Спряха всички таксита "Тесла 3" в Париж след инцидент със 7 тежко ранени
Акциите на "Тесла" паднаха с 3,5 процента на американския пазар, а индексът Насдак падна с 2 на сто
Обратно в новинатаКоментари - Спряха всички таксита "Тесла 3" в Париж след инцидент със 7 тежко ранени | Бизнес.dir.bg
Коментари
Нищо не разбрах защо ги спират. Колите не били собственост на компанията, шофьорът не бил на работа, когато се джаснал, ама всички теслИ го отнасят.
Защото може колата да е била хакната, как защо ? Казва ти се, технически колата е била изправна. Шофьорът е бил със семейството си, тоест достатъчно адекватен да не рискува с големи дози алкохол или дрога. Остава софтуеърът да не е бил изправен или да е бил хакнат, затова тече разследване.
От новината разбирам, че на същия принцип в България трябва да спрат всички модели коли и да преминем на велосипеди и конски впрягове.
Супер забавно - един катил прави тежка катастрофа и спират всички Тесли. Ако това го правеха за всяка друга марка, Ауди и БМВ примерно никога нямаше да се движат - на 90% се управляват от идиоти....
Котлон на Котлоните. Електрокар на макс. По-добро от ДВГ няма няма и да има скоро. Когато ми достигнат 600км с едно зареждане и цена н абатерията под цената на 1 тон петрол тогава може да се замисля. До тогава ДъГоДт.
Едно време гении като теб са казвали " повече механика, повече ядове", преди това "не се качвай на коня, че ще паднеш".
а автомобилите които не се хакват и шофьорите също не са с дрога но правят птп там какво звънземните ли са намесени
Теслите че не са супер е ясно, но и Ганьо е голям цървул. Нямало по-добро от ДВГ?!?!!! Прадядо му така е разправял за магарето и каруцата си, като видял първия автомобил. Ориенталска му работа. Ако бях питал хората какво искат, сега щях да им продавам "по-бързи коне". Хенри форд
'Според публикации във френски медии автомобил от модела "Тесла 3" е ударил велосипедист и трима пешеходци преди да се блъсне във ван' ? Значи някакъв пич омятял колоездача и пешеходците и колата му е виновна?..
За съжаление ДВГ не е цвете, но на този етап е по-добро решение от тези тролейчета. Не за друго, ами при тях батерията за 5-10 години е за боклука и с това цялата кола. А колко ценни природни ресурси отиват на боклука, и колко се замърсява природата покрай производството на една батерия, никой не казва. Не казват, защото им е неудобно. А решението е просто, още 1930г. Никола Тесла е имал прототип на Форд Т, където без батерия е карал кола на ток. Но на някой не му е изгодно, за да може да печели от това. Когато се напечелят достатъчно, или стане нещо друго, тогава ще ги изкарат. А Никола Тесла е мислил в посока безплатна енергия за всички. А сегашните коли Тесла, имат толкова общо с тогавашния учен, колкото и Баба Пена с ядрена физика.
Проблема е, че може някой да е хакнал софтуера, и колата да е придобила собствено мнение. Ако има нещо вярно тогава трябва да спрат всички "Тесли" движещи се в света, и да им махнат целия софтуер. Но тогава вече модерните еврогейове, ще ревнат че са им спряли скъпоценната марка. "Тесла"-та е един супер скъп тролей за юпита и самовлюбени сноби.
Е тава вече е смешно! Ако беше катастрофирало Пежо, кво праим? Затваряме завода ли?!!
И сега е така: заразяват се 0,02 процента от населението, затварят всички и цялата държава. Явно е нова мода на тъпоумие
"Рикордел каза, че шофьорът на таксито не е бил на работа по време на инцидента в събота вечер, а е возел семейството си към ресторант." Ъ?? И?? Друг ли е карал колата? Колата сама ли се е управлявала? Някакви версии защо е станала катастрофата? В тоя Журналистически факултет (ако дописникът изобщо е ходил на училище) какво ви учат, бе?...
Светът е превъртял тотално.Повечето Авропейци започнаха да мислят и действат абсолютно несъответно на дадени ситуации.
