Шефът на Камарата на автомобилните превозвачи: Ако този пакет "Мобилност" се приеме, 80% от фирмите у нас изчезват
Вече са въведени нови регулации, казва Димитър Димитров
Обратно в новинатаКоментари - Шефът на Камарата на автомобилните превозвачи: Ако този пакет "Мобилност" се приеме, 80% от фирмите у нас изчезват | Бизнес.dir.bg
Коментари
На всичко отгоре директно си признават за каква експлоатация става въпрос. Кой казва че трябва да прибирате камиона празен.
Лошо няма. България има нужда от неквалифицирана работна ръка. Шофьорите са добре дошли. Ще работят за същите пари и ще си спят вкъщи, ако ги влече.
Научете се да работите на светло защото сте на път и без тоя пакт да останете без служители!
И тез "превозвачи" много вожд- малко индианец! А в другите държави как могат и не фалират? И за осигуровки да се изръсите- нето заплата 5000 лв., а осигуровки върху 586 лв..... И това няма как да се случи без политически чадър!
А защо не си регистрират фирми извън страната, на местата където камионите действително извършват превоз и готово.
А останалите 20% защо няма да фалират?! Защо господин шеф на Камарата на превозвачите?
Чесно да ви кажа,ще се научите на ред и дисциплина или махайте се,и без това станахте много маймуните на един клон. Разобличителя
фашагите на Путя във Франция и Германия, които ви наебаха! А Бкото Тъпата продажна тикна, вчера ОСИГУРИ 2.5 мрд гарантирана кредитна печалба на Капутин, която ще бъде платена от джоба на ВСЕКИ БЪЛГАРИН за да буквално 5 души от васалната територия "да останат в газовата игра" и да стават още по-богати за сметка НА ВАС ... вакли овчици! Разбрахте ли сега как Капутин пак го тури на територията - този път през своите кукли в европарламента! И ВИНАГИ го е турял на България, от както това ченге стана пожизнен "цар", а раССия - с мечти за нова империя! Амин!
Аз, сега лаика, това, как да си го преведа ?! "80% от сега действащите фирми и флотилия въобще няма да ги има, тъй като българската икономика има нужда максимум." МАКСИМУМ КАКВО ??? Като такъв, се сещам, че другите 20%, или са с привилегии, или са просто изрядни за разлика от "колегите" си от останалите 80% ? Объркан съм ...
Който и българин да се е хванал за тираджия в Западна Европа , все мисли как да си изхранва семейството , и да си подсигури старините ! Тия лапачи превозвачите , само мислят как да си купят нови Поршета , нови вили на Ривиерата , и нови цици на любовницата ! Така че ку.а ми Янков за ш.баните превозвачи - важни са обикновените шофьори !!!
Ако позволите: ако това стане, транспорта на всякакъв вид стока към бг ще се увеличи с 5, 10, 15 процента. В зависимост от стойността на стоката, увеличението на цената на придобиване може да е с един или няколко процента. Това ще бъде прехвърлено от вносителите към дистрибуторите, оттам към магазините и крайния клиент. Може и не значително, но ще доведе до инфлация.
Значи само 20% от фирмите в тоя бизнес в БГ са читави. Аз лично смятам че са по- малко....
И защо ще изчезнат? Просто законите за за всички в Европа... По тази логига 80процента от транспортните фирми в Европа също ше изчезнат. Има нещо гнило , май шефовете няма да лапат много парички както досега ..
Превозвачите са натрупали , ще сменяр бизнеса, да му мислят балъците дето въртят геврека, без работа...
Споко пичове, нещата отиват към монополизъм....не само в този бизнес... Не се мъчете да умувате
Не е така, тези 80% дето ще изчезнат тук , ще се появят като нови фирми в западна Европа. И там ще плащат данъци. Все пак бизнеса и пазарите са там а не тук.
Български тираджия в Западна Европа - 2200 евро , осигуровки върху 560 лева - 190 лева , общо 2300 евро. Касиерка в ЛИДЛ в Западна Европа - 2000 евро чисто , плюс данъци и осигуровки - 2600 бруто !!! Тоест една касиерка в ЛИДЛ , взема повече от български шофьор на камион , които спи с месеци в кабината !!!
Собствениците на фирми за превози искат да им се плаща за услугата по европейски стандарти,а да плащат на шофьорите по български,а осигуровките-върху минималната-това е жива експлоатация.А шофьорите нагъват лютеница и сланина от къщи,спят в камиона,не се къпят в дни,за да спестят някой лев.
Що без работа !? То просто ще си почнат работа при германски фирми , както братовчед ми почна , и е сто пъти по-добре !
Ако стане така както Европа иска, много пари за сносен живот на шофьОрите ще отидат, Така печалбите на превозвачите спадат, не кой-знае колко, но спадат. Това драстично увеличава "гнева" на нашенските превозвачи-печалбари, че ще трябва да намалят заплатите на шофьОрите и те ще напуснат. А може и да протестират, защото имат основание , ако им намалят заплатите! Така спадат и комисионите към "когото трябва"!!! Така възниква и протеста от страна на държавата в лицето на шефа на камарата!!!
Верно ли бе? Не беше ли пазарна икономика, ала бала... Или ние пак нещо не сме разбрали
Важното е тираджиите да спират на мацките по пътя,да имаме работа ние мадамите . Когато вода ТИР се подмокрям . Много обичам здрави български шофьори,дават и 10 бакшиш
Много моля гласувайте за ГЕРП. Те мислат за вашите интереси. Браво на Бойку Бурисов. Най пекания президент
пак нещо не сте разбрали, драги ми Опс... пазарната икономика е нещо като комунизма, никой никъде не я е виждал, т.е. това е просто красива икономическа теория...
Ей, как можахте точно преди изборите да развалите имиджа на Суджука и неговата партия.
Хлебарки , българи и мутри никога не изчезват, само мутират. Борба за право да мутрите да мамят Европа с циркова програма от робите им. Ганя търси признание на полуживотинските си инстинкти.