Коментари - В Австрия заработи най-модерният в света завод за легирана стомана | Бизнес.dir.bg
назад

В Австрия заработи най-модерният в света завод за легирана стомана

Като суровина ще се използва скрап от автомобилната промишленост, доставян от Европа

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - В Австрия заработи най-модерният в света завод за легирана стомана | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кремиковци беше по-модерен !!!!

Модерен огромен завод струва колкото ремонта на пътя между две села у нас. Не сме бедни, богати сме, щом си позволяваме такова разхищение.

"В новия завод работят 150 висококвалифицирани специалисти." в кремиковци само готвачките у стола са били повече

_stankow

Чудо голямо, открили цехче. На нас пък ни закриха завод със 10,000 работници. С чисто нова, току-що завършена линия за непрекъснато леене на стомана. Кремиковци.

С чисто нова, току-що завършена линия за непрекъснато леене на стомана. Кремиковци. Линията е на същата тази фирма.

btw Единственто нещо, което стърчи още на бившата площадка на Кремиковци АД е цеха за непрекъснато разливане на стомана. Технологино объркан, построен много далече от конверотите, които даваха стоманата за това леене. Да, двете мапини са на австойците - Фьосталпин, но технологино бяха на ниско ниво, закупени1988/1989, пък инсталирани 15 години по-късно. Бъдещето на черната металургия в Европа е в recycling с дъгови пещи на ток, както и топенето на DRI (гъбесто желязо) в същите пещи. Класическите доменни пещи лека, полека ще излизат от строя. Дигитализацията и изпозване на изкуствен интелект са неизбежни....

Най-модерният - в средата на нищото, всички суровини за производство трябваше да се карат от стотици километри, продукцията - също, до по-удобен и евтин транспорт.

Но пък същите европейци нас ни накараха да си ликвидираме черната металургия и да им подарим цветната. Нали металургията беше за 3-тия свят според соросоид икономистите от НПО-та.

Абе като нямаш металообработка - поради липса на метали и скъпа енергия - какъв точно отпадък ще рециклиращ? Китайците +Тесла продават под 16% от електромобилите и французи и италианци вече вият на умряло... Но хубаво поне, че има един нов завод дето може да прави брони за танкове. По всичко изглежда, че ще трябват...

Какъв път между села?! Това са няколко километра от магистрала Струма...

Близо едно Дунав - как в нищото?

А суровините за този завод да не би да да не ги карат от хиляди километри?