Ще има крайна дата за колите с ДВГ в Европа
ЕС се стреми към намаляване на емисиите парникови газове до 2050 г. с 55% спрямо равнището от 1990 г.
Обратно в новинатаКоментари - Ще има крайна дата за колите с ДВГ в Европа | Бизнес.dir.bg
Коментари
Автомобили само за богатите и голЕмите началници. Плебса на на скутерчета и велосипеди.
Защо в текста се говори непрестанно само за бензинови автомобили, а не се споменават дизелови? Предполагам имат предвид МПС с ДВГ и е просто от неразбиране?
за леките коли - иди дойди, ама каква тяга може да има тежкотоварен камион с ел двигател?
Туй има смисъл само ако се забрани продажбата на стари автомобили в други държави. В противен случай всички баракуди ще се окажат в България. Ония в Скандинавия и Германия ще дишат чист въздух, а ние въглищен прах. Другия вариант е еднакви еко и икономически закони в селия ЕС. Така на един мечтател да се сдобие с евтина бракма от запад ще секне.
Тя идеята е първо 100% при автомобилите , за камионите и автобусите могат да са хибридни. Като влизат в градовете, ще са на акумулатори извън града на ДВГ.
Да се чудиш каква тяга имат локомотиви, кораби и подводници. Имаше навремето едни гигантски белази по мините, които също са с електродвигатели. Каква тяга имал електродвигателят - гигантска бе глупак.
Кравите произвеждан също толкова емисии, Тексас "свети" в огнено жълто и червено от Космоса. Значи след автомобилите следват и крави без емисии, след това и хора без емисии. Безотпадна технология.
Урсула фон дер Лаяен никой не я е избирал за да дава такива исказвания. Германия два пъти се опита да спаси света и знаем какво се получи. Без Китай,САЩ,Индия и Русия Европа е един смешник.
Като ще въвеждат крайна дата ония гейзери и педофили от Европата, да хванат, па да ми дадат 60000-70000 евра, че да си купя една електричка тесла. А, и да ни направят на всеки 150-200 км. точки за зареждане, а не една в София и следващата в Бургас. Да им го таковам у таковата на тия безполезници!
Всичко това е нормален резултат от сакрифицирането на "зелената" идея. Това го гледахме у нас по соца, комунизма се беше превърнал в религия, комунистическата религия си имаше адепти (жреци), които проповядваха глупости дет никой не им вярваше но трябваше да изпълняваме. Накрая всичко свърши закономерно. Така ще стане и в ЕС. За щетите нанесени на природата от всички тез перки, соларки, батерии.... ще се говори след като се срине поредният фетиш.
Климатична неутралност! Тези от ЕК дали могат да ни обяснят с какво ще превозват стоки за трилиони от Азия до Европа? С галери на гребла ли? Същите от Ек с какво ще летят до форума в Давос или до конференцията за климатични промени в Ню Йорк? Може би с дирижабли? Същите от ЕК дали ще се поколебаят да използват стоките, произведени в Азия, където климатичната неутралност не е на дневен ред? Изобщо, "глобалните" решения се оказват твърде локални.
Парникови газове се генерират и от всякакви инсталации използващи за гориво различни видове газ вкл. природен. Тях кога ще забранят?
Приятелю, а замислял ли си се колко вредни вещества се отделят и колко природни ресурси се използват за направата на нов автомобил, който според политиката на загрижените за екологията трябва да смениш след 5 години, щото, видиш ли излязъл нов с 0.005 % по-екологичен двигател. Не се учудвай, като ги изчислиш и се окаже, че този, който кара 15 годишна кола е спестил сумарно повече вредни емисии от този, който междувременно е сменил три коли.
имам идея ... не е ли също така добре да се засеят милиарди дървета - държавна политика да стане - място бол ... и друга идея .... да се инвестира в намирането на ефективни акумулатори - електробилите не са абсолютно нищо !! без тях .... и защо България не помисли за включване в този тренд ???
В момента амонякът се разглежда като корабно гориво за бъдещето. Четете малко новини и от чужди издания.
