Суецкият канал под тревога: "Евър Гивън" идва отново

Контейнеровозът, който в началото на годината заседна в канала, ще мине през него за втори път след инцидента

Обратно в новината

Коментари - Суецкият канал под тревога: "Евър Гивън" идва отново | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

От Капитана трябва да се плашат, а не от Кораба. Аз ако катастрофира и след това си продам колата. От кого ще се плашите? От мен или автомобила който не се управлява сам?

МОЖЕШЕ и по-зле да е.. Вера Су, например.

Алчността оправдава риска...

Добре, че не може да доплува до нашия бряг, че ако заседне......

ЕвЪР ГРИЙН, не ЕВЪР ГИВЪН...!

Гледай, кьорчо! https://static.dir.bg/uploads/images/2021/03/29/2181524/orig.jpg?_=1617022472

Ever Given е официалното име на кораба, но корабът се управлява от тайванска компания, наречена Evergreen Marine.

Браво! Научил си се да четеш на английски. Но това е само начална фаза на грамотност. Сега трябва да се научиш да разбираш смисъла на това което четеш - основна фаза на грамотност. Защото Ever Given е един от най-големите контейнерни кораби в света. Корабът е собственост на Shoei Kisen Kaisha и е чартиран и експлоатиран от контейнерната и експедиторска компания Evergreen Marine, със седалище в област Luzhu, град Taoyuan, Тайван.

Пак половинчати информации... Според правилата на Суец канал оторити всеки кораб който смята да използва канала преминава през тонажно измерване според техните правила, за което се издава суецко мерително свидетелство, и според определения в него суец нет тонаж се определя колко влекача трябва да съпровождат съответния кораб когато преминава, натоварен или под баласт, през канала... за всеки натоварен кораб над 90 000 суец нет тона двата влекача са задължителни. А и не става ясно тези пилоти заедно ли ще работят или, както е обикновено, ще се сменят на отделните участъци в същинската част на канала( а иначе при цялостно преминаване на канала пилотите са си цяла тълпа)

Е то има записи някъде в нето където двамата пилоти давали различен акъл на капитана и той накрая ги питал кой от вас да слушам. По дъртия казал мене аз съм с по-голям ранг и стаж и накрая бутурясали кораба и тримата. Всъщност се оказва, че трябва да изпълняваш нарежданията на пилотите, обаче отговорността пак била на капитана. Туй същото както при автомобилите изпълняваш нарежданията на КАТ обаче ако нещо се оплеска виновен си ти. Ако не изпълняваш пак ти гориш. Та с решението да са двама дърти пилоти цирка ще е пълен.

На всеки капитан, още от както стане кадет, му се повтаря че Пилота е САМО съветник нает защото познава местните навигационни особености... но решението се взема от капитана и затова той носи отговорност за ставащото с кораба.

Оная шоферката нали я уволниха