Защо "Фолксваген" изпадна в криза въпреки печалбите си
Най-малко три завода на компанията са пред затваряне. Наблюдателите отдавна са наясно, че концернът се бори с тежки проблеми въпреки положителните му финансови резултати
Обратно в новинатаКоментари - Защо "Фолксваген" изпадна в криза въпреки печалбите си | Бизнес.dir.bg
Коментари
Причината е една единствена. Идиотските изисквания на еврозелките с които се връзва броят продадени електрокари с този на ДВГ и глобите, ако продават повече ДВГ отколкото електрички. "Зелени" алчни идиоти съсипаха европейската индустрия.
Изгубване на връзката с реалността.....какви коли искат политиците и какви коли искат хората. Вместо да правим евтини и надеждни коли, дай да правим таблети с колела на тройна цена! Може да игнорирате фактите, но не и последствията.........
които караха по 500 000 , 1 000 000 км, сега едва избутват гаранцията , а са 2-3 пъти по- скъпи.
Щом проспериращите са в криза, какво да кажем за нас - с гайдите. Дано са сметнали критичната маса за към 2033-2039
не бре. Те всички умствено изостанали европейци продължавад да си бълнуват за коли комини. Сигурен път към фалити на автопроизводители които продължават да спят и да не развиват електрички. Електричките са бъдещето, всеки технически грамотен е наясно с това. Те китайците и Тесла не спят, ще ги отнесът като куцо пиле домат ако продължават да развиват безсмислени технологии в течни горива и още по безпредметно скъпото за съхранение Водород.
изкарваха по толкова защото от 2000кубика вадиш 100-120коня, без излишни турбини и двеста клапана. Сега тия мастии вадят по 160-200коня от 1.6 асматици. Пълни с клапани, турбини и сензори. Нормално е да се скапват бързо и да горят масло като Вартбург.
Спрете с тъпите коментари. Причината е Китай и техния предход към ел автомобили. Нито Русия има общо, нито ЕС