Стъпка към успеха: Да се захванем с франчайз
Историята на магазини "Мания" започва преди 23 години от малък гараж в град Варна
Историята започва преди 23 години от малък гараж в град Варна. Днес "Мания" е марка с ясна визия, дългосрочни цели и успешна бизнес стратегия. Името им е вдъхновено от страстта на човек да търси нещо марково и стилно на добра цена, нещо, което се превръща в истинска "мания". Мисията им е да дават свобода на хората да изразяват себе си и своя стил. Свободата всеки ден да откриваш нови находки, да споделяш емоции и преживявания. През годините пазарът на дрехи втора употреба се увеличава тенденциознно, но "Мания" успяват да запазят лидерските си позиции. Според последните проучвания от 2019 г., 48% от българите между 18-55 г. купуват дрехи втора ръка. От тях 93.3% познават бранда "Мания", а магазините им се посещават от над 250 000 души месечно. Това, върху което екипът непрестанно работи, е стремеж към усъвършенстване, основан на дълги години опит, наблюдение и анализ на пазара. На база на това се раждат новите им проекти за възможно най-екосъобразен и подкрепящ каузи бизнес.
Защо да станеш Мания Франчайз партньор?
Над 70% от магазини "Мания" се управляват от франчайз партньори, което е показателно за бизнеса. "Мания" вярват, че амбицията, позитивното отношение и отдадеността в работата са най-важните фактори за успех, а за изграждането на едно успешно партньорство е важно споделянето на една философия, както и желанието за развитие.
Магазини "Мания" предлагат всичко необходимо, за да започне всеки кандидат един високовъзвръщаем бизнес. Стартирайки от обучение на екипа, оперативни и търговски съвети, анализ на резултати, маркетинг инструменти, стигайки до мотивационни програми. Те работят рамо до рамо с партньорите си дори при определяне и поръчка на първата стока. 90% от партньорите им вече управляват повече от един обект. В резултат на всичко това, кандидатите са сигурни, че пред тях стои подходящ и надежден франчайз партньор.
Инвестицията, необходима за откриването на един магазин е между 60 и 80 хил.лв., със стартовата такса за франчайз от 5000 лв. След което, получателят на права не плаща месечна такса (роялти), а купува стока само от холдинга. Като лоялен партньор "Мания" помагат и при избор на локация и помещение, грижат се за визията и дизайна на магазина спрямо заложените стандарти.
Средната възвращаемост на вложените в един магазин средства е от 15 до 18 месеца, а средният месечен оборот в един обект е около 50 хил.лв. Фирмената статистика показва, че от 150 до 200 души дневно пазаруват от един магазин, като средно покупката е на стойност 10 лв. Професионалният екип на "Мания" наблюдава развитието на магазина и се грижи за това партньорите им да стават по-добри.
Всеки, който се превърне в партньор на Мания, има възможността да управлява бизнес под бранд, който гледа право в бъдещето. "Мания" е единствената верига за second hand дрехи с дигитална лоялна програма, безплатен Wi-Fi за клиентите си и in-store радио и телевизия, което ги превръща в категоричен любимец на клиентите. "Мания" работи неуоморно за това да бъде символ на доверие и прозрачност. Те вярват, че с общи усилия може да се постигне много повече и за това не спират да увеличават своето семейство от партньори, с които споделят еднаква визия за бъдещето. Ако откривате себе си в "Мания", просто направете своето запитване на maniastores.bg.
НАЙ
Орбан от Будапеща: Унгарска петролно-газова група иска да купи рафинерията на "Лукойл" в Бургас
Тежка година за автомобилните производители в Европа
Бъдни вечер и Коледа - колко средства са нужни за празничната трапеза?
Загубите доминираха по пазарите на акции от двете страни на Атлантика, а в София – печалбите
Орбан от Будапеща: Унгарска петролно-газова група иска да купи рафинерията на "Лукойл" в Бургас
Тежка година за автомобилните производители в Европа
Бъдни вечер и Коледа - колко средства са нужни за празничната трапеза?
Служителите на "Старбъкс" стачкуват, разшириха демонстрацията в още 4 града на САЩ