"Един призрак броди по света": Тъмни облаци над пазара на електромобили в Германия
На карта е заложено кой ще контролира пазара - западните страни или Китай
Обратно в новинатаКоментари - "Един призрак броди по света": Тъмни облаци над пазара на електромобили в Германия | Бизнес.dir.bg
Коментари
защо Китай ни, по-скро ви изпревари ли, а педирастите с тристате пола живущи на граниата на сфинктера на хомо-педерасус! още продажник за зелена, ланска шума! защото вие копирате китайците само в системата на злото! и въобще, вие, ек и ес вие сте злото, както и юдео-нацитата, чиято система върви по медиите на лузърите, както вървеше тая на ссср! когато казвах, че една здравна система не може да е основана на печалбата, то ми се смяхте, дебили безбозни. когато казах, че не може електомобилите да се захранват от храната на хората, вие какво? открихте царевицата. или нещо бъркам, а. а може би вие, педиразите бъркате всичко? е, добре! иде време да си плащате! при това поименно. меркел я пази дебелогъзата берта, но напразно! никой не иска да наебе меркел. нито дебелигъзата берта! така си го пожелахте, не спа, педи със стоте полови органа заврени в гъза на анала! .......... Бог с нас
Много ясно че китайците ще надделеят! Когато продаваш Мерцедеси и БМВ за 150-200 00 евро какво очакваш! Не всички са милионери, бандити или земеделски арендатори!
проблема в електромобилите а е в колапса на икономиките на европа и безбожната инфлаация и цени! Нищо не се придава като хората, коли, мебели уреди всичко е в колапс в Европа и това е защото си го надървихме на Русия у нейните горива и полезни изкопаеми. А докато гейовете се чудят електомобили ли ще караме модерни или от ивелиците на бензин, дизел или еко други простотии химични китайците не спят и влизат силно в бъдещето на колите, а то за всеки технически грамотен човек е ясно че е на ток. Ако европейските автомобилни фирми не преминат сетиозно на електромобили то китайците ще ги смажат и ги чакат само фалити, които вече започнаха и чукат на вратите им.
знаете ли най-смешните изказвания, между които това на урсула-простата дебила, аче руусите крали "програматори" на перлни за да си правят свръхзвуковите ракетки... ами още по-смешно ми беше аргументото на дебилото, аче батериите на автоНобилите щели били да бъдат използвани, като "резерв" в електропроизвоЦвото... абе, ама много сте жалки това "богоизбраните" от... холивуда на медийната проказа на богоборците! честно! маймунизаторите от медиите на сорос-психопатина, още даващ ви "заем" с нарисувани шарени, мъниста наричат още "цивилизациа"! я ще ви върнем заемо с камънете, като оживим морените! .......... Бог с нас
Тия намазаха дебело филията от всички страни, а сега ревът че балъците се дърпат да им кешат, каква изненада
Първо - прочетете си за началото на миналата зима.. Как в Германия при първия сняг се блокра движението по магистрали и в градовете от закъсали с умрели батерии автомобили. Второ - отпаднаха "премиите" за закупуването им.. Трето - не ни се пуска информация за ВТОРИЧНИЯ пазар на елавтовобили с ДВЕ, ТРИ годишни батерии. Има ли го въобще в Европа? Няма такъв, щото все още замяната на БАТЕРИЯТА е на цената на НОВ такъв..
нека да кажем, че електромобилът бе поставен на фалшиви релси, а именно на "водещата роля" на партията с главно пъ. идиотът с кривата уста, главен душеприказцчик на дебилното комунде-меркел натиснаха педала на газта, за да останат "първи в историята" с "откритието" в историята. ей, ей, ей... не става то така! замяна на зелени хълмове със соларни стъкларии, както и все по-нови и все по-високи джомалугми от хорско-маймунски боклук в дълбините окол африка и индонезия! когато "опазването на Природата" се окаже цел номер едно в дебилните партийни "ценности", то всичко трябва да се 'фъли на боклука! Факт! или все още дебилите на "призрака от киев" не верват на Фактите, които им снесохме под носа навирен, а верват на политиката на психопатните си водачи не, а фюрери. а конят фюри цвили.... не може от всяка добра идея да правите тлъст, кожен портфейл, цигански юдеи! не може да осирате със своите екстремни-екскремни психопатни строевно-политически системи всяка прекрасна идиея, като тази за свободна, обединена, но не обеднена европа! електроавтомобилът в тази си "визия" си бе едно мъртвородено говно от комундясжките асоциални, богоборски, юдео-наци структури. насила убост не става, сороско-чернополичкови педерасти! губите всичко! понеже не послушахте Гласът на Разума! а го подигравахте, трихте и сложихте вашия, педераски гласец над Него! шах и Мат! така е то! ......... Бог с нас
Към всеки ел. автомобил трябва да се продава и бензинов ел. генератор. Зимата като замине батерията поне да оцелееш.
