Коментари - Спад с 41% в печалбите на най-големия автоконцерн в Европа "Фолксваген" за 3 месеца | business.dir.bg
назад

Спад с 41% в печалбите на най-големия автоконцерн в Европа "Фолксваген" за 3 месеца

Най-големият производител на автомобили в Европа се оплаква от несигурните икономически условия в световен мащаб

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Спад с 41% в печалбите на най-големия автоконцерн в Европа "Фолксваген" за 3 месеца | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6

Коментари

Да, така продават коли за 50 000 евро с основен пакет. Аз лично си купих БЙД с пълен пакет - така цената им е по-ниска.

И там ли ги управлява Мъск. Или Тръм им е назначил някой от директорите им в правителстовот на САЩ? Бу-ха-ха!

Представете си ако това инфо се отнасяше за Тесла?! Гратаджийските лъжци, какви глупости щяха да плещят и дънинг-крюгеровците да ръкоплещят!!!

С тия цени толкова . Вие се “оляхте” 50-60 хиляди евро за кола като Пасат за нищо ги нямате. Конкурентноспособност казвате . Ще ви видим колко ви е конкурентноспособноста . В Китай новите ви модели със едно зареждане и пълен резервоар до 1000 километра пробег стигат ,я да видим още ли си мислите ,че Европа ви е най сигурен пазар и ще цакате европейците и с цени и с разходи за гориво и подръжка .

Един голф е 70 - 80 бона, лудите свършиха

Никой не те спира да си купиш китайка , карай си я със здраве. За всеки влак си има пътници.

Прекрасно работещи санции.... Очаквам еврогейзерите да се включат, че това нямало нищо общо... Ха ха ха... Вива усраине !!!! Вивакокаине !!!!

Закривай

Фалирахте ли Русия

Русия са толкова незначителни за Фолксваген, че спокойно могат и да не съществуват. Китай са им проблема

катто гледама е пълно с такива в България. Фолксваген е една от най-често срещаните марки по улиците ни.

Не претоварвайТи ЛЭП провисват и правят коротко€ замыкани€ https://www.ruscable.ru/interactive/forum/upload1024/696c9eec11c3a4b8b731ecdaee16d2d9.png

Защо купуваш нова кола ? Аз си купих 4-годишна с пълна комплектация на половин цена. Да не съм луд да хвърлям 50 бона за едни подвижни ламарини !

Съсипахте я таз' Русийка, а?

От фолцваген никога не са я смятали Русия за фактор . В момента в света никой не смята Русия за икономическа сила . Когато говорят за икономическа война не случайно Тръмп най много повтаря ЕС и Китай . САЩ ,ЕС и карай са водещите сили в света. А Русия е икономическо джудже .

Пишете, колко са им спаднали печалбите, но ви е страх да напишете, с колко са им спаднали продажбите като бройка! Народната кола скоро ще остане в историята. Малко история: През 1951 година започва сътрудничеството между Фолксваген и ФАУ ( Фърст Аутомотив Уърк ) в Чанчун, Китай! Още от тогава се правят на хитреци, за да си произвеждат колите евтино и да ни ги продават като немски! Ами, яжте им сега на китайците зеленчука... Даже и до днес има Джърман Вилидж в центъра на Чанчун, където живеят шефовете на Фолксваген, Китай! Ама да Ви кажа под секрет: Там се произвежда и Ауди! Така че е по-добре да си купите китайска кола на половин цена, отколкото немска на двойна! На една поточна линия се правят... От Извора

санкциите работят дами и господа нема се пушите... ББААХАХАХА

Голяма мизерия само 3.3 Милиарда долара печалба за първото тримесечие, което е по принцип е слабо. Най-голямата автомобилна компания по пазрана капитализация Тесла има 1.5 Милирада печалба за цялата 2024 .....

Тука копейките пак говорят за санкции и Русия . След последните събития се видя ,че Русия вече никой не я смята за водеща икономика в света. Тръмп знае само лошия ЕС и врагът Китай . Това е болезнената истина САЩ ,ЕС и Китай са водещите икономически сили. Такива като Русия съдбата им е да са зависими от някоя от тях. И тези ще се възползват от ресурсите и.

