Шок в Германия: Защо "Фолксваген" изпадна в криза
Най-малко три завода на компанията са пред затваряне. Наблюдателите отдавна са наясно, че концернът се бори с тежки проблеми въпреки положителните му финансови резултати
Обратно в новинатаКоментари - Шок в Германия: Защо "Фолксваген" изпадна в криза | Бизнес.dir.bg
Коментари
Причината е една единствена. Идиотските изисквания на еврозелките с които се връзва броят продадени електрокари с този на ДВГ и глобите, ако продават повече ДВГ отколкото електрички. "Зелени" алчни идиоти съсипаха европейската индустрия.
Изгубване на връзката с реалността.....какви коли искат политиците и какви коли искат хората. Вместо да правим евтини и надеждни коли, дай да правим таблети с колела на тройна цена! Може да игнорирате фактите, но не и последствията.........
които караха по 500 000 , 1 000 000 км, сега едва избутват гаранцията , а са 2-3 пъти по- скъпи.
Щом проспериращите са в криза, какво да кажем за нас - с гайдите. Дано са сметнали критичната маса за към 2033-2039
не бре. Те всички умствено изостанали европейци продължавад да си бълнуват за коли комини. Сигурен път към фалити на автопроизводители които продължават да спят и да не развиват електрички. Електричките са бъдещето, всеки технически грамотен е наясно с това. Те китайците и Тесла не спят, ще ги отнесът като куцо пиле домат ако продължават да развиват безсмислени технологии в течни горива и още по безпредметно скъпото за съхранение Водород.
изкарваха по толкова защото от 2000кубика вадиш 100-120коня, без излишни турбини и двеста клапана. Сега тия мастии вадят по 160-200коня от 1.6 асматици. Пълни с клапани, турбини и сензори. Нормално е да се скапват бързо и да горят масло като Вартбург.
Спрете с тъпите коментари. Причината е Китай и техния предход към ел автомобили. Нито Русия има общо, нито ЕС
Може и извънземните да са виновни малко. Но най-виновен за това е единствено Путин! До кога ще ви уча на евроатлантизъм? Ама ха! Ще се наказваме вече!
За последното тримесечие печалбите на Фолка групата са паднали с 42%. Китай е най-големият автомобилен пазар в света и той се променя с уорп спийд. Никой не купува двг-та в чайната а над 50% от печалбите на Фолка идваха от там. Плюс това тея мега мита за китайски коли. Фолка се дави без мита а сега като им сложат едни 50-100% ще има файър сел на тайкани за черен петък.
В ЕС идва огромна корупция откъм лидерите на ЕС, които са с изключително нисък капацитет и които обслужват чужди интертеси - типично за ниско интелигентни лидери на общности. И се намира кой да ги използва и да ограни общността им. Оттам насетне надолу се разпространява дефект в морала и корпоративната култура. Негативната селекция, която некадърните лидери извършват, става подход по целия вертикал и на икономиката. Негативна селекция? - ето какво е. Умните и високо професионални служители не са послушни на всяка цена. Те мислят критично и предлагат решения, които изискват компетентност и от ръководствата. Когато такава компетентност липсва при ръководствата, лидерите без капацитет бързо се ориентиорат да отстранят неудобните мислещи и да назначат удобни за тях немислещи служители. Така решават своя проблем и създават огромен проблем за обществата си. Ниско професионалният служител: 1. Няма предизвикателни инициативи, а има много удобни фалшиви инициативи - химията с некомпетентно ръководство работи отлично. 2. Такъв се съгласява на всичко, включително и на корупция. Такива хора са опортюнисти - при тях по друг начин не може да дойде добра възможност да се налагат и да растат професионално. 3. Не допринасят ценности, а са част от корупцията. Корупция е буквално преведено развала. В ЕС в момента е привнесен модел от САЩ на този вид корупция - негативния подбор. Умните се изхвърлят, а некадърните стават удобни заместители. Това рефлектира на всички нива в обществото. Придружено е от морален упадък и най-лошото: трайно се насажда и чрез образованието, което заразява следващите поколения. Всичко това означава все по-бързо търкаляне надолу на все повече нарастващото кълбо на глупостта и наглостта на глупоста. Лъжата стана основен инструмент, педерастиите са придружаващо явление - хем са ефект, хем са и фактор за по-бързо падение (това е исторически докааан факт за много култури преди нас). В смисъла на всичко това Европа е в най-голямата опасност в историята си.
Причината е САЩ и слабостта на Европа да назначи корумпирани и некадърни лидери. Урсула и едно огромно събрано обкръжение от мухлясали некадърни хора. Негативна селекция, продиктувана от САЩ. ЕС беше опонент на САЩ. Сега е подчинен субект. Слабо лидерство, отпуснато и инфантилно население, което не се усеща. САЩ, след взривяването на Северен поток, казаха (Байдън): Сега големият проблем на САЩ е Кирай. Т.е. ЕС е решен проблем. Мога да изброя поне 10 решаващи стъпки, които Урсула предприе под диктата на САЩ, за да се случи това. Приочините си имат последствия! Млако късно, но е време да го научим. Който не учи, робува. Не е невероятно Европа да е роб. Тя вече е роб, но се одизгребват богатствата й, за да се затвърди това ново статукво. Фактически Европа е много зле. Резервите й се ползват вече за излъгване на населенеито, че не е толкова зле. Всъщност е исторически зле, съпоставено с другия свят. Това е промяна на играта и ЕС в момента се обръща по гръб и друг й се качва отгоре. Даже по-скоро е в партер и я работят, както си поискат. Понеже имаме начело поставена от конкурентите персона, която изпълнява техните изисквания, не нашите, на народите на ЕС.
И по твоята логика в Китай хората купуват електрички за сметка на немксите двг-та, защото Германия няма евтин петрол!? А той, петролът си е евтин и сега де....И като нямаш добри когнитивни възможности, по-добре пиши по другите теми, които са ти по възможностите.
Глей ти... били в "шок". Това още е "шок" - ще дойде когато почнат да фалират автомобилостроители. Работя във фирма подизпълнител в автомобилния бранш - мога да ви кажа че и другите немски автомобилни брандове не са хич ОК. А и не само немските.. Следя тенденциите и нещо нещата изобщо не са оптимистични занапред..
От кога приказвам че времето на евтиния газ ,скъпите автомобили и кефът на дойчланда приключи! Сег ще има арбайт махт фрай - ама няма да има арбайт...