Коментари - Шефът на BMW: Забраната на бензинови и дизелови коли може да е вредна за климата | business.dir.bg
назад

Шефът на BMW: Забраната на бензинови и дизелови коли може да е вредна за климата

Оливър Ципсе предупреди, че няма достатъчно станции за зареждане на електрически автомобили в Германия и Европа, нито пък достатъчно "зелена" електроенергия

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Шефът на BMW: Забраната на бензинови и дизелови коли може да е вредна за климата | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Оливър Ципсе предупреди, че няма достатъчно станции за зареждане на електрически автомобили в Германия и Европа, нито пък достатъчно "зелена" електроенергия Нито пък слънцето грее денонощно Нито пък вятърът духа непрекъснато.

Шефът на БМВ да забрани вносът на втора ръка от марката си в България, че по бордюрите и деретата вече емблеми могат да се събират...

Е, за тях ще се жертвам някак си :)

"Японски учени: по-старите бензинови автомобили са по-малко вредни за околната среда от новите електромобили."

Ако "Брюксел" не се изцепва периодично с нещо бомбастично еврозадължително, някой може да се запита за какъв дявол му е "Брюксел". Криви краставици, нажежаеми жички, зелено туй, зелено онуй ... Равнис! Миррно! Кой там приказва в строя?? Баххх ...

глупостите. Измислиха тия от ЕС и САЩ нов начин да притискат Русия. А САЩ са едни от големите замърсители, редом с Китай. В Европа си знаем какво е. Даже покрай зелените глупости, искат да спрат разработките за полезни изкопаеми на Русия в Арктика. Екология, братко. Какво са седнали да забълбукват хората с тяхните зелени дивотии. Те газ нямат за зимата да се огрев, тръгнали да се 'борят". Аман от васали и дебили. Позор.

И какво точно каза? Може ли кратичко и простичко? Само едно стана ясно, че си руски трол.

простичко и кратичко - тъп си! повече от едно просто изречениети е непосилно да осмислиш :)

След като е възможно хора като тези да са в парламента, значи е невъзможно България да се оправи!

аз ако съм трол, ти си марсиянец. Пожелавам ти Грета Тумберг на маста у вас. Лека вечер.

Тия коли БЕЕМВЕ трябва да бъдат забранени.

Това в трафика на Орлов мост ли го реши като пое дълбоко въздух?

Наблюдаваме как индустриалците, лека-полека зацепват къв уй им набиха зелените. А, как весело пригласяха преди 10-15г само - Ура, ние от утре спираме ДВГ, слагаме батерии и сичкото матрял ше купува нвои коли, щото нали старите са неекологични. И, кво стана? Има нема 10г им трябваше да се усетят че всичко това е ФАНТАЗИЯ и НЯМА КАК да стане, и взеха да попискват - Ама ако може по-леко че боли. ---------------- СМОТЯНЦИ, та преди 100г в Детройт е имало поне 20000 електромобила, частни коли, полиция, бърза помощ, пожарна все на електормобил е било. И защо ли всичко тва е изчезнало в времето? Може би си струваше да помислите? Вервахте че ше направите пачки от техология отхвърлена преди 100 години?

У наше село не остана ни едно дърво по тротоара от тия пущини . Пълно е с емблеми и бъбреци по улицата , запушват шахтите па и магарето ги яде и оно мое да откачи . Та те така значи разбираш ли .

Зимата карат само след снегорини Лятото след тях карат само линейки

Вноса на ВМВ-тата в България трябва да бъде забранен. Всяка 3 - 4 та катастрофа или инцидент е с участие на БМВ.

Дето хрупат палма, сухожилия, копита и тебешир и викат - ето нищо ми няма, става за ядене. Докато не пукнеш от рак.

До манталитета на задкормилното е. Като няма БМВ-та ще се качат на аналозите им.

Винаги е бил по-евтин и по-бърз

Накрая Земята ще глътне два-три астероида срещу разумен живот, и всичко ще си продължи по старому, само че, без "разумният" живот. Тия зелени талибани дет си ги избраха, тепърва ще има да им берат гайлето, лошото е че, покрай тях и нормалните хора ще го отнесем без нужда.

Какво се случва с транспорта в бъдеще, ако тока спре в голям мащаб, например в цяла държава ?

Семейство Флинтстоун

Електричките няма да ги бъде заради батериите, които може да те оставят навсякъде по пътя и ако сте някъде в гората да ва изядат чакалите. Познат, който работи в Автобусни превози каза, че ЕС натискал политиците ни да купуват ел. автобуси. Купили една партида, но на 4-тия курс от всичките 6 курса за една смяна им свършва тока и аварийния влекач ги тегли в гаража. А те са 2 смени за деня. Голям цирк било. Ами след 1 година няма да могат и 2 курс в града да направят. От водачите никой не искал да се качва на тях.

Кви аналози ве? Къде видя друга кола с задно предаване дето все не иска да изпревари предното си .

Без ток не работят и помпите в бензиностанциите. Ако дългосрочно нямаме ток едва ли основния проблем ще е, че не можеш да бръмчиш с трошката вече.

