Турция пуска първия си електромобил по пътищата в началото на следващата година
Президентът Ердоган тества лично машината ТОГГ
Обратно в новинатаКоментари - Турция пуска първия си електромобил по пътищата в началото на следващата година | Бизнес.dir.bg
Коментари
А руснаците щяли да правят Масквич с карбуратор в заводите на Рено, които напуснаха кочината.
Всичко е само една хубава идея, за подмокряне на русофилската душа с малко носталгия за едно време когато пътувахме за морето с Москвето а в багажа носехме повече резервни части отколкото куфари.
Пълни глупости, Турция ще влезе в ЕС рано или късно. Освен това икономиката ѝ е плътно вързана с ЕС.
Какво стана със завода за електромобили на Кирчо ? Хайде завършвайте го, че ни чака строеж на завод за космически совалки..
E туй ако е на една зарядна станция с друго дето се самозапалва ще стане манджа с грозде
Колкото и да не обичам турците, за жалост имат истински политик начело на страната си. Сдоби се с нашият Южен поток, строи 4 реактора с Росатом, напълни курортите си с руски туристи, продава на целият ЕС зарзават и плодиве.
То хубаво, Турция възнамерява да пуска този ердомобил по сокаците им, ама въпроса е - дали този "електромобил" ще рачи да тръгне изобщо?
Президентска република ! Ако бяха като нас парламентарна с 50 партии и движения кърлежи отдавна да бяха фалирали .
Бах мама му! Уж Турция и Китай са дружки с ватенките, а всеки ден четем за нови електрически автомобили или някакви нови зелени технологии от двете държави!
Бранда е куц като име та дрънка. Турците трябваше да се вържат с Мерцидес/Алуди/БръмкайВе и да им ги предоставят да лепят знаците. Тукашните разбирачи щяха да дигнат няколко форума за поддръжка на пазара и щяха да обясняват от сутрин до вечер, че тва са най-великите коли някога правени. Истината: Всеки имащ индустриална база свързана с автомобилостроене може да прави електрокари. Пак Китай ще им доставя чарколяка. Просто "европейският" пазар е свикнал на познатите марки, които се опитват да измислят нещо, ма се не им се получава кой знае какво. Фолксвагените имат един убав бус, останалите им предложения са дизайн правен от счетоводители. Мерцедес показаха прототип с мускулести форми, а на финала извадиха един варел с цветомузика. Ауди и Порше се справят с високият клас седани, но цените са в стратосферата. Европа след период на мизерстване, ще приеме донякъде Китайските електромобили, които къртят тикви по съотношение цена-качество. За сега се очертава Хюндай да отнесе пазара с комбинация дизайн-цена. Само техните решения показват интересни неща смесващи традиционен и футуристичен дизайн. Тесла са преди всички като батерия, но качеството на изработка, високата цена и постоянното следене, както и простотиите на Мъск поставят компанията пред риск. Ма ще видим. Въобще не говорим за хипер колите, където Бугати купи Rimac. Ако питахте преди години булгаристанеца, щеше да ви каже: Кви са па тия хърватски лешпери, па и коли че ми прават. Скъсани Ганчовци, кво да ги направиш. Матрял.
Не е учудващо, че в добре уредената и просперираща съседка се случват такива радости. Радваме се и ние за невижданите постижения, които тук няма са се случат изобщо.
Ердоган е управленец от висок клас. Знае как да управлява държавата и поданиците си. Не е паднал от небето. Преди да стане президент е бил кмет на огромния Истанбул.
ТоГГ, могг, ще си я карат само в турция и то само държавни служители, защото ще ги заставят. Ако мислите, че толкова лесно се налага нов автомобил, значи още вярвате в чудеса. В края на краищата и политиците разбират, че повече печели държавата от продажба на чужди автомобили отколкото да произвежда свои. Това не е първият опит на турция да прави автомобили. Имат си и други марки, но самите турци не ги купуват и карат. Сега чакам да произвеждат собствени компютри, операционни системи и смартфони. Хахахахаха
Техните младежи преди години идваха да учат в Техническия университет. А българските кадри Костов ги хвърли на бунището и закри заводите построени от руснаците.
400 военни предприятия на "Металхим" и "Електрон" фалираха, след тато Русия отказа да купува продукцията им! Не Костов, ами и Господ не можа да ги спаси!
Заводите, построени от руснаците не бяха конкурентни бачо. Остарели технически и морално, без никаква визия и нови разработки заводите щяха дори и при комунизъм да фалират. Не ми се обяснявай защото стажа си съм изкарал в такъв завод, пълна скръб и некадърно управление.
Турците ще направят ел. мобил, а ние ще изстреляме македонец в космоса. Така каза Славун, хоуг!
Може и да не се наложи на пазара, при тази конкуренция, обаче е реклама за държавата. Аз естествено като инвеститор бих инвестирал в Турция, а не в България.
Остава да направят сега и една Турция за България и да дръпнат Ристювците и другите гладници!
Турция не само че няма да влезе в ЕС, ами вече и не иска в този съюз да влиза, защото съюза вече не е този съюз.
Когато начело на държавата не стоят отявлени майкопродавци и предатели. Как да го обясниш на олигофреничния БГ избирател, обаче....
Просто си потъва кораба. Еничарите от ДС го бутат да забие в дъното докато продават каквото могат да намерят на палубата. А територията ще си я вземе Турция отвътре без много шум. Както и досега прави. Естествено всичкото това ако Краварите не решат да ни направят Украйна 2. Мръднете по Родопите където има водоизточници и язовири. Едни градини, едни парници, едни минарета, едни скъпи коли с немски регистрации.
Доспатско - да. Кърждалийско - да. Смолянско - не. Но при положение, че са притиснати и от двете страни няма да е така задълго.
Ний си имаме ВЪРХОВЕН представител, Турция и Китай ряпа да ядат. Е тази зима малко ще ни дойде нанагорно но за сметка на това напролет ще има СУПЕР ВЪРХОВЕН и СУПЕР СУПЕР върховен
Защото не можеш да четеш. Никъде горе не е казано, че Хюндай е китайска фирма. Казано е, че повечето производители ползват Китай за частите си. Дори Волво и Лотус вече са китайски, и новите им автомобили са уникални като дизайн и изпълнение. Волво-Полстар е уникален автомобил. Новият Лотус за пръв път ще е конкурентен на Каймана, за разлика от досега където си беше добро шаси с тойотка отзад. Четете и се образовайте. Не дрънкайте без да мислите.