Човека и инвестираха заплатките им за година в китайска платформа за електрички. Банкери и Мултинационалните корпорации са в Давос. Долна, алчна паплач, за която сме излишно бреме.

Още им вдигнете цените! Сега са много евтини и за това хората не ги купуват...

Пластмасарки-еднодневки, не мерси! Балъците да си ги карат и да се залъгват, че карат нова и сигурна кола.

С тия цени 45к Дачия, 90к малка електричка да умират лакоми гъзове

Ма не се получи мечтата. Що така бе?

Ти май не си виждал ковчек от "сигурната ти" стара жигула?

Тия имат печалба и мрънкат ! Тоя лукс отива в историята. Предстои им работа само на държавни субсидии.

и какво ще правиш с малката електричка- ще си бръмкаш иа града?

Като гледам е пълно с генни които обявиха смъртта на фоклсваген, въпреки че печлбата ( не приходиите ) за едно тримесечие са 2 пъти тези на Тесла за цялата 2024та

Нищо не купувам вече. ДГД. Докато не ми забранят ще си търкалям стари, добре подържани автомобили. После колкото и да ми е скъпо ще е или корейска или топ китайска електричка. Те са интегрирали кинтите и специалистите в Китай и Корея. Ма счетитата и алчните банкери гледат винаги далаверата. Нещо, което им излиза 5 лева за производство, през "регулации" и опорки ще го продават на затъналият в дългове европеец за 500 кинта. Тотална наглост. Ма като има балъци, така ще е. Години наред връткаха тиквите с идеята, че произвеждат в Европа, а само зглобяваха. Дизайна им не е мръднал. Някви скучни коруби с еднакъв профил. Пуснете си авто-шоуто в Шанхай и гледайте Китайските компании какви извънземни неща произвеждат. Естествено тук само ще ги гледаме. А ако дойдат ще им правят сечено да не могат да имат сериозна подържка и да си държат балъците за цедене. Въобще ако не тръгне Третата директно, следващите минимум 20 години ще е дране и сеч за евробалъците. Така става, като след пландемията не излезнахте по улиците да търсите справедливост и затвор за корпоративните копои и банкерите. Ще си берете гайлето на Адженда 2030 и Рокфелеровият и Ротшилдов планиран нет зиро. Щото сте врагове на природата а фараоните искат чисти ливадки.

А беше най-голямата в света, сега е само в Европа! Глобализацията и алчността ще ги "убият"!

Мръсни капиталисти! Не са на загуба, а им намалели печалбите и веднага започват съкращения и режат заплати

Проблем идва от Тръмп, не от русняците. Русняците сте аут от поне една година.

Пак не си разблал, тиква. Няма руски газ - няма европейска икономика.

Скоро заради алчните западняци където гледат печалбата да е Много скоро Фолцваген и Мерцедес ще ги пише на китайски.

Къде са колите 5000.

Гладна русска кокошко, вкарай си ги в главата: от миналто лято руССкта газ е АУТ! Ок, химията в ЕУ още изпитва някои трудности, но до края на годината и те са били ви шута. Изндуването с газта е грандиозен провал за руССия! Автоиндустрията има проблеми заради политиката на Тръмп, не заради мераците на Путин, Песков и другите от бандата.

Масово хората не искат да си купуват електрически и хибридни коли,затова им падат печалбите на производителите в Европа... Китайските,японските и корейските автомобили скриха шапката на европейските,като произвеждат по качествени и здрави автомобили вече доста години,европейските свалиха качеството и сега ядат пасти...

трябваше да преосмислят тази разточителна индустрия. Безумно количество марки, модели, модификации и екстри за да задоволят изискванията и на последния идиот. Ще става и по лошо

ги пише.

Продават. Кокошарник поло 600 кила ламарина за 50 хиляди лева.. не знам що за шизофреник трябва да си за да ги купиш. После печалбата.. продажбите... рев.