Преди повече от сто години Никола тесла започва изграждането на своята кула "уондърклифт". Целта на нейното изграждане е била Никола тесла да докаже че електричество може да се пренася безжично.и той е успял, построил я е, и е доказал, че тока може да тече и без кабел. Но, той е направил една голяма грешка. Нямал е пари, което е нормално за един учен, и е взел парите за кулата от един евреин . Тесла е вярвал в ползата от чистата наука, и съвсем не е мислил, че чистата наука всъщност. Да тесла е направил революция в науката, но политиката не е имала нужда от неговото изобретение. то е в разрез на "нечистата политика", и кулата му е съборена. Да светът наистина щеше да бъде друг. Но как си представяте вие, всеки да може да зарешда електромобили си, дори докато шофира, и да не плаща на някой да му го достави. Не в момента светът е устроен така, че да работи против човека, и всячески да го направи роб

Преди стотина години в България средно е имало по една-две крушки на дом. Направо невероятно как с такива мрънкачи сме успели да минем от средно 20 вата консумация на средно 20 киловата. Най-простото правило - ако търсенето се увеличи 1000 пъти все ще се намери как да се осъществи предлагането.

На мен ми е итнересно, дали някой от автомобилните гиганти е разговарял с специалисти по химия? И по-точно, с учени хора дето се занимават с батерии. Какъв е теоретичния лимит на химическата батерия? Още преди 100г писателите фантсти се упражянвали че скоро с батерия колко цигарена кутия ще караме автомобил. Още преди 100г!!! Но и до ден днешен батерия с такива размери е само за фенерче (телефон). Първата ми книга като дете беше "Капитан Немо". Пдоводница на ток... красота.. и обикляха морета и океани на нея. Но това е ДЕТСКА книжка. Е, сега това е възможно, само дето "батерията" е атомен реактор.

Представете си ви свърши тока на батерията, а в колата имате и малки деца, а навън вали пухкав сняг, вятъра свири, пада нощта, а вълците в гората наблизо вият от глад, подушвайки човешката плът. Романтично е нали?

Важното е че е зелено. И ако ви изядът вълците, става още по зелено, демократично, неилиберално, евростлснтическо, и ще има още 4 умрели от ковид

Капитан Немо - няма книга с такова заглавие.

Бензин и дизел можеш да сложиш и в туби, а ток не. Тока те лишава от енергийна мобилност. Чрез тока и модерните технологий ще има и масов контрол. Да не говорим, че при бъдещите военни действия, които е въпрос на време да започнат, как всичко на ток ще спре при натискането само на един бутон с ЕМП.

Затворих очи и си го представих, все едно съм изпаднал в такова положение. Веднага настръхнах, стресирах, затова ще стана да си сипя една ракия да се успокоя. Споделих го с жената и я наблюдавах как смени цвета на лицето и изтръпна. Нали е майка, заради децата в колата. Отговора и беше: - Да не си купил такава кола, развеждам се веднага.

Нищо тайнствено няма в опита на Тесла - ежедневно на Земята падат хиляди мълнии, които пренасят мегавати, на този принцип е и неговия опит - кула, която излъчва няколко милиона волта.

Младежта днес е начетена. Това е добре Да, сега няма МА по соца имаше Ако не верваш, там има снимка на корицата https: // chitanka.info/text/1214-kapitan-nemo

Сега й кажи една миняга да ти направи, че да се успокоиш.

Е, казва няма нищо тайнствено, и да речем че е така. Но е факт, че технологията е тайна, или, въпреки че е толкова проста за повече от сто години не е приложенс

Абе, пуньо, бенцинът безлитров ли е?

Тойота предупредиха за същото преди 3-4 години. Трябва да се променят нещата, но само с малоумни политически решения не става.

Що бензина не свършва ли? Каква е разликата?

Си го нося в багажника. 20л. Винаги.

аз се замислих докога ще караме на технологий от преди 100 години петрола свършва и цената се вдига на ганьо в главата му е да се прави на милионер пред съседите с 20 годишна премиум каруца дето си мисли че кола абре селянино този премиум кош е изхвърлен от ЕС бухай му газ и си мисли че караш кола

Е, електрическият мотор беше измислен от Мъск, както и батерията. Вчера.

...И тока на десеторни цени.И...В Бг къде ще зареждат 2 милиона кошника.

Търсенето и предлагането работят, когато не се налага на сила. Трябва да се прилагат икономически закони, не политически фалшиви зелени

Цялата тази Еко-талибанска истерия обслужва главно Китайските интереси чрез продажните политици и откровените климаидиоти. Китай е производител на 90% от соларните инсталации и елементите за комплектоване на вятърните генератори. Платените от Китай лобисти са във всички нива на властта и правят всичко възможно да ни задължат да купуваме боклуците Мейд ин Чайна. Например да сте чули Лудото Грети да критикува остро Китай , нищо че са основният виновник за въглеродните емисии заедно с Индия ? Но реве като недоe*a лисица за спиране на ТЕЦ-овете и ползването само на зелена енергия от соларни паркове и вятърни източници.

С образование и обща култура на такъв.

Случвало ми се е да закъсвам зимата и да трябва да пренощувам в колата. След този случай винаги си нося метална военна туба с 20л бензин в багажника. Като свърши бензина да сипя още ако се наложи. Иначе ще заспиш и няма да се събудиш в момента, в който спре парното. Ама какво съм тръгнал да се обяснявам на градски лигльовци, на които живота им е от гаража вкъщи до гаража в мола.

Луди

Китайците само завиват болтчета винтчета гайчета по американски технологии на американски фирми.