Шефът на BMW: Забраната на бензинови и дизелови коли може да е вредна за климата

Оливър Ципсе предупреди, че няма достатъчно станции за зареждане на електрически автомобили в Германия и Европа, нито пък достатъчно "зелена" електроенергия

Обратно в новината

Коментари - Шефът на BMW: Забраната на бензинови и дизелови коли може да е вредна за климата | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В момента няма как да се купи ел.кола в Бг. Приемат се сама "заявки за интерес", каквото и да означава това...

_stankow

Пак си говорим като глухи. Зелените талибани имат предвид напълно електрически коли ? А автомобилните производители - май имат предвид хибриди ? Ако не се уточни - "спорът" е безсмислен. Говорят за различни неща без да се слушат.

И Kodak на времето бяха най-луксозната компания за ленти за снимане. Ама не искаха да се преориенрират. И къде са сега?

2050-та година. Снощи паркирах до електроколонката и мушнах кабела да зарежда електричката, че ще пътувам. Некой дръпнал кабела да си зареди неговата кола. мамка му, път ме чак, а батерията ми хич я няма. Тъкмо да пъхна кабела да се зарежда, ми то и кабела некой е клъцнал. 3 пъти мамка му

Така ти се пада като се скъпиш за безжичното зареждане. :)

пич, ти отиде не в 2050, а в 2150

Корпорациите са се объркали, леко. Те си мислят, че бизнесът им е по-голям от глобалният кабал:) Наивници. Планът е да няма бизнес. Под знакът на "зелената промяна" и "климатичните промени" идеята за свободно движение и собственост на индивидите ще бъде премахната. Няма да притежавате нищо и ще сте щастливи, че сте живи, защото сте ваксинирани и следвате линията на партията майка -Вавилонската курва. Това е. Няма конспирация. Тия неща с климатичните промени Ал Гор започна да ги активизира преди години като линия, всички пропускат удобно факта, че се намираме на етап в който има смяна на полюсите, съответно това води до тотални климатични промени. Не, че няма замърсяване. Има. Но никой не му пука за това. Пука им масово индивидите да нямат свобода да оцеляват самостойно и да са зависими към "сървиси". Всичко да се наема от шепа компании. Не им трябват семейства, хора с образование и критична мисъл. За това се инвестира във Фейсбуци и ТикТоци. За да се програмират младите хора, че ултимативната ценност е да си просто блейка. Ще хвърлят един универсален доход, на първият етап на автоматизацията. След това ще се появят още вирусчета и пандемии, та да се намали населението. Стар план в нови дрешки. Относно електрическата революция. Пълни простотии са това. Всеки електромобил е дейта майнинг сървис закачен към централа. Искате да не знаят къде сте? Няма шанс. Градски транспорт с лицево разпознаване. Влакчета с лицево разпознаване. Самолечета рядко, само за най-богатите и послушните. Та ако тия авто-производители не вдяват как всичкият им бизнес отива на кино, и не се обединят зад синтетичното горияо като единствена алтернатива за намаляне на негативният ефект от ДВГ, чао. Китайците са почнали инвазията с електромобилчета в ЕС. И цените са наполовина на немската индустрия. Нищо че няма мрежи за захранване все още. Да живее Давос, педофилският милиардерски елит, който принудително ни вкарва в още по-голяма зависимост и невъзможност за оцеляване. И всичко това под знакът на Вавилонската курветина наречена Евро-атлантически съюз.

Луди

Цялата тази Еко-талибанска истерия обслужва главно Китайските интереси чрез продажните политици и откровените климаидиоти. Китай е производител на 90% от соларните инсталации и елементите за комплектоване на вятърните генератори. Платените от Китай лобисти са във всички нива на властта и правят всичко възможно да ни задължат да купуваме боклуците Мейд ин Чайна. Например да сте чули Лудото Грети да критикува остро Китай , нищо че са основният виновник за въглеродните емисии заедно с Индия ? Но реве като недоe*a лисица за спиране на ТЕЦ-овете и ползването само на зелена енергия от соларни паркове и вятърни източници.

