След пет дни заседналият в Суецкия канал контейнеровоз помръдна
Сирия е пред недостиг на гориво заради блокадата
Обратно в новинатаКоментари - След пет дни заседналият в Суецкия канал контейнеровоз помръдна | Бизнес.dir.bg
Коментари
контролирани подводни взривове...... КЛЕСАВА МАЙМУНО НЕ ТРИЙ КОМЕНТАРА, ОТИ КЕ ТЕ МАНДЪРСАТ СУЕЦСКИТЕ И ПАНАМСКИТЕ КАНАЛДЖИИ И ВЕНЕЦИАНСКИТЕ ГОНДОЛИСТИ!
Този кораб в статията един и същ ли е с този от снимката дето пише Evergreen?
Хаха, гледам Лиленцето си е оправила заглавието, вече не е "СуеТСкия", даже се е постарала да изтрие коментарите по темата. Браво, велика журналистика
Предлагам собственикът на кораба да обяви НАГРАДА за изваждането му: ПОДАРЯВАТ МУ КОРАБА, БЕЗ ТОВАРА. И тога едва бригада от Факултета или конкурентите от Столипеново, за един ден ще го извадят.
Абе аз ли съм идиот или ни правят на идиоти! Сирия нямаше ли едни доста прилични залежи на петрол. Вярно че част от тях бяха окупирани от едни ислямисти и "нелегално", в голяма част през Турция се реекспортираха. Но все ми се върти из главата, че западната коалиция, Турция и Русия поприключиха с тези екстремисти. Може би след като са я освободили горните 3 са я освободили и от "бремето" със петролните й залежи.
80 проц. от находищата в Сирия ги окупираха и пазят американски войници. Ужким от ИД. Демокрация видиш ли. Официално нелегалният износ го осъществяват СДС. Е не това на Сашо Йорданов и Надето Нейнски де. Това са други арабски крадци със същата ориентация и подчиненост. Така че напълно е възможно да нямат.
Туй с Ever не го разбрах? Кога е грийн и кога е гивън. Mи да, сега на снимката е даден носа там пише Ever.
Дир явно ползват снимка на някакъв друг кораб. Този дето е затънал пише, че е Evergreen, а те говорят за някакъв Евар Гиван. Сигурно са два корабите, които са затънали. Голямо объркване наистина.
Вие наноглупаци да бяхте, щяхте вече да сте прочели къде е написано името на компанията и къде на конкретния кораб. Една компания с едно име има много кораби с различни имена...Като компанията Коста... Корабите са с имена съдържащи думата Коста. Коста Конкордия напр.
Излиза, че името му е написано но носа, Ever Given, а фамилията му Evergreen отстрани. Един и същ кораб бил. С две-три имена...
Има сведения, че още древните египтяни са имали идея за този канал. В романа си "Капитан Немо" Жул Верн прекарва подводницата "Наутилус" от Червено море в Средиземно през подводен тунел, свързващ двете морета. Суецкият канал е бил проклятие за чайните клипери и техните капитани. Това са били специални ветроходи за превоз на чай от Китай до Англия. Били са изключително бързи, с прекрасни мореходни качества. Индийския океан за тях е бил като писта от Ф1. Суецкият канал е бил непригоден за тях и предвид че скъсява неколкократно трафика, този романтичен епизод от морската търговия отива в миналото. Същото е и с Панамския канал. Той избягва заобикалянето на Южна Америка покрай опасния нос Хорн и през по-късно открития Магеланов проток. Това не е пречило преди да го прокопаят пиратите да пренасят по суша през джунглата на Панамския провлак кервани със заграбени съкровища до Карибския басейн на път за островите и Европа.
На Сирия петрола и го ограбват. Както на Ирак в Мосул и затова всякакви западни сили ходеха там. А танкера да го вържат от противоположна страна за теглене и да почнат да разтоварват. Като олекне, да не се завърти към брега. Може за всеки случай да вържат и от двете страни. Въпросът е като олекне, сигурно леко ще се повдигне и тогава отместването да е в правилна посока.
