Водородните камиони няма да могат да се конкурират с електрическите

В най-лошия случай цената на водородното гориво ще падне съвсем леко до 8,50 евро за кг през 2050 г.

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Има ли елекрически камиони в действие?

Дрън дрън, тази статия е непълна или този доклад е правен от хора които въобще не разбират за какво става дума ! Разбира се че водородни клетки не биха могли да заменят акумулаторите поради икономически причини (заради окислението във водородната клетка се използва платина или злато в големи количества). Истината е че нормалните сега използвани дизелови мотори могат да работят със водород вместо с нафта. Нужна е само подмяната на части по резервоарите, горивопреносната система и помпите, сравнително евтино решение. Обаче това въобще не го споменават в статията. За това водорода е важен, проблема е че трябва ток за да се произвежда и не е ясна каква ще му е цената, като масово гориво.

Ами идиотите са много.Спасението е никакъв камион с марчрут нат 60 км.Всичко на влакове.

Друго си е на набухкам 1500 литра нафта и газ към хоризонта!

Отново виждаме атака на антиводородното лоби. Водородната технология ще бъде най-добрата за околната среда. Да не говорим за леснотата на използване - зареждането на пълен резервоар с водород за около 600-1000 км пробег отнема около 5 минути, а дори и с най-бързите зарядни в момента ти трябват около 30 минути за 200-300 км за електрически автомобил. Плюс това зарядни колонки за водород могат да се сложат практически на всяка една бензиностанция, без нужда от прекарване на нови по-високи електрически мощности, както е при зарядните станции.

Супер е! Само дето водорода обича да минава по малко през стените на бутилките за съхранение... не е проблем ще кажете? Проблем е, защото енергията на молекулата на водорода е такава, че директно си излита в космоса, т.е. най-лесния начин да е отървем на водата на планетата... просто физика. Това няма как да не е най-доброто за околната среда и Земята

Егати дебилите още не направили разчетите но тръгнали да налагат технологията. Бъдещия провал ще ги боли много. Нека да останат без петрол да ги видим смешковците как ще се оправдават после.

Точно при влаковете ,какъв е смисълът да се мъчиш с водорода, като можеш опънеш елементарна жица над релсите ?!

Трудно ще е при камионите да се избяга от дизела, но примерно при влаковете вече се прилага.

Експериментално, за къси разстояния в германия, мотриси на Алстом, на друго място в ес май няма.

Ама вярно ли килце гориво ще струва само 10,- Евро през 2050 г.? Че то без пари, бре! Че то литър минерална вода може да струва 100-тачка до тогава, както е тръгнало.

По-големият проблем е в много ниската ефективност на технологията, включваща горивни клетки, като се вземе предвид целия цикъл, както и липсата на перспектива за подобрение и развитие, за разлика от батериите.

Ха ха, но тъпаците от ес тръгнали водородната карта да размахват, е, има 50 милиарда евро за крадене, така че докато не ги гепят и водород ще произвеждаме, само че за производството му трябва много ел. енергия , а с тези ограниченя откъде ще дойде, само урсуса лайнен знае. :)

Явно не разбираш и си пишеш глупости. Ако над 40 % от автомобилите преминат на електричество, то няма да има толкова количество. Да не говорим, че ел. преносната мрежа няма да издържи. А за производството на водород е необходимо по-малко количество

Добре ли сте с главата?

Явно ти не разбираш, заради ел. енергията е толкова висока цената на водородното гориво, а и ще става още по-всока. Електрическите автомобили са вредни за екологията поради една проста причина- въглеродният им отпечатък се занулява и стават наистне "еко", ако батериите им са с живот над 30 години, а засега такива батерии няма, така че ел. автомобили са вредни за природатаколкото и тези с двигатели с вътрешно горене... Айде бегай да четеш по темата.

2050 година я камилата, я камиларя. Всичко ще си остане както преди - бензин и дизел с по-високи еконорми.