Шок в Германия: Защо "Фолксваген" изпадна в криза
Най-малко три завода на компанията са пред затваряне. Наблюдателите отдавна са наясно, че концернът се бори с тежки проблеми въпреки положителните му финансови резултати
Обратно в новинатаКоментари - Шок в Германия: Защо "Фолксваген" изпадна в криза | Бизнес.dir.bg
Коментари
От кога приказвам че времето на евтиния газ ,скъпите автомобили и кефът на дойчланда приключи! Сег ще има арбайт махт фрай - ама няма да има арбайт...
Глей ти... били в "шок". Това още е "шок" - ще дойде когато почнат да фалират автомобилостроители. Работя във фирма подизпълнител в автомобилния бранш - мога да ви кажа че и другите немски автомобилни брандове не са хич ОК. А и не само немските.. Следя тенденциите и нещо нещата изобщо не са оптимистични занапред..
В ЕС идва огромна корупция откъм лидерите на ЕС, които са с изключително нисък капацитет и които обслужват чужди интертеси - типично за ниско интелигентни лидери на общности. И се намира кой да ги използва и да ограни общността им. Оттам насетне надолу се разпространява дефект в морала и корпоративната култура. Негативната селекция, която некадърните лидери извършват, става подход по целия вертикал и на икономиката. Негативна селекция? - ето какво е. Умните и високо професионални служители не са послушни на всяка цена. Те мислят критично и предлагат решения, които изискват компетентност и от ръководствата. Когато такава компетентност липсва при ръководствата, лидерите без капацитет бързо се ориентиорат да отстранят неудобните мислещи и да назначат удобни за тях немислещи служители. Така решават своя проблем и създават огромен проблем за обществата си. Ниско професионалният служител: 1. Няма предизвикателни инициативи, а има много удобни фалшиви инициативи - химията с некомпетентно ръководство работи отлично. 2. Такъв се съгласява на всичко, включително и на корупция. Такива хора са опортюнисти - при тях по друг начин не може да дойде добра възможност да се налагат и да растат професионално. 3. Не допринасят ценности, а са част от корупцията. Корупция е буквално преведено развала. В ЕС в момента е привнесен модел от САЩ на този вид корупция - негативния подбор. Умните се изхвърлят, а некадърните стават удобни заместители. Това рефлектира на всички нива в обществото. Придружено е от морален упадък и най-лошото: трайно се насажда и чрез образованието, което заразява следващите поколения. Всичко това означава все по-бързо търкаляне надолу на все повече нарастващото кълбо на глупостта и наглостта на глупоста. Лъжата стана основен инструмент, педерастиите са придружаващо явление - хем са ефект, хем са и фактор за по-бързо падение (това е исторически докааан факт за много култури преди нас). В смисъла на всичко това Европа е в най-голямата опасност в историята си.
За последното тримесечие печалбите на Фолка групата са паднали с 42%. Китай е най-големият автомобилен пазар в света и той се променя с уорп спийд. Никой не купува двг-та в чайната а над 50% от печалбите на Фолка идваха от там. Плюс това тея мега мита за китайски коли. Фолка се дави без мита а сега като им сложат едни 50-100% ще има файър сел на тайкани за черен петък.
Защото ги няма евтините газ,нефт,мазут от рашата! Умре Германия,а с нея и ние!
Няма нищо по добро от чист 6 цилиндров двигател без турбо и 300 коня
Спрете с тъпите коментари. Причината е Китай и техния предход към ел автомобили. Нито Русия има общо, нито ЕС
Не е така! Извънземните са виновни, Определено!
Причината е САЩ и слабостта на Европа да назначи корумпирани и некадърни лидери. Урсула и едно огромно събрано обкръжение от мухлясали некадърни хора. Негативна селекция, продиктувана от САЩ. ЕС беше опонент на САЩ. Сега е подчинен субект. Слабо лидерство, отпуснато и инфантилно население, което не се усеща. САЩ, след взривяването на Северен поток, казаха (Байдън): Сега големият проблем на САЩ е Кирай. Т.е. ЕС е решен проблем. Мога да изброя поне 10 решаващи стъпки, които Урсула предприе под диктата на САЩ, за да се случи това. Приочините си имат последствия! Млако късно, но е време да го научим. Който не учи, робува. Не е невероятно Европа да е роб. Тя вече е роб, но се одизгребват богатствата й, за да се затвърди това ново статукво. Фактически Европа е много зле. Резервите й се ползват вече за излъгване на населенеито, че не е толкова зле. Всъщност е исторически зле, съпоставено с другия свят. Това е промяна на играта и ЕС в момента се обръща по гръб и друг й се качва отгоре. Даже по-скоро е в партер и я работят, както си поискат. Понеже имаме начело поставена от конкурентите персона, която изпълнява техните изисквания, не нашите, на народите на ЕС.
не бре. Те всички умствено изостанали европейци продължавад да си бълнуват за коли комини. Сигурен път към фалити на автопроизводители които продължават да спят и да не развиват електрички. Електричките са бъдещето, всеки технически грамотен е наясно с това. Те китайците и Тесла не спят, ще ги отнесът като куцо пиле домат ако продължават да развиват безсмислени технологии в течни горива и още по безпредметно скъпото за съхранение Водород.
Щом проспериращите са в криза, какво да кажем за нас - с гайдите. Дано са сметнали критичната маса за към 2033-2039
които караха по 500 000 , 1 000 000 км, сега едва избутват гаранцията , а са 2-3 пъти по- скъпи.
Изгубване на връзката с реалността.....какви коли искат политиците и какви коли искат хората. Вместо да правим евтини и надеждни коли, дай да правим таблети с колела на тройна цена! Може да игнорирате фактите, но не и последствията.........
Причината е една единствена. Идиотските изисквания на еврозелките с които се връзва броят продадени електрокари с този на ДВГ и глобите, ако продават повече ДВГ отколкото електрички. "Зелени" алчни идиоти съсипаха европейската индустрия.