самата идея ВСЕКИ да се търкаля на собствена каруца и на кръсовище да се чудят кой е с предимсво е тъпа . според мен бъдещето (ако изобщо има такова) е на нещо като автономни влакове, които се цепят на 2 и половината вагони тръгват за младост , другата половина за дружба, после пак се сливат (без да се пресичат и без да спират) на накрая само един или два вагона стигат до вас . имаше нещо такова в някакъв филм
Учат ни да сме учтиви и да не се обръщаме към другите с "бе". Очевидно се има пред вид че шофьора не е изпълнявал служебни задължения, а е водил семейството си на вечеря. Вярно малко е объркващо при първо четене, но ако си напрегнеш мозъка ще проумееш.
Някой е ХАКНАЛ Теслата и се е "забавлявал" с автономното управление. Това е бъдещето, ще ни предлагат скъпоструващи модерни "умни" боклуци като автомобила на Теслата.
Теслата не беше ли дърводелски инструмент? Значи шофьора таксист отивал на ресторант и с подръчната тесла задялал колоездачи и пешеходци. Тоя арабин ли е бил или друг емигрант глобален.? И защо спират завода за тесли? С кво ще работят турските строители на германските строежи ,тва е заговор на Франция срещу Германия -къде е Меркел сега.?
виновен е регулатора, че разрешава продажба на коли със собствено мнение.... тазо екстра изобщо не трябва да Съществува.
Голямо чудене в коментарите ... Щом са спрели всички Тесли на фирмата, явно че е свързано с автономията на автомобила, а не с обикновена човешка грешка ... Не го казват директно в статията, за да не хъртнат филингса на Мъскито и да вземе да ги съди за наранените си интереси ... Страх, лозе пази ... Преклонена главица, сабя не я сече ... Да беше кротко седяло, не би чудо видяло ... Т'ва е модерна джурнаГлистика, не ги разбирате тия работи!
автопилота струва 99$ на месец кой таксиджия ще даде тез пари за нещо което работи като пияница на прав път.
Tesla изтегля обратно 48 442 броя от своите електромобили Model S и Model X, които са произведени в САЩ и продадени на клиенти в Китай. Причината за това е потенциално дефектно и опасно предно и задно окачване, пише CNBC. Американският електромобилен гигант "Тесла" изтегля от пазара 11 000 спортни високопроходими автомобила Model X SUV заради възможни проблеми при сгъваемите задни седалки...Франспрес. Американският производител на електрически автомобили Tesla изтегля от пазара в САЩ и Канада 15 000 броя от високопроходимия Model X SUV заради потенциален проблем с хидравличния усилвател на волана, който може да предизвика катастрофа, съобщиха в. "Ню Йорк таймс" и Ройтерс. Coбcтвeници нa нaй-нoвaтa Tеslа ce oплaквaт oт прoблeм в прeднoтo oкaчвaнe нa крocoувърa Mоdеl Y гaйкитe ce рaзвивaт cпoнтaннo. Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA) на САЩ поиска от компанията "Тесла" (Tesla Inc.) да изтегли от пазара около 158 000 електромобила Model S и Model X поради неизправности на дисплея, "водещи до загуба на камерата за обратно виждане и други функции, свързани с безопасността на автомобила". Както се вижда от горното проблемите на Теслите рядко се дължат на софтуера;)
Китайският уебсайт за автомобилни новини Gasgoo писа, че изтеглянето засяга 29 193 внесени броя Model S и Model X, произведени между 17 септември 2013 г. и 16 август 2017 г., както и 19 249 броя Model S, произведени в периода от 17 септември 2013 г. и 15 октомври 2018 г. Явно от 2013 до 2020 тези коли не са дали потенциалния дефект, но за всеки случай са поправени. Такива са и другите събирани от тебе данни, когато вещаехте, че Тесла ще фалира. В същото време: 2017- Фолксваген изтегля 600 000 автомобила от пазара в САЩ 2018 - Фолксваген изтегля 700 000 Тигуан и Туран 2019 - Фолксваген изтегля спешно от Австралия 80 хиляди коли 2020 - Vоlkѕwаgеn изтeгля близo 40 000 aвтoмoбилa зapaди пpoблeми cъc cпиpaчĸитe 2018 - "Тойота" изтегля от пазара 1 милион хибридни 2019 - Тойота изтегля над 1,6 милиона автомобила 2020 - Тойота“ изтегля 3,4 милиона автомобила ... 2017- Мерцедес изтегля 1 милион коли заради опасност от запалване 2017 - Мерцедес изтегля около 354 000 коли и джипове в САЩ заради проблем със стартера, 2019 - Daimler изтегля от пазара 60 000 Mercedes-а 2020 - Mercedes изтегля близо 750 000 автомобила Та не разбрах защо е това малоумно твое творение. Какава му е референтната база?
Педеруските тъпунгери, викате че Бугати и Макларън са просто луксозни автобуси Чавдар, а?
Базата е простичка... но явно трябва да я обясня като за прости хора, или с други думи специално за теб-) В много от коментарите под статията коментиращите се опитват да набедят софтуера на Теслите като първопричината за инцидента, е, аз само напомням че всички модели на Тесла имат редица технически проблеми създаващи опасности за ползващите ги, ерго страха от нов такъв недостатък е причината да спрат всички подобни таксита.
За съжаление си прост, но пък креслив. Батериите на Тесла издържат над 3 милиона километра и над 10 000 заряд разряда. С едно зареждане минават 500 км. Батериите се сменят за 10 000 долара и напълно се рециклират. Ускоряват като Бугати Вейрон и струват от 50 до 100 пъти по-евтино.... изобщо не могат да се сравняват с ДВГ - много по добри са от ДВГ. Въпрос на време и технологии е да станат не само евтини, но и да минават по 1000 км с едно зареждане.
Базичката ти е малоумна. Колите са спрени не от Тесла, а от таксиджийската фирма. Досега да си чул таксиджийска фирма да спре Фолксфаген, Тойото или Мерцедес заради катастрофа?
Заразяват се много повече. Смъртността дори е доста повече от тез 0,02% общия брой официално заразени е към 300 милиона, а неофициално поне двойно, а вероятно и тройно повече. Това са между 4% и 10% заразени. Умрелите са към 5,5 милиона, а вероятно двойно и дори тройно повече, което прави 0,07% до 0,2% умрели или до 10 пъти повече са умрелите отколкото ти си дал, че са само заболелиете.
Тесла никога няма да си купя, НО.....Парижката кметица и кандидат за президент ОГРАНИЧИ СКОРОСТА НА ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ НА ВСИЧКИ ПЪТИЩА И МАГИСТРАЛИ В ПАРИЖ на ....тридесет и пет, повтарям 35 км/ч.
Бащата на хърватина НИКОЛА, който Никола става Бога на ЕКТРОМАГНЕТИЗМА. На фамилното име на Никола е наречена единицата за магнитна индукция на магнитното поле ....1 ТЕСЛА. Въпросът е: Защо Мъкс нарича фирмата си за коли работещи на 14 волта ПОСТОЯННО НАПРЕЖЕНИЕ на единицата за електромагнитна индукция? Светът дължи преноса на електричество чрез променлив ток благодарение геният на Никола Тесла. До него Едисън е направил и невъзможното тока да се пренася като постояннотоков. С огромни загуби в преносната мрежа. В България и днес, наследниците носят дедовите си фамилии не по име а по ТРУДОВАТА ДЕЙНОСТ на делото - Терзиев, Абаджиев, Даскалов, Попов, Владикин....да продължавам ли, Тролейчик? За без пари толкова обучение по електротехника и история!
Цитираният от вас цитат от изказването на шефа на фирмата означава само едно: Таксиметровата фирма НЕ НОСИ СЪДЕБНА ОТГОВОРНОСТ за инцидента. Шофьорът е действал като ЧАСТНО ЛИЦЕ. А вие, ако се занимавахте с какъФто и да е бизнес, щяхте да знаете тези подробности изказани между думите на шефа на транспортната фирма. При толкова пострадали, ще има дела за обещетения от СЕДМОЦИФРЕНИ ЧИСЛА.