Търсят се повече нови автомобили отколкото се предлагат

Забелязва ясна тенденция към увеличаване на търсенето на оперативен лизинг от страна на компаниите, обясниха от Българската асоциация за лизинг

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мислих тази година за нова кола. И реших. Идва инфлация, не се знае кво ще натворят политиците, не се знае колко от бизнесите ще фалират, пфайзерономиката ще премине в каргилономика (синтетични храни и боклуци щото органичните ще са вирусни), ония в Давос искат да ни ресетват щото много взехме да живеем добре, тука банда неграмотници набутани от ДС и ЦРУ редят баницата. Отказах се. Ще продам сегашната кола и ще си оправя стария мерцедес цлк от 2001 ва, частите са му евтини, третирал съм го като баничарка и пак бачка. Та ще почакам с новите коли. До 5 години ще има свестни електрички втора ръка.

Търсят се на оперативен лизинг и се поръчват, но не се доставят дълго време. Поръчахме 3 такива автомобила тази година и 3-те не са доставени още. Първия беше през март и още го няма и вносителя неможе да каже кога ще се произведе и достави. Така, че бройки поръчани има и отчитаме търсене - на практика няма доставки.

Търсят се повече нови автомобили отколкото се предлагат Забелязва ясна тенденция към увеличаване на търсенето на оперативен лизинг от страна на компаниите. Ама, сашке, плати на някого да ти обясни разликата между покупката на нови нови МПС-та като инвестиция и резширяване на въдможностите на фирмата и наемането на МПС за определен период. Само 9% от оперативните лизинги приключват с покупка и придобиване на МПС-то! ОТ всеки 100 нови коли на оперативен лизинг, НАЕМ по нашему, само 9 биват закупени след изтичане на срока на оперативния лизинг! Останалите 91 се шиткат на вторичния пазар на употребявани автомобили, които пък не са никакви НОВИ автомобили... на по 4-6години и с пробег между 220 и 500 хиляди километра!

Така е,българския феодал де само реве пред работниците,че няма пари си купува нови коли,по няколко апартамента,живее в лукс,а за хората трохите,но да знаят,че всичко на тоя свят се връща и има кой да ги съди! Сега ще живеят,като бейове 30 - 40 години,след това ще разберат,че има и друг свят,но там ги чака бедност и мизерия навеки... На някой ще им е смешно,но после ще реват...

Даже по 2 взимат за да има.Смятате ли,че някой ще се върже на подобни глупости? И апартаменти без тец и канализация много вървят!

Ей, помощите за тока подтикнаха бизнеса да харчи. Да вземем и заплатите са си плащаме сами. Може бизнеса да създаде и някакви условия - да не работим на - градуса примерно.

Всичко с лизинга е добре, докато научиш какво трябва да направиш за да го застраховаш с авто-каско, защото е задължително . Ако е по-скъпа се оказва, че трябва да сложиш допълнителни имобилайзери или тракери, които са абсолютно ненужни, да не говорим за качеството. Отделно премията на застраховката е доста по-солена отколкото ако сам си я договаряш. Още по-интересно става когато настъпи така наречената нерегресна щета, примерно одраскал си колата на някой паркинг. Колата се оправя вежливо, културно и бързо, но изненадата настъпва при подновяване на застраховката с малуса където освен застраховката си плащаш реално и ремонта.

Няма такова нещо, търсят само определени хора, и си има всичко желано в наличност!!!!! Дядо ви Коледа и на мен ми донесе автомобилче-сувче, автоматик, 4х4 и т.н., бяло, естествено, ха-ха-ха! Само че в една от прочутите вериги бензиностанции продават гориво-боклук и го разбрах веднага по най-горчивия начин. Имаше-нямаше и три дни каране, и на таблото светна заветната жълта картинка с двигателче, всичко се запушило, та една седмица хората ми промиваха клеясалият резервоар и сменяха филтри......И няма виновни, ония мошеници и търгаши пак си въртят далаверите и търговийката върви. Това е проблем за всички нови коли, но не всички от нас имат възможност постоянно да им пращат по тубичка армаган гориво от чужбина!!!! Иначе си имаме комитети за защита на потребителите, министерства с нахъсани млади момченца и момиченца, които искат най-сетне да ни вкарат в Европа, но май не знаят първо откъде да започнат! Или по-вероятно не смеят...

В една БЪЛГАРСКА ФИРМА, внасяща и продаваща френски автомобили с 4 букви, започваща с П, ми искат да им подписвам Запис на Заповед за цялата сума на лизинга!?!?!?

Еми подпиши бе! Какво те спира. Утре при предаването на колата може да поискат да ти обръснат дупарата и да ти го намахат дебел пред камерите. Може пак да се съгласиш, нищо не ти пречи...

Не знаех че автомобилният лизинг е инвестиция!?!?! Това си е обикновен фирмен оперативен разход!

На повечето платени статии бяма възможност да пишеш коментар. Аз като видя такива, не ги чета, защото са абсолютно лъжливи, заблуждаващи, изкривяващи реалността и изкарват проблема както им е удобно. Затова не чета поръчани и предадени за пибликуване в дира платени материали.

Забравихте да напишете: "Цялата статия е едно продуктово позициониране"

Ужас.!Да съберем пари за държавна помощ? 500 000 000 еуро ли да даде Кире? Ей сега ги е дръпнал на кредит.Като по рекламите.

Фалшива ктатия.Дори бедните германци не си сменят 4-5 годишните стари коли. Кризата е жестока.Колите второ употреба са със завишени цени срямо миналата година.

В Германия от 2015 насам коли на 4-5 години не се броят изобщо за стари, така, както преди се смятаха. Тогава последно имаше така по-сериозно обновяване на автопарка, но нови кошници вече не се виждат толкова често. Хората си карат голфчетата 7 оттогава, и другите подобни, и не мислят изобщо да ги сменят.

Да бе тези дни гледам опашки пред вратите на дилърите на нови коли.

Мдам, пък те връщат хората, щого нямат наличности и трее чакаш 9 месеца да ти произведат колата...

Техническият преглед остава задължителен за таксита и други видове транспорт за хора, както и за лични превозни средства, които се използват за служебни цели. На преглед подлежат и автомобили и мотоциклети по-стари от четири години в случай на продажба и регистрация, както и при осъществяване на конструктивни промени. Контролните органи могат да изпратят превозното средство на преглед само при очевидна техническа неизправност, която създава риск за автомобилното движение. В правилника се запазва точката, която задължава собствениците да следят за техническото състояние на собственото си превозно средство, пише Novini.bg.Текстът беше приет от двете камари на парламента на 22 и 24 декември и засяга около 50 милиона автомобили и мотоциклети в Руската федерация.

Много добре. Скоро ще стигнат Ирак.

И по морето предлаганите имоти са много малко, а желаещите руски инвеститори се умножават всеки ден

Имало инфлация?! Тока бил в небесата?!?! Метана излетя с 30%… Щом купуват коли на лизинг БРАВО! Явно кризата е измислена.

бля, бля ...