Коментари - Ще пътуваме ли за 90 минути от София до Солун и за 2 часа до Варна с влак? | Бизнес.dir.bg
назад

Ще пътуваме ли за 90 минути от София до Солун и за 2 часа до Варна с влак?

Липсата на транспортна политика отдалечава страната от европейските тенденции, алармират специалисти

Обратно в новината
| Автор : Ива Иванова

Коментари - Ще пътуваме ли за 90 минути от София до Солун и за 2 часа до Варна с влак? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако , нашите " търтици " не бяха отказали на китайците можеше да пътуваме и по бързо навсякъде в Европа и Азия , ама не щото сме " търтици " амя яко шибани ... Ооеьееее

А дано, но надали.....

Това със скоростните влакове в България няма никога да се случи ! Държава и народ , които за 50 години неуспяха да построят една магистрала , цялостно . Нищо читаво немогат да построят. Тук или управлявят супер неграмотници , като бифшите комунисти или нагли крадци като сегашние, без значение от коя партия са. Всички мразят всички в БЪлгария. Щастлив съм, че не живея вече в тази страна и децата ми също. И никога повече няма да живеят в България.

Балканите сме диви племена, плашим се от бъдещето и развитието... Затова постоянно се бием в гърдите какво "велико минало" сме имали (хмм?) и никога не мислим как да изгадим нещо за напред... Хленчим си по бай Тошо и не-знам-си-кой, и грам не ни се ще да се развиваме...

Основната причина за създаването на скоростна линия би трябвало да е, че има желаещи да я ползват и в процеса тя ще се изплати. Обаче в статията се изтъкват други причини - защото в европа директивата била да се утрояоят, китай построил 10000 км и русия щяла да строи също. Желаещите да си заложат апартаментите, да намерят инвеститори и да почват. А не да чакат държавата да им пълни гушите, защото имало директиви. Колко ще струват билетите за да се изплати?

Сега по колко плащаш да се возиш до Атина за бензин, е...по евтино ще е , други причини ще мислиш ли?????

Майната й Варна! Както винаги, ще направим всичко за Бургас, пък Варна ще почака 50 -100 години

Никой не иска да сме приятели на Балканите, а се обичаме и радваме да сме заедно. Все се насаждат спорове, свади, раздделение. Какво делим - Балканската си мизерия ли. Ако един ден се прегърнем, с тази наша действеност, интелект и работливост може да сме наистина сила и благоденстващи и много по-богати.

Други тъпи въпроси?

знаят ли за проекта който ще изпълняват?

Ще ще, Добре че има магистрала през дефилето вече. Скоро и влака ше мине оттам с триста и кусур. Благодарим на мечтателите.

Жалко, че Боко не иска да оправи и жп транспорта, както оправи магистралите! Иначе отдавна да стигахме до Варна за 30 минути!

На проекти всеки е добър. Особено по време на кампания.

Ще пътуваме ли ? Шъ, като ми кацнете на дедовия и му се завъртите като пумпал.

Българите са тъпанари, кви скоростни линии като 1велоалея по Патриарха не могат да направят

Не съм съгласен за тъпанарите, те са кретени

да, ама със самолет

Веднага след като е готов тунела под Шипка и северната ни магистрала

Ще се пътува. До улица Солун и улица Варна.

с Електричка-та на новото време - тротонетка!

Може, след като ги узаконят. В Англия са незаконни, но има начини (вратички) да се узаконят: трябва да вдигат 50км/ч поне, да са регистрирани в кат, управляващия да има шоф. книжка. Движи се по шосето. Има фар, стоп и мигачи. Човека е с каска задължително (наколеници и налакътници е по желание). Тогава и аз бих си взел, а не разни пи кльовци да ми карат като малоумни по тротоара и в парковете със скорост, която и по шосето не карат с толкова….

Отговор а: НЕ Имайки в предвид късите разстояния в България, както и цялостното състояние на БДЖ, по добре да не се прави… много хора ще загубят живота си, или цената на билета ще е по-голяма от пътуване с автомобил

Мрежата се разширява в изт европа и обхваща целия континент, с връзка с турция, цялата идея е да се ползва и на дълги разстояния.

При нас в България, такива влакове ще се появят, тогава когато те няма да ви трябват. Запомнете това което Ви казвам! В България много неща се появяват, тогава когатовече за ненужни или като технология са достатъчно остарели. България се е оформила като държава, където пристигащите технологии да са достатъчно остарели за там откъдето са тръгнали, не умрели, но на път. Те трябва тук в България да умрат. Така някой си след като е ползвал нещо до дупка и вече е ненужно, то вместо да го рециклира или с други думи да го преведе в състояние за изхвърляне на боклука, то го продава в държавите от по следващите технологични ешелони. Благодарения на нашият елит, технологичен елит ние сме се превърнали е такава държава. България, държавата в която се заравя технологичният боклук на Европа. Така, тези които създават, продават и то не евтино, вместо да дават пари за рециклират. Примери: - старите коли на цяла Европа; - остарялото военно НАТОвско оръжие; Има и други, за тях огледайте се на място и се сетете сами!