Зелените фанатици и цялата затоплистка пасмина затриха най-добрите заводи за автомобили в Европа със налагането на политиките си за електромобили, устойчиви политики и карбонови квоти, данъци и такси. Колкото по-бързо се изметат зелените от властта на националто и Европейско ниво , толкова по-бързо ще се възстанови разсипаната от тях Европейска индустрия. Не случайно първата работа на Тръмп беше да извади Щатите от Зелените сделки и Климатични пактове ...

Така е. За благосъстоянието на хората Зелената религия е по - опасна дори от гейовете и мигрантите.

насам, а дори и преди това, западняците осъзнаха или пък им се наложи да осъзнаят, че може би да сменят на пет години с чисто нова кола не е най-доброто нещо за техния отънял бюджет. Съответно много по-често започнаха да си карат старите (на по 5-10 години) коли. В същото време се случиха и две други неща - цените на новите коли отидоха с 50% нагоре, за някои и повече, и продажбите в Китай на западните, да се чете немски премиум автомобили плюс донякъде Фолксваген, тръгнаха рязко надолу. Заплатите замръзнали, китайците не само намалили рязко покупките, ами започнали да предлагат и на други пазари техните алтернативи. Заплатите на немските работници са едни от най-високите, а доста хора се опариха вече от немското качество от последните 10 години, вече дори премиум автомобилите им са далеч от очакваното. Немското автомобилостроене е в перфектната буря и дори магическо внедряване изцяло на някакви супер евтини роботи и магическа замяна на почти всичко скъпоструващо като суровина в колата с някакви евтини пластмаси и други достъпни сплави няма да ги извади от водата, защото те и технологично започват да изостават. Решението е още по-брутални мита и псевдорегулации, но това няма как да трае дълго.

Руският газ е аут. Европейската икономика също е аут. Просто е. Нямаш крава, не пиеш мляко.

Аз за Тесла съм загрижен!

Фолксваген са обречени, защото като концерн с държавно участие ги задължават да следват карбононеутралните цели на Зелените влъхви и да се мъчат с разни електромобили и прочие транспортни недоразумения, в които китайците с евтината си работна ръка ще бъдат винаги по-напред. Вместо да продължат да се развиват там където бяха истински добри и да продължат да произвеждат прекрасните си мощни и икономични немски турбодизели , както и конкурентноспособните си бензинови двигатели. БМВ като изцяло частен концерн, прие значително по-консервативна зелена насока, въпреки че гледа да няма сбъсъци с правителството и дори официално обяви, че няма да следва изцяло Климатичните цели на ЕС и продължава да развива дизеловите разработки е след 2035. Резултатът е много по-добро състояние на групата и едни добри нови автомобили, които с радост се купуват на пазара от потребителите. Цялата Зелена лудост е обречена и сега само гледат да смъкват пари за солари, електромобили и вятърни мелници за последно.

Проблеми с руснаците никога не е имало! Проблеми са заради идиотската политика на ЕС и САЩ СПРЯМО руснаците!

Имам Фолсваген Пасат на 19 години, 415 000 км турбо дизел. Не са правени ремонти по двигателя, пали и работи като часовник. 5.5 литра на 100 км разход. Комшята ми с елекрически автомобил по целия ден опъва кабели, кара един два часа и пак на контакта. Понякога си задавам въпроса, магнитоното поле от батериите и цялата ел система не е ли вредно за шофьора. Правени ли са изследвания или по-добре да не се говори на тази тема ?

Така е - цялото немско правителство се возят на Ауди и Мерцедес бензини и дизели, баварското правителство на турбодизели БМВ. Що не си вземат държавни електромобили като толкова ги пропагандират на хората, ами гледат да са на сигурно с ДВГ ?

електрокарите са за всички вас - първо за да ходите с тях само за хляб, да копаете на тръстиката и обратно в мазето/на балкона. Второ- за да ги използват като буферни батерии за ВЕИ и да си балансират енергоразпредел. мрежа. Трето-те си пътуват и летят както и където искат спокойно. Естествено вие плащате за всичко по 5. А ако се чудите защо го правят? Ми защото за агенти под прикритие на чужди Посолства и така правят саботаж отвътре на други държави.