Китайците само завиват болтчета винтчета гайчета по американски технологии на американски фирми.

...И тока на десеторни цени.И...В Бг къде ще зареждат 2 милиона кошника.

_stankow

3.5 милиона са регистрираните превозни средства в РБългария. Включително товарните, нали и те ще минават на батерии ? За всяко трябва по 10 KW захранване. Или общо за през нощта трябва да имате 35 GW мощности. Ако дори само 1 от 5 превозни средства се зарежда - пак ви трябват 7 GW мощности, всяка нощ. Или 7 нови реактора като сегашните в Козлодуй, които са по 1000 MGW. Като много, много преди това ще изгори електропреносната мрежа, тя допуска по 2 kW на домакинство, не 10 kW.

аз се замислих докога ще караме на технологий от преди 100 години петрола свършва и цената се вдига на ганьо в главата му е да се прави на милионер пред съседите с 20 годишна премиум каруца дето си мисли че кола абре селянино този премиум кош е изхвърлен от ЕС бухай му газ и си мисли че караш кола

Е, електрическият мотор беше измислен от Мъск, както и батерията. Вчера.

С образование и обща култура на такъв.

Тойота предупредиха за същото преди 3-4 години. Трябва да се променят нещата, но само с малоумни политически решения не става.

Представете си ви свърши тока на батерията, а в колата имате и малки деца, а навън вали пухкав сняг, вятъра свири, пада нощта, а вълците в гората наблизо вият от глад, подушвайки човешката плът. Романтично е нали?

Важното е че е зелено. И ако ви изядът вълците, става още по зелено, демократично, неилиберално, евростлснтическо, и ще има още 4 умрели от ковид

Затворих очи и си го представих, все едно съм изпаднал в такова положение. Веднага настръхнах, стресирах, затова ще стана да си сипя една ракия да се успокоя. Споделих го с жената и я наблюдавах как смени цвета на лицето и изтръпна. Нали е майка, заради децата в колата. Отговора и беше: - Да не си купил такава кола, развеждам се веднага.

Сега й кажи една миняга да ти направи, че да се успокоиш.

Абе, пуньо, бенцинът безлитров ли е?

Що бензина не свършва ли? Каква е разликата?

Си го нося в багажника. 20л. Винаги.

Случвало ми се е да закъсвам зимата и да трябва да пренощувам в колата. След този случай винаги си нося метална военна туба с 20л бензин в багажника. Като свърши бензина да сипя още ако се наложи. Иначе ще заспиш и няма да се събудиш в момента, в който спре парното. Ама какво съм тръгнал да се обяснявам на градски лигльовци, на които живота им е от гаража вкъщи до гаража в мола.

_stankow

Разликата е, че когато закъсвате, сте в колона. И щом е за малки деца - можете да вземете от съседа 5 литра за през нощта. Дори в бутилка от минерална вода. А батерия, жици, заряд, прехвърляне ? Изобщо зимата на път си е трудно. А с електромобил ще стане направо рисково. Сам програмист да джитка из студентския с тесла - кеф. Ама като се ожени, като дойдат децата - по друг начин ще гледа на семейния транспорт.

Същото се случва и когато свърши бензина или дизела

Ми носиш си резервна туба, т.е батерия...

Преди повече от сто години Никола тесла започва изграждането на своята кула "уондърклифт". Целта на нейното изграждане е била Никола тесла да докаже че електричество може да се пренася безжично.и той е успял, построил я е, и е доказал, че тока може да тече и без кабел. Но, той е направил една голяма грешка. Нямал е пари, което е нормално за един учен, и е взел парите за кулата от един евреин . Тесла е вярвал в ползата от чистата наука, и съвсем не е мислил, че чистата наука всъщност. Да тесла е направил революция в науката, но политиката не е имала нужда от неговото изобретение. то е в разрез на "нечистата политика", и кулата му е съборена. Да светът наистина щеше да бъде друг. Но как си представяте вие, всеки да може да зарешда електромобили си, дори докато шофира, и да не плаща на някой да му го достави. