Забраната на ЕС за автомобили с двигатели на вътрешно горене е напът да катастрофира
Френски политици направиха победна обиколка в завод на "Рено"
Обратно в новинатаКоментари - Забраната на ЕС за автомобили с двигатели на вътрешно горене е напът да катастрофира | Бизнес.dir.bg
Коментари
Фолксваген сам се затри, като послуша брюкселските екоинклузивни бюрократи и започна да бълва електрички, които сега отлежават по складове и пристанища. Сега се канят да го продават на китайците ???!!!! Беемве са най-добре, защото продължиха да изкарват нови модели ДВГ и продават прекрасните си дизели като топъл хляб в Европа, както и най- мощтните бензинови серии в САЩ . Офизиално заявиха че ще произвеждат ДВГ и след 2035 година въпреки неадекватните Европейски директиви.
Популисткият отпор????? Статията пак е правилната пропаганда -:)! Нищо популистко няма, има здрав разум! Още е рано за зелени утопии! След още 50 години може и да стане, но по други причини.
А защо не се впрегнем и заменим изкопаемите петролни горива, бензин нафта със спирт, може да бъде произвеждан навсякъде, а в Бразилия са на спирт от 30 години и всичко изглежда добре. Съхранява се и транспортира като бензина, двигателите са почти същите, има повишени изисквания към корозионноустойчивостта на резервоарите, но това е съвсем дребен проблем в сравнение с факта че за съхранение на водорода трябват платинови бутилки с дебелина на стената поне 1 см иначе водорода "изтича" между атомите на повечето метали (хим. за 8-и клас)
Недоразумението УРУУСУУЛА докога ще я държат. Тоя психясал Бабичок кога ще е в затвора та да си отдъхнем.
Идиотията рано или късно се заплаща. След самозаблудите рано или късно идва сблъсък с реалността...
Няма да е зле авторът на статията да се поограмоти..... Заводът на Рено се намира В Дуе, не в Дуай....
Какво ли проработи в ЕС ? Нормално е да изчезне в този вид . Но кльопачката е страхотна .
Т. нар, автор Георги Велев не може да се изразява и пише на български! Нямате ли редактори или и те не могат?
Моля, напишете и за това как няколко десетки хиляди акра гора в Амазония в момента се изсичат, за да се направи място за конференция за климата на ООН. Такава простотия и такова лицемерие на тоя свят просто няма.
Зелената здрлка бе за новите богаташи които направиха паркове за слънчеви вятърна енергия и не можеха да си продават тока защото излизаше по скъп от Ел.црнтрашите и затова подкупиха хората от парламента на ЕС и приеха този тъп закон.Направеъе си сметка колко енергия и замърсяване са нужни за да се добият нужните материали за направата на новите превозни електрически средства и все пак няма да има електрически влакове които да теглят хиляди тона товари и кораби които да превозват какво и да било на хиляди километри.Така че всичко това е само една измама и нищо повече.
Войнолюбците, а когато се въоръжавате и се гтовите за война, вкл. ядрена, мислите ли за зелената сделка, въглеродни емисии и т.н.
ЗА КАКВО НИ Е ТОЯ Е.С ? ДА НИ КОМАНДВАТ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ОТ БРЮКСЕЛ?ДА НИ ВЪВЛИЧАТ ВЪВ ВОИНА С НРАТСКА РУСИ.ДА ЯДЕМ БРАКУВАНИТЕ О ОПАСНИ МРАМО С КОИТО ЗАЛИВАТ БЪЛГАРИ?
Ако двг оцелее, тъкмо те ще останат. НИкой със здрав разум не иска да си купи ел.автомобил при тези цени и издръжливост на батериите. А те няма да се подобрят мнгоо ако не ги субсидират тези ел автомобили. В северма европа се преодават само защото таксите са им 0( а те там са по 100% от цената на автомобила), т.е като им резнат субсидиите и умират
Физиката, и хилията колкото и да ги субсидираш, има неща, които просто не може да се подобрят. А някои технологии изобщо не са достъпни за масовката, и НИКОГА няма да станат такива.
Махнете България от тази европейска олигофрения
Време е тая измишльотина ,,зелена сделка,, да превключи. Ква зелева сделка без най големите замърсители смях в залата и мокри сънища на розоволилавки евротъпанари
Хайде да спасим пак големите производители. За печалбите им нищо не е казано. Новите цени на колите дали ще ги редуцират с нещо?
