Владимир Тодоров: Щастлив съм, когато клиентът излезе от салона красив и доволен
"Дима Стил" - 25-годишна традиция в областта на красотата
Общителен, ентусиазиран и интелигентен събеседник - това е първото впечатление от Владимир Тодоров - управител на салони за красота "Дима Стил". Срещата ни е в София, в "Дима Стил Парк" до парк "Хиподрума" - централният офис на компанията. Оттук Владимир и неговата съпруга Десислава координират пет обекта в страната под едно козметично лого.
Началото на "Дима Стил" е положено преди около 30 години от Дима Тодорова. През 1993 Дима създава първия по рода си салон на територията на България за удължаване и сгъстяване на коса. По-късно тя отново е първа, въвеждайки на българския пазар перманентния грим. Днес извършваните фризьорски и козметични процедури в салоните са огромен брой, а записването, специално за "Дима Стил Парк", е по-лесно от всякога, защото повечето от предлаганите услуги са налични в платформата easybook.bg.
Именно по повод easybook.bg, се срещаме с Владимир, с молба да ни разкаже повече за бизнеса, който управлява, както и за сътрудничеството си с платформата. "Дима Стил" са първите, работещи с easybook, и са свидетели на самото създаване на портала за резервиране на услуги.
Една от услугите, които предлагаме в сферата на коафьорството, е 3D Visagisme. Чрез нея клиентите могат предварително да проверят дали цветът или подстригването, което харесват на снимки, ще стои добре на формата на лицето им, на цвета на кожата им и дори на стила на обличане.
В козметичния сектор предлагаме миглопастика, хидратиращи, изсветляващи и анти-ейдж мануални терапии за лице и тяло, както и много апаратни процедури - радиочестотен лифтинг, криолиполиза, кавитация, техни спа, BDR, целутрон, липолазер, SHR и много други, които помагат за коригиране на недостатъци на кожата и решават различни проблеми.
Имаме сайт, в който всичко е описано много подробно: всяка една процедура с нейната цена и времетраене.
- Като става дума за онлайн присъствие, как се стигна до вашето сътрудничество с easybook.bg?
- С easybook.bg ситуацията беше много интересна. Г-жа Симона Сребранова, създателят на платформата, ни е позната от много години. Тя е сериозен, съвестен и коректен бизнесмен и впечатляващ мениджър. През 2011 година предложи буквално на шега да стартира проект за онлайн резервации. Доколкото имам спомен, се беше ядосала на определена услуга. Искаше да ходи на тренировка някъде, но от даденото място й отказаха, защото нямало свободен час. Тогава за улеснение на себе си и на всички други потребители, тя реши да създаде платформата.
Помагаме ѝ, като ѝ даваме обратна връзка спрямо нашите изисквания като салон за красота. Ние сме първите, които пробваха easybook.bg. Тестовете по проверка на функционалностите започнаха още през 2014-а.
Официално от тази година платформата набира страхотна сила, предлага се във всички сфери на услугите. А отделно и клиентите харесват easybook.bg.
- Удобен ли е за работа административният панел на easybook.bg от гледна точка на търговците?
- За нас, които работим с крайния клиент, е разработен десктоп панел, има и мобилно приложение, което е специфично. Чрез него виждаме какво ще иска клиентът и можем да проследим цялата му история при нас. Можем да му удължим часа, ако се наложи, или да му го намалим. Освен това клиентът има право до 24 часа преди резервирания час да откаже услугата и да му се възстановяват парите. Това ни улеснява, защото ако някой откаже, имаме време да реагираме.
Системата е гъвкава и динамична, много е добра. В момента се предлагат 5-6 подобни услуги, но като цялостна идея за предварително плащане, това е първата подобна платформа за резервации.
- Имате ли вече клиенти, които са се записали през easybook.bg?
- Имаме и сме много доволни. Самият клиент е спокоен, че си е записал часа, плаща си предварително и просто идва и си тръгва - печели и време, и спокойствие. Има възможност и да си избере съответния професионалист, което също е удобство, както за него, така и за нас.
За последните 6 месеца имаме 20-30 нови клиента през easybook.bg, от които поне 20 останаха постоянни, което е доста добър ефект. Те са ни намерили през платформата, видели са, че сме им близо, цените ги устройват и се връщат при нас.
- Какъв тип основно са вашите клиенти?
- Имаме дългогодишни клиенти, които са с нас повече от 20 години. Новите клиенти се намират по-трудно, защото броят салони стана голям, но гледаме да се борим и за тях. Именно това е една от мотивациите ни да работим с easybook.bg. Смятам, че един салон трябва да се развива не само професионално, а и технологично. Ако не го прави, ще изостане.
- Идват ли клиенти по препоръка?
- Да, най-големият ни процент са препоръчани от доволни клиенти. Нашата цел е винаги да задържим посетителя с качество, услуги и внимание.
- Мислите ли да се рекламирате през easybook.bg по някакъв начин?
- Всъщност това е много гъвкава система и тя сама прави реклама, защото е свързана през Google. Доколкото всяка една фирма си има уникален линк в easyboоk.bg, съответно и нейното име започва да излиза все по-често и по-често в търсачките. Което е прекрасно за бизнеса.
- Има ли нещо, което ви впечатлява в профила на клиентите, достигнали до вас през easybook.bg?
- В интерес на истината, забелязахме, че резервациите, записвани от easybook.bg към нас, са в много странен часови диапазон - записват се основно след 10 часа вечерта и до 2 часа през нощта. Предполагам, че тогава на хората им остава свободно време да седнат пред компютъра.
- А какви услуги се резервират основно през платформата?
- Предимно фризьорски услуги. Засега клиентите ни могат да резервират през easybook.bg часове само в "Дима Стил Парк", като концепцията е до края на месец септември да пуснем абсолютно всички услуги, свързани с точен час за козметика на тяло, за лице, за перманентен грим. В easybook.bg няма да пускаме услуги като удължаване на коса, защото не знаем колко време ще отнеме дадената процедура. След време ще пуснем услуги от всички останали салони с марката "Дима Стил".
- Какво ви вдъхновява?
- Определено ме вдъхновява, когато клиентът излезе доволен и щастлив и ти е благодарил. Това е толкова зареждащо - и за мен, и за всички от персонала. Действа не само като вдъхновение, ами направо като шут, за да можем все повече и повече да се развиваме оттук- нататък.
В нашите салони идват клиенти със сериозни естетични проблеми и да видим радостта в очите им, след като приключим работа, е страхотно. Това ни е вдъхновението - да можеш да помогнеш на хората.
Интервюто е част от специален рекламен проект на Dir.bg u easybook.bg.
НАЙ
Орбан от Будапеща: Унгарска петролно-газова група иска да купи рафинерията на "Лукойл" в Бургас
Тежка година за автомобилните производители в Европа
Бъдни вечер и Коледа - колко средства са нужни за празничната трапеза?
Загубите доминираха по пазарите на акции от двете страни на Атлантика, а в София – печалбите
Орбан от Будапеща: Унгарска петролно-газова група иска да купи рафинерията на "Лукойл" в Бургас
Тежка година за автомобилните производители в Европа
Бъдни вечер и Коледа - колко средства са нужни за празничната трапеза?
Служителите на "Старбъкс" стачкуват, разшириха демонстрацията в още 4 града на САЩ