Тол системата тръгва в 5.00 ч. на 1 март: какво трябва да знаят шофьорите
Има три възможности за таксуване - с маршрутна карта, с бордово устройство или с GPS тракер. До 27 март е възможно използване на първия вариант
Обратно в новинатаКоментари - Тол системата тръгва в 5.00 ч. на 1 март: какво трябва да знаят шофьорите | Бизнес.dir.bg
Коментари
Тол системата е поредният провал на правителството на Боко Рапоня. Важното е, че правилните хора взеха по някой лев.
Сега второ и трето - класните пътища съвсем ще се разбият, но пък правителството няма да има никакво касателство, тъй като е предложило само да се ползват първокласни...
Тракери ,маршутни карти ,а можеше много лесно да се реши с таксуването на тол пунктове на входа към магистралата ,плащане и това са създаване на нови работни места.За т.н. Републикански пътища електрони винетки .Проблемите на АПИ и водачите на МПС са гарантирани от системата.
За това ли реваха превозвачите?! 4 стотинки на километър - един рейс ще плати 16 лева от София до морето! Има Бугати за 2 милиона, няма 16 лева!
До вчера беше на 28 март а от днес от 1 Гъз ще си съдерат ГЕРБ как по рано да съблекът собствения народ Разбрах че за Турците по нареждане на БорисоФ ще бъде безплатно
Имам цистерна с кято карам вода за торачките на шефа. Правя по седем осем курса по различни маршрути (зависи къде се пръска) на ден. Маршрутите са по главни (малко), втростепенни, третстепенни и черни пътища (основно). Имам GPS система, но нямам още договр с ДДД (чакам). Обаче времето не чака! Трябва да се тори и пръска. Как да направя: хем да съм изряден към държавата, хем да ми върви работата, хем и шефа да е доволен? Чакам отговор от АПИ !
Баце има любовница и извънбрачно дете да храни по 1 милион разходи на месец а ние трябва да му ги събираме.
Значи от утре ще се коригират и цените за будалите -потребители! Щото нали се сещате, че превозвачите ще прехвърлят разходите на клиентите си! А след няколко години ще направят и колите да плащат TОLL такса! За това мога да се хвана на бас! Разбира се ще стане 1 месец след поредните избори. Както обичат да правят от дъщерната фирма на БКП -партия ГЕРБ.
чекай да се пофалим: НЕМАМ АФТОМОБИЛ! УРА ДРУГАРИ! А, да, вчера у суперът видех сирене крема от 1.29 на 1.49 и беха добавили "варна". Моментално не си го купих. Така ше е превозвачите. ше цакате с топла бира и нема ви купуваме СТОКЕС! шЕ СИ ЗЕМЕМ КРЕМА СИРЕНЕ ОТ ЛОНДОНЯ С 10 ЛЕВА ПО-СКЪПО, НО ОТ ВАРНА - НЕ. ЗАРАДИ ИЗМАМАТА, РЕКЕТЪТ И ЛЪЖАТА! УМИРАЙ. РЕКЕТЬОРЧЕТО.
Пунктове трябва да има на всяка отбивка. Целта е повече печалба а не работни места. Най-добре щеше да е камери за разчитане на номера и до 48часа да си платиш.
Още не мога да повярвам, че това е възможно да се направи в България. Ще чакам утре да видя дали ще тръгне...
Досега основната тежест за пари за пътища се падаше на винетките за леките автомобили. Сега, с въвеждането на тол система, вместо да се поизравнят нещата, отново ще се разчита основно на винетките. И ревнали разни превозвачи че им е скъпо. При тия условия, и аз съм съгласен вместо винетка за колата, да плащам тол такса, по евтино ще излиза на година от винетката.
кой ти каза че няма да плащаш винетки !!!??? тол таксата е отгоре на винетките и парите отиват директно в джобчетата на някаква частна евреиска фирма от Австрия !!!
