Коментари - Забраната на ЕС за автомобили с двигатели на вътрешно горене е напът да катастрофира | business.dir.bg

Коментари - Забраната на ЕС за автомобили с двигатели на вътрешно горене е напът да катастрофира | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ми, а добро утро......

наричат я зелена сделка, щото накрая ще таралянкаме с каруци

Зеленото слабоумие на европейските идиоти. Добре, ще спрем всичко дето отделя въглероден двуокис, и какво? Индия, Пакистан, Африка като цяло ще спрат ли? Отговорът сами си го дайте ......

пише се: на път

Не пипате бензиновите и дизелови коли! За нищо на света - махате тъпите ограничения. През това време изграждате енергийна инфраструктура, махате ДДС на нови електрокари, плюс бонус за върнат стар и 5-10к финансиране - хората сами ще изберат - тръгнали да забраняват - сопата за вас зелени терористи

Си мислиха, че светът се върти около тях. Шамарът в лицето от реалната действителност е доста отрезвяващ !

Това е началото на края и краят ще е ужасен. След като веднъж решението е взето и законът е влязъл в сила, то той трябва да се спазва. Лош закон, но закон са казвали древните римляни и са знаели много добре защо. В момента, в който законът стане врата в полето се разпада самото общество. Примерът с България е отчетлив. Ревем, че институциите не работят, а те не работят, защото под натиск се променят правила и се правят изключения за този или за онзи. Щом Волво могат, то и Рено могат. Съвсем отделен е въпросът, че зелената сделка се направи прибързано и без да се обясни на хората какво ще последва. Дойде войната и добави още сол в раната, цените станаха още по-високи.

Няма водач на МПС, който да не приветства подобна "катастрофа".

Аз съм водач на МПС и съм недоволен от взетото решение. Това ще даде възможност на измекярите наречени автомобилни производители да ми продават стари технологии на безбожни цени и да не иновират. Съвсем спокойно могат да натиснат още малко, да влязат в серийно производство новите твърдотелни батерии и нормален семеен седан да започне да има пробег от 500+ реални километра на ток. Мигом си купувам един. Новите батерии не са и толкова пожароопасни, за тях не са необходими толкова много скъпи и редки елементи. Обаче европейските корумпета не вложиха овреме в иновации и сега реват, че видите ли трябвало ДВГ-то да изкара повече време. Що, за да продължа да дишам канцерогенни сажди? Но то празно в природата няма. Като са толкова хитри конкурентите им от Китай ще ги изпреварят. Живот и здраве ще карам китайски автомобил, а Рено ще си фалират кротко.

Нарекоха я зелена понеже много зелени хартийки влязоха в правилните джобове ;)

Махат се митата за китайските електрички и плана ще се изпълни.

Егати словесния миш-маш...

Време е зелената измама да се заличи, а прокарващите идеята да се осъдят. Няма нищо зелено при развити и усвоени технологии, тепърва да се разработват нови за наша сметка, при това със съмнителен и дори отрицателен ефект. Всяко нещо с времето си, технологиите лека-полека прогресират, но насила не става. Толкова ли сме луднали, че само ние да спасяваме света? На руснаци, китайци и индийци не им пука, вече и на американците.

Хайде да спасим пак големите производители. За печалбите им нищо не е казано. Новите цени на колите дали ще ги редуцират с нещо?

Време е тая измишльотина ,,зелена сделка,, да превключи. Ква зелева сделка без най големите замърсители смях в залата и мокри сънища на розоволилавки евротъпанари

Махнете България от тази европейска олигофрения

До 2035-та и без това няма да има европейски производители на автомобили.

Ако двг оцелее, тъкмо те ще останат. НИкой със здрав разум не иска да си купи ел.автомобил при тези цени и издръжливост на батериите. А те няма да се подобрят мнгоо ако не ги субсидират тези ел автомобили. В северма европа се преодават само защото таксите са им 0( а те там са по 100% от цената на автомобила), т.е като им резнат субсидиите и умират

ЗА КАКВО НИ Е ТОЯ Е.С ? ДА НИ КОМАНДВАТ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ОТ БРЮКСЕЛ?ДА НИ ВЪВЛИЧАТ ВЪВ ВОИНА С НРАТСКА РУСИ.ДА ЯДЕМ БРАКУВАНИТЕ О ОПАСНИ МРАМО С КОИТО ЗАЛИВАТ БЪЛГАРИ?

Вече не разбрахте ли че европейския съюз е измама

О, какво удоволствие е да караш 6 30-годишни бензинови цилиндъра, докато наблюдаваш как всичкото на ток подскача като подпъдъци по пътищата, и пести от мигачи, парно, скорост, и каквото още може, и се влачите като мърди, щото да стигнете до следващия контакт, където "зареждате" ток на цена за киловат като за литър бензин, от най-скъпият. Ах, как хубаво като поседи една седмица електрокара, и тия пари са изчезнали, щото има саморазряд на батерията. О, какъв кеф, е да натисна педала на газта, и да ги чуя тия коне под капака, как реват за още и още, вместо да ми пили в мозъка скапан ПВМ шум от електромотор, със все всичкото огромно електромагнитно замърсяване. А накрая, след 900 км, изминати с невероятен кеф, зареждам БЕНЗИН за 5 мин за още 900км , и продължавам. Миналата зима тук добре се бяха напаркирали всичките "модерни" измишльотини, в аварийната на магистралата, докато СТАРИТЕ истинските коли вървяха, без даже да обръщат вниимание на лошото и доста студено време.