Не, те ги изравниха, с цената на електрокарите, щото принципно бяха на 1/3 от тях като пари. И понеже неможе така, и понеже, евтините електрокари не могат да ги направят с батерии от картон, затова просто вдигнаха цените на нормалните, и направиха двигателите да издържат зорлем 100-150000 км до пълен ремонт. И си избираш. Ако с целофан, или напудрено ако с целофан. Само малък пример от нисък клас = една дачия комби с френски 1.5 дизел струваше 12 000 лв чисто нова. Ето себестойност, и с всичките надценки. А сега?
Време е зелената измама да се заличи, а прокарващите идеята да се осъдят. Няма нищо зелено при развити и усвоени технологии, тепърва да се разработват нови за наша сметка, при това със съмнителен и дори отрицателен ефект. Всяко нещо с времето си, технологиите лека-полека прогресират, но насила не става. Толкова ли сме луднали, че само ние да спасяваме света? На руснаци, китайци и индийци не им пука, вече и на американците.
Аз съм водач на МПС и съм недоволен от взетото решение. Това ще даде възможност на измекярите наречени автомобилни производители да ми продават стари технологии на безбожни цени и да не иновират. Съвсем спокойно могат да натиснат още малко, да влязат в серийно производство новите твърдотелни батерии и нормален семеен седан да започне да има пробег от 500+ реални километра на ток. Мигом си купувам един. Новите батерии не са и толкова пожароопасни, за тях не са необходими толкова много скъпи и редки елементи. Обаче европейските корумпета не вложиха овреме в иновации и сега реват, че видите ли трябвало ДВГ-то да изкара повече време. Що, за да продължа да дишам канцерогенни сажди? Но то празно в природата няма. Като са толкова хитри конкурентите им от Китай ще ги изпреварят. Живот и здраве ще карам китайски автомобил, а Рено ще си фалират кротко.
О, какво удоволствие е да караш 6 30-годишни бензинови цилиндъра, докато наблюдаваш как всичкото на ток подскача като подпъдъци по пътищата, и пести от мигачи, парно, скорост, и каквото още може, и се влачите като мърди, щото да стигнете до следващия контакт, където "зареждате" ток на цена за киловат като за литър бензин, от най-скъпият. Ах, как хубаво като поседи една седмица електрокара, и тия пари са изчезнали, щото има саморазряд на батерията. О, какъв кеф, е да натисна педала на газта, и да ги чуя тия коне под капака, как реват за още и още, вместо да ми пили в мозъка скапан ПВМ шум от електромотор, със все всичкото огромно електромагнитно замърсяване. А накрая, след 900 км, изминати с невероятен кеф, зареждам БЕНЗИН за 5 мин за още 900км , и продължавам. Миналата зима тук добре се бяха напаркирали всичките "модерни" измишльотини, в аварийната на магистралата, докато СТАРИТЕ истинските коли вървяха, без даже да обръщат вниимание на лошото и доста студено време.
Това е началото на края и краят ще е ужасен. След като веднъж решението е взето и законът е влязъл в сила, то той трябва да се спазва. Лош закон, но закон са казвали древните римляни и са знаели много добре защо. В момента, в който законът стане врата в полето се разпада самото общество. Примерът с България е отчетлив. Ревем, че институциите не работят, а те не работят, защото под натиск се променят правила и се правят изключения за този или за онзи. Щом Волво могат, то и Рено могат. Съвсем отделен е въпросът, че зелената сделка се направи прибързано и без да се обясни на хората какво ще последва. Дойде войната и добави още сол в раната, цените станаха още по-високи.
Си мислиха, че светът се върти около тях. Шамарът в лицето от реалната действителност е доста отрезвяващ !
Не пипате бензиновите и дизелови коли! За нищо на света - махате тъпите ограничения. През това време изграждате енергийна инфраструктура, махате ДДС на нови електрокари, плюс бонус за върнат стар и 5-10к финансиране - хората сами ще изберат - тръгнали да забраняват - сопата за вас зелени терористи
Зеленото слабоумие на европейските идиоти. Добре, ще спрем всичко дето отделя въглероден двуокис, и какво? Индия, Пакистан, Африка като цяло ще спрат ли? Отговорът сами си го дайте ......
наричат я зелена сделка, щото накрая ще таралянкаме с каруци