Чек те въпроснем пЪк тебе: - Като защо спряха използването на Амонячни охладители при хладилните инсталации, М?
Страхотна идея. Само ти си се сетил. От тази сутрин или от по-рано ти е идеята? Виж какво се прави в Скандинавските държави, в университетите и развойните центрове в Западна Европа. После ще си отговориш сам на въпроса “България не може ли да се включи някъде?” Може, шофьори да транспортират стоката или нископлатени да сглобяват чаркове.
до 2035-а ЕС ще е в историята, както се получава с всички големи и изкуствено измислени 'съюзи' като СССР, Югославия и т.н.
До тогава, в ЕС мюсюлманите и негрите ще са мнозинство. Ще си имат мюсюлмански правителства а те могат да решат друго.
Термина КПД изобщо говори ли ти нещо? А сега попрочети за него при ДВГ на бенДзин и на дизел.
След няколко десетилетия ще се случи абсолютно същото, както с преминаването от използване на хартия и стъкло при опаковките към пластмаса... Потънахме в пластмаса и сега ще я забраняват! Ще потънем в "акумулатори" и киселини...
Да, с такива умници като Унгария, Полша, България.. някои ще отпаднат от клуба. Други като Германия, Франция и Севера ще се гледат кефа и ще прогресират. Тук ще ручаме кюфтета с лютеница и ракия и ще си мбем живота за пореден път.
Тия тъпанари не разбират че има много време до евентуална смяна на енергииния източник. Всички тия дати до 2030-2050 са пълна глупост.
Волски талиги. Ще е забранено на воловете да пърдят в населените места - само по магистралите
Има белази на ток, ама те са с генератори че да са по леки. А един камион батерите си ли ще вози или товар.
Сега всички производители на автомобили ще излязат от ЕС и ще се преориентират към производство извън ЕС - САЩ, Русия, Южна Корея, Япония, Виетам, Канада ... и ще продават каквото ЕС си е поръчал на тройни цени. Другите ще си карат евтините двг-та и ще пишат подигравателни статии
Ако ДЕЙСТВИТЕЛНО има проблем с СО2, няма нищо по-лесно СО2 да се събира и извежда от обръщение. Растенията чудесно и МАКСИМАЛНО ефективно събират СО2 и благодарение на него растат всъщност. Наместо да горим люспи, слама и дървета под форма на пелети примерно и да наричаме това "зелена" енергия, може пелетите просто да се заравят в земята (в стари въглищни мини примерно) и така СО2 е изваден от обръщение практически завинаги. Енергия могат да дават АЕЦ. За автомобилите и самолетите може би може да се мисли за водород, произвеждан от АЕЦ, но този водорд ще е скъпичък. При цените на перките и соларктие и мизерния кпд на електролизата да се прави водорд с ток от перки и соларки е безмислено от гледна точка на екологията (безмислено даже е много меко казано). Що се отнася до електормобили... без хубави батерии тези коли нямат смисъл. А хубави батерии няма, и вероятно няма да има, защото има чисто физически ограничения тази технология. Но всичко това пак казвам има смисъл, само ако вярно СО2 е проблем - което не е много сигурно. Но е сигурно че който определя квотите за СО2, и за това кой колко да работи и диша получава голяма власт. И те това май е проблема.
Ще забраним пластмасата и ще сечем гора за да я заместим. А след години, когато намалее кислорода в атмосферата ще обвиним глобалното затопляне.
В статията - да, но колегата към чийто пост е написан отговора говори точно за стари и нови
В редица градове вече 350 киловатовите зверове отиват от точка А до точка Б по-бавно, отколкото го правеха волските талиги.
Тягата зависи от тока, така че може и да е много голяма и много малка. Също както при ДВГ :)
Отделно от всичко останало, в условията на криза най-евтиният източник на енергия си остават изкопаемите въглеводороди. Т.н. "Зелена" енергетика е просто инструмент, чрез който да се пречи на развитието и да се държи в подчинено положение периферията.
всички тези действия ще доведат само до превръщнето на нови декари в пустинен застроен пейзаш със сметища.. глобалистите не се заниамват с обратного, да превърнат пустините в гори!