Сливат Алиталия с националните железници

Новото смесено дружество, в което Италианската депозитарна каса може да вземе участие, би могло да получи начален капитал от 1,5 до 2 милиарда евро

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Болен здрав носи...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

пък да не видят. Аерогара София с БДЖ!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Алиталия трябва да се продаде и реорганизира много основно. Тази компания през цялото си същесвуване е работила само на загуба и е прахосала огромни количества публични средства благодарение на "много далновиден мениждмънт". Да се вливат още е пълно безумие, ама явно някой много краде и има интерес.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

за да печелят гласове. А че ще фалират Италия, малко ги интересува. Савона си държи парите в Швейцария и убеждава италианците да се откажат от еврото и да си върнат лирата, всичко за гласове на изборите.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.