В "ан фас" казано сте прав, права, право, неопределено-отбележете верния отговор с Х, чавка, кръгче, не избирам нито едно.
Не знам защо всички се плашат от тол-системата това е може би най справедливия начин който кара плаща който не кара не плаща какво по-просто от това и как да им се обясни на някой тъпи шофьори колкото повече караш толкова повече ще платиш щом си ползвал за нещо ще платиш как къде има нещо безплатно на тоя свят
Ние коренното насерение на България дръзнало да остане за да защитава българщината тук в България ,за разлика от слабаците от Терминал 2 декларираме че Плачат за ремонти: СтараЗагора-Димитровград Хасково-Първомай Пловдив Асеновград-Кърджали Дупница-Самоков Русе- ВеликоТънрново Варна- Бургас Може всеки да допълни и да го връчим на управляващтите
Куманягите рИват. Най-много рИве дУпетата от БКП Петър Кънев - собственик на печатницата за винетки "Демакс". След него рИват червените олигарси, собственици на транспортни фирми. Накрая пригласят бедните идиоти - симпатизанти на БКП. Те незнаят защо рИват, знаят само че така е казала Партията.
Ние, управляващите, декларираме, че официално си го преместваме в другия крачол, в следствие на това какво декларирате вие, останалите в България балъци.
Нали точно за това е тази тол система.Кога преди 30 години са оразмерявали пътищата за толкова тежки камиони.Миналия ден е засечен точно от тол системата камион с 57 тона.Като мине по път неразчетен на такова тегло се напуква и после вините АПИ че не строи качествено.
Чета по-долу разни млади дихатели се надпреварват да спорят имало ли пътен данък, нямало ли, трябвало ли да има... Като петлета скачат и грам мозък не влагат. Добре ве пичуе, а какво по същество представлява акцизът на горивата? И къде и за какво отиват парите от него?
Населените места около София трябва да плащат тол такси и винетки. Както винетки плащат всимки населени места в провиницята за предвижване до общинския център. Защо град Ахелой плащат, за да отидат до общинския ценстър Поморие, защо Каблешково плащат, за да отидат до Поморие, а Нови Искър ще пътуват безплатно до София? Нови Искър е на 13 км от София, а Ахелой-на около 10 км от Поморие,, Каблешково е още по-близо-на около 4-5 километра от поморие, а ще им е платен пътя-с винетки. Нови Искър не е квартал, а град. Същия въпрос и Банкя-защо гГРАД Банкя(това не е квартал на София) ще пътуват безплатно до общинския цзентър-София. Същия въпрос и за Бистрица и Железница-защо ще пътуват безплатно до София. ДСо София от бистрица няма улица, а иззвънгрладски път. Точно милионерите от бистрица ли правят цига--- изпълнения, заради 50 евро винетка. Защо и селата около Пловдив им направиха безплатни пътищата. За да има пътища трябва да се плаща, дори и да илезеш на 2 метра извън населеното място, почва платен път. Безплатно няма.
Досега България субсидираше турския износ-с почти безплатното преминаване на над 3 милиона турски камиона годишно, като турците си плащат като попове и в Гърция, и в сърбия и на запад, а в България-минаваха за почти без пари. За съжаление, дори и след въвеждане на тол системата преминавато през българия пак ще е много евтино. Тол таксите трлябва да са по-високи, съизмерими със съседните държави поне. Обидно е турския износ да преминава евтино през България ,но турците да плащат високи такси зда транзита НАВСЯКЪДЕ другаде.
За 2 години нищо няма да се промени. Първата година ще се види колко пари ще се проведат. Никой нява да пуска поръчки за ремонти, преди да знае колко ще са приходите. Втората година започват обществените поръчки-които са поне 18 месеца-поръчка плюс обжалване в съда. най-ранния ефект ще е поне след 5 години-защото трябва време и за физическата работа по строеж на новите пътища. Ако тол системата беше въведена 2000г щяхме да имаме пътища като слънце. Грешка беше отлагането.