последната служебна баничарка Рено хвърли моторът само на 15 000 км

Бая голяма чат от "европейските" коли са правени в ...... Китай :)

Няма значение къде са произведени, а с каква технология. Каквото имах да кажа за китайските коли го казах. Вие си купете китаец, аз ще си купя немска или френска кола.

Продажбите на нови автомобили с ДВГ спадат, защото бюрократите НЕ разрешават на производителите да продават ДВГ, без да са продали лектрокар. Демек има чакащи и желаещи за нови ДВГ, но компаниите не им ги продават, защото са заплашени от 15 000 Е глоба за всеки автомобил! Поредните идиотии на еврозелките! Същите индивиди ще ги търпим още 5 години да съсипват ЕС.

Не знам защо е този оптимизъм, само 5 години? Тия хубавци са решили да векуват. Съвсем скоро ще обявят че е незаконно да се гласува срещу тях

Където влиянието на зелени и с цвят на дъга е голямо, упадакът е неизбежен.

Европейския съюз налага мита на китайските електрички, защото били получавали субсидия от китайската държава. В същото време европейските производители реват за помощи от ЕС. Това не се ли равнява на държавна помощ? И ако на китайците са наложени глоби за това, ще бъдат ли наложени глоби и на европейските производители? От друга страна, нали пазара решаваше всичко в капиталистическата икономика? Или това важи само, когато е в "наша" полза?

Държавната помощ нарушава пазара. Еко регулациите и глобите за продаден ДВГ също го нарушават. Изобщо откакто решиха, че ще има само електрокари за богатите и всички останали ще ходим пеш в 15 минутни градове истински пазар на автомобили НЯМА!

ми ко се чудите... то снобите не са мнозинство в германията, вече си накупиха електрокарчета... а нормалните ора не ги щат че кой ли иска кола на батерийка дето изкарва от ден до пладне и после още един ден се зарежда....

Благодрение на зелените талибани и американските лакеи в политиката, автомобилният сектор в ЕС умря. Както умря и химическият, металургията и леката промишленост

Германеца се усети, а българина кога ???

ЦЕНИТЕ? Ако паднат цените ще има и купувачи.

И как ще паднат цените? ЕС няма енергия, има ограничени ресурси и огромна бюрокрация. Пазарната икономика отдавна е задушена по тези земи. Отделно кой иска да си купи кола с пробег 300 км за 30 мин зареждане?

Една подробност, 30 минутното зареждане евава майката на батерийката :)

Само да добавя... до преди 15+ години НОКИА и Сименс продаваха мобилни телефони и бяха нещо като днешните Ейпъл и Самсунг - НА ВЪРХА! Къде са сега тия бивши ГОЛЕМИ ЕВРО ГИГАНТИ?!?