Руснаците да им пратят от Новоросийск. Но ще трябват денги/долари/е и злато нямада откажат.
Задача от буквара за пети клас: Колко пъти е преминавал, кораба Радецки, през Суецкия канал във своето околосветско пътуване ? + 0 пъти - 8 пъти
така цели пет дни, но радост, най-после ТОЙ помръдна в гащите ми.
и някой да дава много пари, корабът да НЕ бъде изваден скоро ...
страхотен удар на англията и америката срещу Египет, европата и Русия! специалните служби на америката не ядат даром хляб! мислят , измислят, осъществяват! браво!
Помръдна, но малко ! Успях да го дръпна с джипката около метър само понеже не съобразих ,че джипката ми е с пълна жабка с пачки и кюлчета , а отзад е претъпкана с пакети храна за избирателите ! Сега разтоварваме и до минути ще я дръпна с 200 тая скапана лодка ,за да спася света и от тази ужасна катастрофа !!
Моля журналистите от Дир да напишат ясно и с големи букви, че корабът се казва Ever Given, а менажиращата го компания Evergreen. Всеки втори коментар е от недоразбрали потребители, които питат защо в статията пише едно име, а на снимката се вижда друго.
/Сирия е пред недостиг на гориво заради блокадата/ И ко праим с втечнения газ дето го чакаме по Диверскацията и НЕзависимостта ни от Руския газ и петрол, ама това си е друга тема - за след избори .........
Екипажа да слезе и да бута, а не да се ослушват.....
Кефи ме как в коментарите дъртите тъпи комуняки, за всяко нещастие обвиняват “дивият капитализъм”. Няма мисъл, анализ на ситуацията, или четене. Просто тъпа, автоматична реакция на жалки имбицили.
Гледам че пак сте изтървали съществена част от изказването на Осама Рабие, а именно това че египтяните копаят около кораба и затова от време на време пробват с наличните влекачи да развъртят кораба. А дали е бил вятъра... ще спорят застрахователите на ощетените и тези от P&I клуба на Евър Гивън;)
Египтяните не са си свършили работата по подръжка на канала.От сат.снимки се вижда непочистения нанос в този участък.
Не сте прав, напречното сечение на канала най-общо казано представлява два трапеца един върху друг, и това което се вижда е горният трапец който има много дълги основи и малка височина( в този случай дълбочина), а вторият трапец, който е под този който се вижда, е с по-къси основи но точно там е дълбоката, плавателна, част на канала, тоест кораба трабва да минава между колчетата(вехите) които стърчат над водата. А иначе египетските дълбачки копаят непрекъснато, но предимно в плавателната част;)
Абсурд е да се разтоварва кораба. Става въпрос за много контейнери. По-лесно ще е да изгребат дъното.
При това положение на Вечно зеления ще му върнат ли парите от таксата? Или всички заинтересувани ще се хванат гуша за гуша.
Сега като го размърдат, носът и кърмата ще си разменят бреговете и "возът" пак ще се залости ...
какво разбираш пък ти бе говно
Абе, къде отиде ислямска държава има ли ковид!!!????
Чалева я познавам по тъпите заглавия! А после като се зачетеш - и по неграмотните статии.
А Белингкат и МИ-6 вече пети ден не пускат снимки как Баширов и Петров са се разхождали из Шарм-ел-Шейх и разузнавали обстановката.. За затварянето на канала..
https://lh3.googleusercontent.com/4OhVtr9tM-diMpM_h1QC7Zr4NawIp6DWfAtG0VEsyRRAnJjyRIYUEPy1of-yj8tpKQdhBA=s85 Щото контейнеровоза "OOCL JAPAN" са сблъска с кола при предишното засядане..
Най големият бич за корабоплаването, не са нито бурите, нити ветрове, нито огромните вълни.,а алчността, и среброюбието на корабособствениците. И това е било така, и преди 2000 години, така е и сега
Този Хигаки трябва да си направи харакири. Или друг да му го направи. То бива бива лакомия ама чак толкова.
