17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Машаала!

Що фантазирате, нямало работници... да не мислите, че тва е ракетна наука? За всяка позиция си има курс обучение, показват ти, практикуваш и бачкаш. От първа копка до откриването работниците имат 2-3 години за обучение... козари и овчари да са били ще се научат да сглобяват врати на кола. Това са си едно полувисше задочно, естествено, че ще има кой да работи.

A вярното, бедно и корумпирано куче България духа супата и се надява да му хвърлят някой огризан кокал...

ЩО НЕ ЗАСТАНЕШ С ЛИЦЕТО И ИМЕТО СИ ЗАД КОМЕНТАРА! СТРАХ ЛИ ТЕ Е, ЧЕРВЕЙ!

Естествено е Турция да се разглежда, като рискова дестинация за бизнеса - война със Сирия, заплаха за война с Гърция, тоталитарен режим, не дотам висока квалификация, опасности свързани с ислямския фундаментализъм. През 80-те ние се оказахме донорът на квалифицирани кадри (“голямата екскурзия” беше организирана точно с тази цел) за Турция, но създаването на квалифицирани кадри не е лесно в едно патриархално ислямско общество. Дори гастарбайтерите от 60-те години, чиито деца и внуци са родени, израснали и възпитавани в Германия не са интегрирани, а продължават да живеят етнически изолирано, запазвайки патриархалните си традиции. Най-подходящо за германските автомобилопроизводители е да инвестират в България, където все още се раждат интелигентни и способни деца (нямам предвид “българите”, с които станахме известни в цяла Европа), а истинските носители на гените на една повече от 10000 годишна цивилизация.

В България отдавана вече не се раждат "интелигентни и способни деца". За съжаление.

Гените си ги има, образованието е на много мизерно ниво и не развива заложбите, които имат децата.

Хаха... Точно като излезе становището на ФВ им стана ясно на търговците.... Пародия! Северна Корея в Мала Азия.

ФВ са си мошеници от класа и ги гонят навсякъде та нищо ново. С този завод що предложения за политическа корупция събраха...

Европа го начука на Ердоган Султан - Турция е официално рискова дестинация заради вируса и за нея няма Евротуристи. Сега и VW му го начука. Ами да не се е ежил на по-големи от него

а гладна българска кокошка просо сънува....

Време е останалите западни компании да се изнесат от Оркистан. Вианги могат да намерят по-подходящо място от анадола

"оркистан" е в Г20 мощна икономика. ти ? ти кой си и къде си? Знаеш ли, че Константинопол не е превземан от НИКОЙ за 1100 години. бугарете се установиха под портите му, изкопираха културата, присвоиха си кирил и методи... ама така и под портите си останаха. Отоманците дойдоха, използваха най - модерните техлологични средства за времето си и ги превзеха! ти разбираш ли какво постижение е това ??? а ти ? ти кой си ?

Той не знае кой е, но ти си ми ясен

Един унгарски предател направил превземането възможно.... Оръдията превзеха стените на константинопол. А ти що не си ходиш в оркистан ами седиш тук и плюеш родината си, предателю. "Великата култура" на османската империя съсипа цвета на Европа. Отряза цветето на Ренесанса и го подари на Италия... А тук - върна ни с векове!

Я пак си помисли за Константинопол?

За българия забравете Мислите ли че Довузчиев Пеевски и вся остальная мутрокрация ще допуснат Фолксваген да им краде овчиците и да им диша във врата

Навремето завърших Индустриално инженерство в ТУ-Пловдив. Колко ли заводи обиколих, какви ли не длъжности съм изпълнявал (защото трябвало да познавам целия производствен процес от начало до край - и е вярно) - работник поточна линия, ОТК, визуална, аудио и рентгенова инспекция, преводач, хамалин - и това за не повече от 450-500лв на месец. Условия - африкански - безопасност на труда е някаква химера, лятото не се диша, зимата студ вее от отворените врати на халетата, все намират за какво да удържат пари, текучеството е зверско. И месеците си минават, обещанията и договорките си остават в сферата на сладката раздумка... Е теглих им майната и се преквалифицирах към IT индустрията. От цялата специалност само 2-ма работят по специалността си - и двамата ги уредиха бащите им. И после нямало кадри, нямало инженери. Не, има. Ама не са маймуни.

Инженери има колкото искаш По принцип ЕС е отворен пазар на труда Просто тукашните тарикати искат хем инженер хем на МРЗ Пък ако може и след работа да поизмете цеховете че да не дават пари за чистачка

Това някакво извиване на ръце ли е ? :D Сега хептен няма да се строи завод :D

Тези ако не се преустроят - умират ! Тенденцията е ток . Колко повече батерии , толкова по-добре !

Новите им модели са на ток всички. В София има доста VW електрически. Не само тия под наем. Има и доста частни. Ауди имат също електрически

Като чета малкото коментари, стигам до извода, че ние, българите, пък и душманите, много разбираме от прекалено много неща - и от футбол и от политика, пък и от автомобилна индустрия... Само, че нещо не ни върви в многото посоки.

Къде са Хасан, Мюмюн, Реджеп,Гуджо и другите рязани кавали дето квичаха от радост че Фолксваген отварят завод в Турция и люто оплюваха България и всички българи че не ставало нищо от нас?

То хубаво тях ги няма, ама и завода го няма в България ...

В Бг кой ще работи в тоя завод. Повечето от тея дето стават за нещо с инженерно мислене станаха програмисти

Край на глобализацията. ЕС ще си придърпа производството на собствена територия. Очаквам и много голямо засилване на юрисдикцията на ЕС.

Фолксваген идват в България!

В ЕС и да възможно е в България ако подредим кочината

Вече нямаме квалифицирани кадри. Ако построят завод тука, ФВ ще трябва да си карат работници от Турция. Ако не беше кризата, завода щеше да е в Измир. Но ФВ ще прави съкращения дори и в Германия. А Рено вече съкрати 12000 работника във Франция.

По-скоро в РУМЪНИЯ

Готина шега бате ама няма да стане докато тука положението е толкова ... смешно.

А вярното, бедно и корумпирано куче България духа супата и се надява да му хвърлят някой огризан кокал...

Не. България е в много добра позиция. От нас зависи да прочистим съд, прокуратура и медии. Ако тия неша работят, ЕС ще връща производство от Китай и Турция с милиарди на година. Имаме шанс.

Тия неща ги слушам от 30 години. Не те знам на колко години си, ама след 30 години я си пенсионер, я си умрял. Ти да не мислиш, че ще живееш с орлите?

си увеличите производителността на труда.

А миризливото азиатско куче Рурция духа баклавата и осъзнава, че в Европа няма място за него

Отпадането ни бе урок и показателен за мястото и възможностите ни след години "стабилност" от рода на КТБ, демографски мерки и растеж ... на смъртността. Все пак Турция доказа, че е била и тотално погрешен избор, след тази реваншистка акция. Нека им е за урок на другите

Туркия ке падне!

Двама се карат, Братислава печели. Стара българска поговорка

И тук фанахме кавала.

Фани, ясно е че си фанала кавала. В България не могат да се намерят толкова хора за да работят в такъв завод. Ще трябва да внасяме китайци. Да не говоря, че откъм инженерната част сме много зле.

Е чак пак пък да няма 3-4 х. работници ! Айде по-спокойно !

Като бройки - ДА! Но като квалификация - НЕ! Не бъркай мераклиите за партийни функционери и далаверажии със специалисти!