Кюмюр има да пушим за още някоя година. Забавното е, какво ще стане като свърши. Предвиждам сичкото граждан обратно на селу да пасът уфсити. Бинцинът ще е лукс за най-богатите. Путин ще го возят на бинцинова катафалка, другите ще ги тегли магаре. Инвестирайте в магарета и мулета.
Отговорът на въпроса кой ще контролира пазара на ЕВ-та е ясен -- Китай. Техните коли са много по-евтини при сходно или по-добро качество на изпълнение. Дори Мъск си позволява да бута открито за протекционизъм на американските ЕВ-та, защото му се е изпотило четирибуквието, а само преди 5-6 години нагло заявяваше как Тесла са десетилетия по-напред от конкуренцията. Въобще няма какво да говорим за скъпите прицки на Фолксваген и други.
Това си го направиха сами германците. Хем внасяш бежанци за евтина и нискоквалифицирана работна ръка, хем искаш и очакваш от тези хора да си купуват електрически коли, айфон и т.н. Ами няма как да стане.
с големио КПД от космоса на земята и гражданите се изнесат по селията да добиват ток от покрива на къщата може и да спре да броди призрака Ама ша фалиргат сума соларни паркове със старата технология https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/NREL_PV_Cell_Record_Efficiency_Chart.png
еуроелектричките ше са със спомагателни педали от велосипед украйна... ББААХАХАХА
Тургаме 35% мито на китайските автомобили.. Като санкция.. Дръпнатте очички ОТГОВАРЯТ с износно мито 35% на туй дет ходи за евроЕЛавтомобилите.. И Франция, Германия, Италия и т.н. тръгвата да плачкат в СТО ( световната търговска организация) за СВОЕВОЛЕТО НА Китай.. Да отпочнеш търговска война с най-големия си търговски партньор, ама да са оплакмаш, че той отговарял със същото.. На АРМЕНСКИО ПОП..
Не е точно така, защото те наистина субсидират производството, а това е против правилата на СТО. :-)
И как Китай субсидира производството на електро автомобили? Би ли обяснил защото освен обвинението от страна на ЕС за подобно субсидиране без да се посочва методиката на субсидиране от страна на китайското правителство не сме чули. А ЕС-то и в частност Германия не субсидираха ли? В Германия кога паднаха субсидиите при покупка на електро автомобил знаеш ли? А в момента в България има ли субсидии през така наречени данъчни преференции за електро автомобили?
Субсидира ги. Ама не с преки пари.. А с по-евтини суровини - кой е най-големия износител на редки метали? Да кажем на НЕОДИМ. Кой е най-големия производител на батерии за елавтомобилите в света за момента? И субсидия ли е че от един китайски град се праща батерия до завод за автомобили в друг. А от завода се праща готов автомобил за продажба в Германия. Та от същия завод за батерии тръгва батерията и за завод на ФВ, БМВ за монтаж в Германия. А после същата батерия с автомобил на ФВ, БМВ са праща да се продава в Китай.. Тоз двоен тегел според теб май е "субсидия"..
Е па не и върви на таз' еврогея и тава си е... Щяха да разсипят, разграбят и разкостят Русийката и след хиляди санкции, рестрикции, ограничения, глоби, конфискация на стотици милиарди $ и € активи на Русийката, тя, Русийката има няколко % растеж и никакъв външен дълг. За онез' другите нещица, като първоизточници, природни погатства изразяващи се в цялата Менделеева таблица, огромни количества питейна вода, огромни количества жива дървесина и най-вече оня руски народ, който по всяко едно време е готов с оръжие в ръка да излезе и да брани всичко прежде споменато, няма смисъл да коментираме. Това, че имаш всички патенти и най-добрите инженери, след като нямаш достъпни енерго и природни ресурси, си просто гола вода и кал в ушаците и ние във велик Абсурдистан, територията на великата държавица с 250 годишната историйка, сме идеалният пример за това. В Немция не само електрокарите, но и цели подразделения на грандиозни автомобилостроители се закриват. Няма да им се отвори парашутът на еврогейзерите и за Покрайна, щото това което е на Баба Меца, тя ще си го вземе, дори и смъртно ранена. Но: -Вива усраине !!!! -Вива кокаине !!!! Лошото е за нас, българите, щото вече нямаме нищо и сме ебати и прошляците... Не можем дори и сами да се изхранваме, и ако само за три месеца спре вносът на храни, или по-точно на боклуци, ще питаме къде серат гладните.
