Ще пътуваме ли за 90 минути от София до Солун и за 2 часа до Варна с влак?
Липсата на транспортна политика отдалечава страната от европейските тенденции, алармират специалисти
Обратно в новинатаКоментари - Ще пътуваме ли за 90 минути от София до Солун и за 2 часа до Варна с влак? | Бизнес.dir.bg
Коментари
Докато народа се вози по 5-ма до Радомир, на газ или пържено олио, няма да излезе сметката...
демографски се развиваме както досега, то няма да има за кого да се изгражда нова ЖП мрежа. А и с тези планини и реки мисията е невъзможна.
Без да чета фермана описващ петилетния план мога категорично да заявя! кратко, точно и ясно: ще пътуваме, ама друг път!:-)
някаква гавра ли е с хората? Какви са тези бълнувания? Кой, къде, кога с какви пари ще прави такива неща? Това сме го пропуснали отдавна. Оставаме си във вагоните за "картофи" и "матриял".
Радев държа готова магистрала затворена две години само и само да няма шанс Бойко да се похвали с нещо, за изборите, и да задържи властта, и така Божков и другите бандити на прехода щяха да останат в немилост.....За тези във власта има само едно нещо вжано клановете от бандитите и техните мижави безвкусни далавери, уж големии и приоритетни бизнеси. БДЖ е кокошка която може да снася златни яйц аи умишлено е фалираха за да ни обещае някой ден някой частник големи неща и да стане частна и да продадат на някой западняк, а ние ще полуим напечатани кинти насреща
Железницата на една държава е олицетворение на състоянието на въпросната държава. Колкот е по-скапана една държава, толкова е по-скапана и железницата и. И това е аксиома.... И няма нужда да навлизате в словоблудства, че не било така.
Поздрави от Перник , за Солун ще се минава през нашия град . За сега са изпълнени някой показатели - този за 90 Минути - това е времето за пътуване от София до Перник - 25 километра пътя .
Като Падишаха ви направи поданици, ще пътувате по Пътят на Коприната. Са малко ще сте със социален рейтинг на гои, ма вие сте си свикнали вече с тренировката от Посолствата.:)
Може, но трябва да дадем концесия на китайци или японци. Те ще направят въздушно трасе над "вечно строящата се" магистрала Хемус. Но депутатите няма да разрешат, те ще възстановяват Украйна. Нищо чудно пак да пеем "в конски вагон...от София до Лом".
С доста по-висока степен на увереност бих приел твърдение, че след 5 години ще можем да се телепортираме до Солун. Пътуването с влак у нас може да ни доведе бързо само до пожар.
обаче коги ще пътуваме с високоскоростен влак София -Бургас за 3 часа.Нали така обещаха.
Боже, боже дай боже ама са объркали държавата, защото в Ганьостан обичаме много да покрадваме, а при скоростните влакове не може да се пести. Те един път не могат да асфалтират,че крадат от асфалт тръгнали релси за скоростни влакове да правят. Добре, че ще са на хартия като самолетите ни от Сащ. Що първо БДЖ не си огледа "бавните" влакове, а после да мисли за други екстри. Добре, че беше Бай Тошо, на който хич не съм фен да построи нещо в тая държава, че тия вече 35 години не може още да го откраднат
Колко милиарда ще струва изграждането на подобно трасе и кой би могъл да си позволи да плати приличната неприлична сума от нам колко стотин лева за билет ?
коги Търкиш еърлайнс вземат на концесия Летище Бургас.Тогаз за час в Стамбул.БДЖ то да го д..а.Румънците и гърците тоже.
При нас в България, такива влакове ще се появят, тогава когато те няма да ви трябват. Запомнете това което Ви казвам! В България много неща се появяват, тогава когатовече за ненужни или като технология са достатъчно остарели. България се е оформила като държава, където пристигащите технологии да са достатъчно остарели за там откъдето са тръгнали, не умрели, но на път. Те трябва тук в България да умрат. Така някой си след като е ползвал нещо до дупка и вече е ненужно, то вместо да го рециклира или с други думи да го преведе в състояние за изхвърляне на боклука, то го продава в държавите от по следващите технологични ешелони. Благодарения на нашият елит, технологичен елит ние сме се превърнали е такава държава. България, държавата в която се заравя технологичният боклук на Европа. Така, тези които създават, продават и то не евтино, вместо да дават пари за рециклират. Примери: - старите коли на цяла Европа; - остарялото военно НАТОвско оръжие; Има и други, за тях огледайте се на място и се сетете сами!
Отговор а: НЕ Имайки в предвид късите разстояния в България, както и цялостното състояние на БДЖ, по добре да не се прави… много хора ще загубят живота си, или цената на билета ще е по-голяма от пътуване с автомобил
Прав си колега... Вместо да си платят да ги извозят за скрап колите идват тук тупва ги някой по капака и казва ей тва е 6000 лева не е много карано. Влезеш Вътре и то волана изяден от каране.
Единствената евентуална логика за това е. България да е транзитна държава то за това и се говори...Атина-Букорещ, Азия-Европа. Самоче е завъртяно че виж Русе щяло да бъде отклонението а същност е Варна. Друг евентуален блян е да има карти така че ако живееш в Плевен например да можеш да работиш в София за двойна заплата и да даваш 20-30% от заплатата за карта и пак да си на далавера пред това да работиш в Плевен.
Вие в страната затрихте общественият транспорт. Е ще кажете в София не е така!!!! Разбира се - София. Вие унищожихте БДЖ спряхте електричките. Да бе, да - до Банкя ходят, в това няма съмнение! Вие унищожихте заводите за ремонт на вагони, колко депа е колко градове. Всъщност вие отучихте българинът да ползва влакове. Така ще ви кажа, оправете обикновенният влаков транспорт, както технически, така и ценово. А това дето е Супер-Супер-Супер, си го заврете, временно, там от където ще го извадите при нужда и навреме.
Българите са тъпанари, кви скоростни линии като 1велоалея по Патриарха не могат да направят
Жалко, че Боко не иска да оправи и жп транспорта, както оправи магистралите! Иначе отдавна да стигахме до Варна за 30 минути!
Ще ще, Добре че има магистрала през дефилето вече. Скоро и влака ше мине оттам с триста и кусур. Благодарим на мечтателите.
Мрежата се разширява в изт европа и обхваща целия континент, с връзка с турция, цялата идея е да се ползва и на дълги разстояния.
Може, след като ги узаконят. В Англия са незаконни, но има начини (вратички) да се узаконят: трябва да вдигат 50км/ч поне, да са регистрирани в кат, управляващия да има шоф. книжка. Движи се по шосето. Има фар, стоп и мигачи. Човека е с каска задължително (наколеници и налакътници е по желание). Тогава и аз бих си взел, а не разни пи кльовци да ми карат като малоумни по тротоара и в парковете със скорост, която и по шосето не карат с толкова….
Никой не иска да сме приятели на Балканите, а се обичаме и радваме да сме заедно. Все се насаждат спорове, свади, раздделение. Какво делим - Балканската си мизерия ли. Ако един ден се прегърнем, с тази наша действеност, интелект и работливост може да сме наистина сила и благоденстващи и много по-богати.