Прав си колега... Вместо да си платят да ги извозят за скрап колите идват тук тупва ги някой по капака и казва ей тва е 6000 лева не е много карано. Влезеш Вътре и то волана изяден от каране.

Вие в страната затрихте общественият транспорт. Е ще кажете в София не е така!!!! Разбира се - София. Вие унищожихте БДЖ спряхте електричките. Да бе, да - до Банкя ходят, в това няма съмнение! Вие унищожихте заводите за ремонт на вагони, колко депа е колко градове. Всъщност вие отучихте българинът да ползва влакове. Така ще ви кажа, оправете обикновенният влаков транспорт, както технически, така и ценово. А това дето е Супер-Супер-Супер, си го заврете, временно, там от където ще го извадите при нужда и навреме.

ние давахме ваксините си на хората от третия свят...

Колко милиарда ще струва изграждането на подобно трасе и кой би могъл да си позволи да плати приличната неприлична сума от нам колко стотин лева за билет ?

Единствената евентуална логика за това е. България да е транзитна държава то за това и се говори...Атина-Букорещ, Азия-Европа. Самоче е завъртяно че виж Русе щяло да бъде отклонението а същност е Варна. Друг евентуален блян е да има карти така че ако живееш в Плевен например да можеш да работиш в София за двойна заплата и да даваш 20-30% от заплатата за карта и пак да си на далавера пред това да работиш в Плевен.

Боже, боже дай боже ама са объркали държавата, защото в Ганьостан обичаме много да покрадваме, а при скоростните влакове не може да се пести. Те един път не могат да асфалтират,че крадат от асфалт тръгнали релси за скоростни влакове да правят. Добре, че ще са на хартия като самолетите ни от Сащ. Що първо БДЖ не си огледа "бавните" влакове, а после да мисли за други екстри. Добре, че беше Бай Тошо, на който хич не съм фен да построи нещо в тая държава, че тия вече 35 години не може още да го откраднат

обаче коги ще пътуваме с високоскоростен влак София -Бургас за 3 часа.Нали така обещаха.

Коги платиш поне 150лева за биУет.

коги Търкиш еърлайнс вземат на концесия Летище Бургас.Тогаз за час в Стамбул.БДЖ то да го д..а.Румънците и гърците тоже.

С доста по-висока степен на увереност бих приел твърдение, че след 5 години ще можем да се телепортираме до Солун. Пътуването с влак у нас може да ни доведе бързо само до пожар.

Може, но трябва да дадем концесия на китайци или японци. Те ще направят въздушно трасе над "вечно строящата се" магистрала Хемус. Но депутатите няма да разрешат, те ще възстановяват Украйна. Нищо чудно пак да пеем "в конски вагон...от София до Лом".

някой ще сключва сделка за нарисувани жп вагони не е като да няма прецедент

Представям си влаковете пълни с плажни хавлии и джапанки.

Не.

Цяло чудо ще е ако след 10 г. изобщо има влакове в България

От тия демократичните с натурално и зелено задвижване от педали въртящи педалите.

Като Падишаха ви направи поданици, ще пътувате по Пътят на Коприната. Са малко ще сте със социален рейтинг на гои, ма вие сте си свикнали вече с тренировката от Посолствата.:)

Поздрави от Перник , за Солун ще се минава през нашия град . За сега са изпълнени някой показатели - този за 90 Минути - това е времето за пътуване от София до Перник - 25 километра пътя .

Кой ке го плати????

Железницата на една държава е олицетворение на състоянието на въпросната държава. Колкот е по-скапана една държава, толкова е по-скапана и железницата и. И това е аксиома.... И няма нужда да навлизате в словоблудства, че не било така.

Радев държа готова магистрала затворена две години само и само да няма шанс Бойко да се похвали с нещо, за изборите, и да задържи властта, и така Божков и другите бандити на прехода щяха да останат в немилост.....За тези във власта има само едно нещо вжано клановете от бандитите и техните мижави безвкусни далавери, уж големии и приоритетни бизнеси. БДЖ е кокошка която може да снася златни яйц аи умишлено е фалираха за да ни обещае някой ден някой частник големи неща и да стане частна и да продадат на някой западняк, а ние ще полуим напечатани кинти насреща

Ставам премиер и още догодина ще стане

Пак ли има пари за крадене, бре?

Кратко и ясно-НЕ!

някаква гавра ли е с хората? Какви са тези бълнувания? Кой, къде, кога с какви пари ще прави такива неща? Това сме го пропуснали отдавна. Оставаме си във вагоните за "картофи" и "матриял".

Без да чета фермана описващ петилетния план мога категорично да заявя! кратко, точно и ясно: ще пътуваме, ама друг път!:-)

За какво са ви? Боко ще ви извози с 200.

демографски се развиваме както досега, то няма да има за кого да се изгражда нова ЖП мрежа. А и с тези планини и реки мисията е невъзможна.

Разделът с научна фантастика е на вторият етаж...

но в някой следващ мандат .

Не, и в този живот.

Като стане това, китайците вече ще се телепортират.

Докато народа се вози по 5-ма до Радомир, на газ или пържено олио, няма да излезе сметката...

Да, но няма да е следващите 50 години.