VOSS Automotive откри официално завода си в ловешкото село Баховица
Инвестицията е 15 млн. евро, в предприятието работят повече от 130 души
Обратно в новинатаКоментари - VOSS Automotive откри официално завода си в ловешкото село Баховица | Бизнес.dir.bg
Коментари
Не се хващайте да работите там, смените са много тежки и никой не желае да те обучава както трябва. Дразнят се ако не научиш нещо от едно показване, накратко предимно работници от старото поколение. Има много хора на едно място и нон стоп интриги.
Не са организирали транспорта първа смяна тръгва от Плевен 4.00и то две спирки едната на Сторгозия другата тарата казарма историческия музей значи човек трябва да стане в 3.00 дали съм нощна или дневна върви разбери тези от Плевен поне втора и нощна дали организма ще познае дали е ден за работа или е нощ за сън не знам как ще се нагоди организма пък ако по някакви обстоятелства опуснете рейса какво правим ловим такси до Ловеч малко насилват нещата навремето при бай Тошо дето го оплюват работно време 8.00 до 17.00 часа тука няма как да реагираш ако пуснеш рейса иначе мога да ги похваля завода е на ниво и то европейско и ми се искаше да е в Плевен дори и да отпуснеш рейса едно такси и си в завода надявам се и в Плевен да направят като в Баховица че и ние да живеем искам много Но ако отида да работя там ще бъде за сметка на здравето безсънието а то мори много болестите от безсъние са много и от всяка част на тялото.
Браво бе от цели коли сега компоненти за коли.
А кога точно са се сглобявали цели коли? Или говориш за онзи сбирщайн дето правеха тук на всичките части направени в Китай , от който излезнаха 2-3000 бройки сигурно ?
В България се произвеждаха електрокари и мотокари - изнасяни в цял свят. В България се произвеждаха автобуси, включително и за износ. В България се произвеждаха камиони - в Шумен. В България се сглобяваха Рено и Москвич, а също и малки серии собствени автомобили. Някои от тези производства бяха с готови комплекти, други с в ключване на родни части, а други - изцяло български. Сега също има плахи опити да се правят електромобилчета и единични спортни модели.
700 лв заплата. Търсят чак при нас в Плевен, но трябва да се пътува по 60км. Не мерси.
Колко пъти се открива този завод? Работеше още през май.... Използват се халетата на Литекс Моторс, където се сглобяваха китйските "Грейт Уол" . Една инвестиция замени друга. Винаги е по-добре от нищо, но не пропускайте да задавате въпроса, колко пари ще влизат в бюджета от този и всеки един "инвеститор" !
важното е икономиката да има ръст и де се увеличават чуждите инвестиции. Добре свършена работа от правителството!
Да, машините за марката Москвич, останаха и немците използват същите машини, като плащат наем
Браво!!! Има нуждс от производства в по-малките населени места. Не може всичко живо да се струпа в София!! 750 работни места са си сериозна работа.
Браво на кого - правителството ли ? Не мисля че те въобще имат някакъв принос, освен да се покажат накрая и да прережат лентата . Иначе е хубаво да има заводчета тук-там за малките градчета, но и да са малко по-технологични (но да се надяваме, че това е начална стъпка).
Това е добра, модерна и перспективна и не каква да е, а Германска инвестиция. Нов завод, вече над 250-те изградени и работещи съпътстващи заводи в България на модерното световно автомобилостроене. Базата за изграждане и на завода-майка за производство на автомобили в България, е пред завършване.
о да ! "Германците" са най-добрите ни приятели. Ако им лижем гъзовете ще ни хвърлят трохи. "Базата за изграждане и на завода-майка за производство на автомобили в България, е пред завършване." - какво ще сглобява : Тата или Гейт уол ???
VOSS, доколкото знам са под наем в помещенията на бившия "автомобилен" завод. Машините са си техни. В какво се състои тази инвестиция от 15 млн. евро ? Някой на ти с инвестициите ще ни осветли ли ?
Относно немската инвестиция от 15 милиона в Баховица Заварената база с технологичната окомплектовка е била за монтаж на автомобили. Новия завод има предназначение за ПРОИЗВОДТСТВО на тръбни връзки и компоненти за вграждане в горивните, охладителните, пневматичните и в изпускателните системи на автомобилите. С други думи, новия завод има нужда от нови машини с CNC управление, от нови приспособления и инструменти, за новата технология на производство. Възможно е да има нужда и от преустроство на производствените халета, от изграждане на нови такива и за други разходи. Главно в тези направления ще бъдат използвани посочените първоначални инвестиции.