Коментари - Суецката криза: Лесното мина, най-трудното предстои | business.dir.bg
назад

Суецката криза: Лесното мина, най-трудното предстои

Повече от 400 кораба чакат да преминат по възловия морски път

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Суецката криза: Лесното мина, най-трудното предстои | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Каналът е освободен и тряфика е възтановен, останалото са съдебни дела за много пари.

Ами като са толкова големи загубите от седмица затваряне на канала, защо не са били до момента извадени кинтите и да са прокопали още един канал успореден на този? Или някой пак се опитава да се възползва от проблема, за да си оправдае мурдарщината.

Защо на кораба пише EVER GREEN а го кръщават евър гивън?

Като видших реклама на билбор на някоя марка бира, улицата на която си я видял, сущото име като бирата ли трябва да носи?

Едното е име на кораб, а другото на компания.

Тея от Люлин да тръгват да го озбутат

още сутринта не трябваше да пишете глупости. освободили са задницата на кораба. Толкова. Проблема големия е предната част..... Може би избягват един проблем, че кораба можеше просто да се счупи .... ама може и вече да се е счупил в средата и примерно да започне да потъва...... Та хайде спрете да пишете глупоси и да разсъждавате. Просто преписвайте статии

Затова "не всички яйца в една кошница". Ще се ускорят други проекти като северния морски път, пътят на коприната, може би и втори канал през Израел

Информационните агенции предават,че корабът е снет от плитчината, но пак е блокирал канала. В района има силен вятър, а голямото количество контейнери създават голяма подветрена площ. Това е довело до завъртане на кораба/без да засяда!/ и ново блокиране на канала.

нищо такова не предават.... освободили са задната част. толкова. Нито повече нито по-малко. Това с вятъра е причината за проблема. Ама тая причина в повечето случай не е досатъчна за проблем. Има явно и човешка грешка довела до засядането.

Може корабът пред него, ако е имало такъв да е намалил рязко скоростта. При пясъчна буря видимостта става нула. Не е само един фактор. Проблемът беше, че се е забил със скорост в брега.

Всъщност трудното е това което предстои на представителя на регистровата организцаия който ще оценява общата и местна здравина на корпуса, оглед, който задължително се прави при определени обстоятелства едно от които е засядане, за да прецени дали кораба е годен да продължи плаването си... или ще трябва да го паркират "наблизо" докато решат окончателната му съдба;)

да си дойдем на думата - сега Египтяните да си спомнят как са вдигали камъните за пирамидите, че тоя Ever Given такова онаковата на почти цялата европейска търговия.

по-скоро на 1/3 от азиатска търговия и 1/3 от европейската.... щото другите третини са със Америка и вътрешната търговия..... Само търговията с Азия се е забавила.....

Ще бъде истинско чудо, ако не се наложи претоварване на контейнерите на други кораби и контейнеровоза да продължи на собствен ход до разтовареното пристанище.

вече го измъкнаха , изкарват на широко

Тепърва ще се усети неизпълнението на доставките, блокирани в корабите. Това ще е още една криза, предстои да видим с какъв размер ще е. Дано да е малък, че напоследък нещо много станаха кризите.