.. и никой не си направи труда да види как се казва кораба. ЕВЪР ГИВЪН ?!?!? Аман от "журналисти"
На контейнеровозите отстрани с големи букви пише името на оператора, т.е. собственика. Името на кораба е отзад и отпред на носа с много по-малки букви. Не си ли виждал колко кораба имат с подобен голям надпис Мерск отстрани, пък корабите - все различни...
Поредната провокация на Путин, който иска да използва северния морски път
Да не чакат, ами да събудят главния инженер на пирамидите да им даде акъл как да помръднат това чудо :))
Да иде Чък Норис и да го намести.
В предната статия загубите бяха 9 милиарда на ден. Четете си глупостите моля! Само копирате без да четете!
Да, това вярно сам тъп журналист може да го напише. Първо даже бяха написали 20 млрд загуби на ден. Само дето истината е, че на ден преминават стоки за 9-10 млрд, ама те не са загубени или потънали. Просто ще позакъснеят с няколко дни! А бе важното е да се създава паника! И да вдигаме цените! Да не говорим, че в момента нищо не казват как доста кораби заобикалят Африка и пак ще стигнат по-бързо от тези в канала в момента! А бе важното е да има стряскащи новини!
...,ама така е като не се чете. Дневният стокооборот, който ПРЕМИНАВА през Суецкия канал е около 10 милиарда, а Египет получава ТАКСИ в размер на няколко десетки милиона. Сега разбрахте ли разликата бе малоумници?
Плавал съм в ороноко на 250 метров кораб. Усещах как кораба драска по дъното, и леко се тресе. Беше невъзможно да държа курса без пълно отклонение на руля на ляво, или на дясно. Но знаете ли че ми се струваше цяла вечност, десетте секунди, докато върна руля в средата, и го завъртя отново за да държа курса. Нямаше никакъв вятъра, времето беше прекрасно, лоцманът беше целият облят в пот, както и аз. И изпитахме огромно облекчение и двамата щом влязох е в океана. И съм сигурен, че ако трябваше да работя това всеки ден, вече щях да съм полудял
Ами респект за твоите умения, но всяка работа се заплаща. Висок стрес и отговорност, високо заплащане.
Очаква се след 4-и и нашият премиерски лайновоз да помръдне - към Централния софийски
Помръднал ? Колко да е помръднал ? Така както я карат, кораба ще остане с бинт и рул в тинята.
Ако зависеше от такива загубеняци като теб да, но слава Богу има умни хора които ще освободят кораба много скоро!
Да вземен да изпратим там няколко хиляди циганина като помощ, за няколко часа ще разкостят този контейнеровоз, и ще го продадат за вторични суровини!
Това е човешка грешка! Най-вероятно на идиотите управлявали контейноровоза. Никакъв вятър не би могъл да помръдне това чудовище 400 метра дълго! Бил съм на круизен кораб, далеч по-малък от този. Дори в открито море почти не помръдва, камо ли в канал.
Не само вятъра би могъл да го помръдне, но и движението в теснини, особено канали е доста рисково. Когато те изпреварва тир, усещал ли си как те засмуква. Същото прави и канала, с кораба. Проста физика, закони на бернулий. И силен вятър, дълбоко газене, висока надводна част на кораба, движение в канал, всички тези фактори правят кораба доста труден за управление. Понякога нещата са просто непоправими, но пък в случая, предвидими
Ще го помръдне и още как. Контейнеровозите са със страшно голяма парустност. Самите контейнери действат като огромни ветрила. Относно това, че не помръдвал круизният кораб, те обикновенно така ги карат - на спокойно, заради туристите. Ако е Сред. Море пък съвсем може да не клати. Иначе изгледай някои видеа в тубата (пусни ship in storm) и ще добиеш представа как клати и духа при щорм.
Бал сам го и канала. Важното е 04.04 да вкараме банкярското Тикве в канало.
Ти още ли не си разбрал, че ГЕРБ и тези избори ще спечели. Не защото трябва, а защото опозицията са идиоти като теб!