Не, те ги изравниха, с цената на електрокарите, щото принципно бяха на 1/3 от тях като пари. И понеже неможе така, и понеже, евтините електрокари не могат да ги направят с батерии от картон, затова просто вдигнаха цените на нормалните, и направиха двигателите да издържат зорлем 100-150000 км до пълен ремонт. И си избираш. Ако с целофан, или напудрено ако с целофан. Само малък пример от нисък клас = една дачия комби с френски 1.5 дизел струваше 12 000 лв чисто нова. Ето себестойност, и с всичките надценки. А сега?

Физиката, и хилията колкото и да ги субсидираш, има неща, които просто не може да се подобрят. А някои технологии изобщо не са достъпни за масовката, и НИКОГА няма да станат такива.

А ти не си ли.

На мишоците не им трябва. Те се чувстват добре като руски ибрикчии.

Какви цени и издържливост те гонят бе. Просвети се малко.

Като гледам колко грамотно си написал поста си, става ясно колко си интелигентен. Та такива като теб ли ще решават за моето бъдеще?

Баси ненадарените

Скапан ЕС

Войнолюбците, а когато се въоръжавате и се гтовите за война, вкл. ядрена, мислите ли за зелената сделка, въглеродни емисии и т.н.

Зелената здрлка бе за новите богаташи които направиха паркове за слънчеви вятърна енергия и не можеха да си продават тока защото излизаше по скъп от Ел.црнтрашите и затова подкупиха хората от парламента на ЕС и приеха този тъп закон.Направеъе си сметка колко енергия и замърсяване са нужни за да се добият нужните материали за направата на новите превозни електрически средства и все пак няма да има електрически влакове които да теглят хиляди тона товари и кораби които да превозват какво и да било на хиляди километри.Така че всичко това е само една измама и нищо повече.

Моля, напишете и за това как няколко десетки хиляди акра гора в Амазония в момента се изсичат, за да се направи място за конференция за климата на ООН. Такава простотия и такова лицемерие на тоя свят просто няма.

Да, ОГРОМНО ЛИЦЕМЕРИЕ - ИЗСИЧАТ 13 км, за четирилентова магистрала, за да поддържала трафика на конференция за климата на Ооо, НЕ!!

Тя цялата "зелена" идиотия катастрофира, та вие ...

Т. нар, автор Георги Велев не може да се изразява и пише на български! Нямате ли редактори или и те не могат?

Скоро и самият евросъюз ще катастрофира

Незабавно напускане на евросъюза

Какво ли проработи в ЕС ? Нормално е да изчезне в този вид . Но кльопачката е страхотна .

Няма да е зле авторът на статията да се поограмоти..... Заводът на Рено се намира В Дуе, не в Дуай....

Идиотията рано или късно се заплаща. След самозаблудите рано или късно идва сблъсък с реалността...

Недоразумението УРУУСУУЛА докога ще я държат. Тоя психясал Бабичок кога ще е в затвора та да си отдъхнем.

Не може, вече са ни продали нашите хубавци от последните 35 гпдини!

Пропуснали сте САЩ!

А защо не се впрегнем и заменим изкопаемите петролни горива, бензин нафта със спирт, може да бъде произвеждан навсякъде, а в Бразилия са на спирт от 30 години и всичко изглежда добре. Съхранява се и транспортира като бензина, двигателите са почти същите, има повишени изисквания към корозионноустойчивостта на резервоарите, но това е съвсем дребен проблем в сравнение с факта че за съхранение на водорода трябват платинови бутилки с дебелина на стената поне 1 см иначе водорода "изтича" между атомите на повечето метали (хим. за 8-и клас)

И що не разбрах трябва да ма интересува къде по дяв0лите се намира завода на тънк0пишк0вците ....

Популисткият отпор????? Статията пак е правилната пропаганда -:)! Нищо популистко няма, има здрав разум! Още е рано за зелени утопии! След още 50 години може и да стане, но по други причини.

Фолксваген сам се затри, като послуша брюкселските екоинклузивни бюрократи и започна да бълва електрички, които сега отлежават по складове и пристанища. Сега се канят да го продават на китайците ???!!!! Беемве са най-добре, защото продължиха да изкарват нови модели ДВГ и продават прекрасните си дизели като топъл хляб в Европа, както и най- мощтните бензинови серии в САЩ . Офизиално заявиха че ще произвеждат ДВГ и след 2035 година въпреки неадекватните Европейски директиви.