Коментари - Тол системата се надява на около 800 млн. лева приходи през 2023 г., и после на 1 милиард | business.dir.bg
назад

Тол системата се надява на около 800 млн. лева приходи през 2023 г., и после на 1 милиард

Надеждите са за бюджет от 1,5 млрд. лв. за рехабилитация, поддръжка и почистване през зимата в периода 2023 г. - 2025 г.

Обратно в новината

Коментари - Тол системата се надява на около 800 млн. лева приходи през 2023 г., и после на 1 милиард | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ТОЛ системата добре се надява на приходи, въпросът е къде отиват парите. Защото пътищата са в тотален колапс. Маркировка липсва на 90% от пътищата, мантинели стоят изкорубени с ГОДИНИ, мрежите против птици на Витиня от година поне са опърпани, раздъпани, скъсани, усукани, в тунел Витиня, този тъпак дето измисли да сложи колчета в тръбата към София дали е видял на какво приличат тези колчета година след ремонта - 1/3 ги няма - отнесени от автомобилите, 1/3 килнати във всички посоки... Влизайки в тунела все едно влизаш в серия на "Живите мъртви"... А магистрала Витиня е все едно от венецианска мозайка - няма повече от 100 метра асфалт с един цвят... Цялостно преасфалтиране от София до Правец трябва. Пътни знаци НА ГРОЗДОВЕ - по 3-5-6 знака един върху друг... кой по-напред да погледнеш, кой по напред да осмислиш... Тревите покрай пътищата повече от 1 човешки бой високи...Знаци закрити и срастнали с дърветата... Преди време от енда БГ медия бяха правили статистика, че от София до Видин има повече от 2500 пътни знака...за 250 километра, демек на всеки 100 метра знак...На 100 МЕТРА! Е няма такава държава. Тове беше преди години, сега сигурно знаците са над 3000... И плащаме винетка по-скъпа от тази в най-скъпата държава в Европа - Швейцария! 38 евро там, срещу 90+ лева ( 45 евро ) в БГ! А там поддържат тунели от по 12-15 километра и то не 1-2 тунела,а стотици тунели поддържат. И са включени във винетката. Няскоро се върнах от екскурзия в Румъния - ебаси, уж по-зле от нас а ВСИЧКИ пътища чистак-бърсак новоасфалтирани, окосено на всеки сантиметър покрай пътищата им, маркировката да ти извади очите и строят, строя, строят пътища... а пътни знаци тук-там... Как оцеляват без купища ламрина по пътя не знам. Е, тъпа държава сме.

Платени могат да са САМО магистралите, всичко останало не. Не знам как без референдум някакви кърлежи са решили да ни събират пари ?

Колко ще са разходите за поддръжка на системата? = колко ще остава за държавата?

Всичко зависи от bgair..Аз мисля да оставя една кола във Варна, другата в Соф и да летя с bgair. За сега билетите са по-евтини от пълненето на джипката. Ако добавят и тол, щи bgair надуе цените, ще карам с велосипед 10 часа. Хем може да забърша някое гадже в Търново.

Събират ги от турските камиони. Вече. От теб се иска да си платиш винетката на цена половин резервоар гориво, или стек и половина евтини цигари.