Китай почти изцяло произвежда електрически автомобили. Европейците ако успеат да променят тенденцията и да спрат да купуват такива автомобили, след няколко години Китай ще изпитва огромни проблеми с електрическите си автомобили.....Нали това е целта на Европа.....
Ясно е, Китай ще контролира всичко.
Има истина една: Нашите прадядовци са се отказали от електрокарите в началото на 19 век и разни зелени сделки до намирането на нова безвредна енергия и начина на нейното съхраняване. А какво да искаш от една тъпа Уфсъ , съсипала Военното министерство на страната си а сега главен КОРУПЦИОНЕР на ЕС. Присъда до живот за нея и дришлювците комисари съспили ЕС.
До преди няколко години купуваш нещо от класа на Голф, Поло, че дори Кашкай до 20к евро,базов модел.... Сега за същото, само че скопено(300-400км рейндж) ти искат 40-60к евра... Като през цялото това време...(близо 10 години дизелгейта) те БАЛАМОСВАТ и ЛЪЖАТ как електрика щял да бъде много ПО-ЕВТИН за обслужване, как имал много по-малко части и т.н... И какво се оказва според последни прогнози... Излиза 2ПЪТИ по-скъп за поддръжка, 2 пъти по-скъпо КАСКО(от близо2 пъти по-скъпа кола)... ограничен лимит-пробег -нямаш ли къща с гараж да зареждаш на нощна презноща си загинал. Тия с панелките от 8-мия етаж ли да хвърлят кабели?!? Инфраструктурата все още под всякаква критика... а там където я има често -тоя дето я е направил те дере Х3/Х4 от цената на киловат вкъщи... Ако искаш бе...
Тъкмо се надявахме с нашата технология за безопасност в дигиталното пространство (секюрити менЪджмОнт) да използваме всеки телефон за граната, а всяка ел.кола за танк и взеха да спадат продажбите... Предлагам ЕК да накара ЕП да гласува за ЕС - 200% субсидия. Купуваш си безплатна ел.кола и плащаш две на съседа. И 1000% тарифа на Китайски ел.автомобили с 'рискова електроника'(китайски секюрити менЪджмОнт), че те гърмят по команда на Пекин. Нашите ЕС ел.автомобили са потопили повече кораби за превозване на автомобили от хусите, няма с по-лошо качество на батерията. Трябва да се пести и подготвя почвата за войничка малко... Нищо, нашите заводи за гумички в банкя и жълтопаветните ел. автомобили Пеперари ще изстрелят иВропа отново с едни гърди напред. Както Матросов...
Статисти на ЕС показа: Над 60% от всички закупили вече елестрически автомобили искат да севърнат към ДВГ. Защо ли?.. Сигурно има защо.
Защото като ти свърши тока на батерията някъде в гората, ще те изядат чакалите. Ако пък си със семейството, с децата, Господ да те пази.
От една страна загубиха огромния руски пазар с тия глупави санкции, които не са нищо друго, освен харакири, а от друга Китай им го наби два като в ауспуха с качествените си, но евтини коли.
За "качеството" на китайските коли е казано много в тубата. Аз лично не бих взел китайска кола, дори да ми я подарят!
Друго си е да вярваш на тубата. А качеството на "европейските" коли, събрани с турски части, от работници мигранти какво е? Последната служебна баничарка Рено хвърли моторът само на 15 000 км
Продажбите на нови автомобили с ДВГ спадат, защото бюрократите НЕ разрешават на производителите да продават ДВГ, без да са продали лектрокар. Демек има чакащи и желаещи за нови ДВГ, но компаниите не им ги продават, защото са заплашени от 15 000 Е глоба за всеки автомобил! Поредните идиотии на еврозелките! Същите индивиди ще ги търпим още 5 години да съсипват ЕС.
Европейския съюз налага мита на китайските електрички, защото били получавали субсидия от китайската държава. В същото време европейските производители реват за помощи от ЕС. Това не се ли равнява на държавна помощ? И ако на китайците са наложени глоби за това, ще бъдат ли наложени глоби и на европейските производители? От друга страна, нали пазара решаваше всичко в капиталистическата икономика? Или това важи само, когато е в "наша" полза?
ми ко се чудите... то снобите не са мнозинство в германията, вече си накупиха електрокарчета... а нормалните ора не ги щат че кой ли иска кола на батерийка дето изкарва от ден до пладне и после още един ден се зарежда....
Благодрение на зелените талибани и американските лакеи в политиката, автомобилният сектор в ЕС умря. Както умря и химическият, металургията и леката промишленост
ЦЕНИТЕ? Ако паднат цените ще има и купувачи.
И как ще паднат цените? ЕС няма енергия, има ограничени ресурси и огромна бюрокрация. Пазарната икономика отдавна е задушена по тези земи. Отделно кой иска да си купи кола с пробег 300 км за 30 мин зареждане?