Водородът дава нови възможности на транспорта
Не всички технологии за производството на горивото на бъдещето обаче са на еднакъв стадий на зрялост
Обратно в новинатаКоментари - Водородът дава нови възможности на транспорта | Бизнес.dir.bg
Коментари
Това някакъв план за тотлна редукция на ромското население ли е?!
Вие, драскачите, виждали ли сте водород на живо БЕ ЕЙ! Това е нещо супер-опасно, супер-леко и супер-нефункционално! С водород може да се движи примерно влак, или голям кораб, но не и автомобил или нещо подобно! Те сега с LPG (пропан-бутан) и CNG (метан) гърмят като консерви, представям си какво ще стане ако ги подкарат с водород... Пътищата ще станат като дискотека!
Сега като воля и магарешки като не влезат в парламента,ще го вкарат ли в затвора тоя боклук???? Валери Симеонов не го забравяйте,и той е за зандана!!!
са не по-малко опасни от нашите! Някой им пробута тази безнадеждна идея и те се хванаха за нея като удавник за сламка. Мислят си, че като потребяват водород, ще станат енергийно независими. Ама като си учил само "Културно многообразие" , " Селф брандинг" и т.н. , а си пропуснал физика и химия , е много тежко!
За да се произведе водород требе електричество, за да се произведе електричество трябват въглища! В резултат 5 пъти повече СО2 отколкото водород! Ако имаше минимална файда, ТЕСЛИТЕ на Илон Маск отдавна щяха да са минали на водород! Идиотизмът няма граници! Мухахахахахахаха!
Всяка нова технология има проблеми които могат да бъдат преодолени яъя времето. Водородната технология е бъдешето за следващите 50 години.
ДИР нещо са се ангажирали да рекламират водорода. Той обаче има дооста недостатъци в сравнение с батериите и хич не е толкова добра идея. С две думи - много висока цена, сложна поддръжка и нисък общ КПД. А за авиацията синтетичното гориво е по-добрият вариант за въглеродна неутралност.
градски автобуси на водород има от поне 15г. в по-боатите западни градове. Аз лично съм виждал такива в Барселона през далечната 2006г. , Копенхаген 2004г. Тойота Мирай с задвижване на водорд се продава в Германия от години, а немската железница сключи договор със Сименс за няколко влака на водород. Това е бъдещето !
Една птичка пролет не прави. Истината е, че са правени много опити, но ползите са много по-малко от недостатъците.
Водорода е отхвърлен като гориво още преди 80 години. Най-важният недостатък е че е много активен, отнема електрони от метала и го прави чуплив, т.е. не става нито за ДВГ нито за турбини. Журналята да вземат първо да се ограмотят малко преди да претоплят стари манджи.
Либерал-болшевиките вкарват западния свят в такава клопка и такава катастрофа, че китайците ще дойдат и ще приберат всичко без и да се напрягат.
Водородът няма бъдеще, защото задвижването с него е многократно по-неефективно от директното задвижване с електричество. Няма как да се добива директно водород, защото се използва електролиза, а там се губят значителни проценти от ел. енергия.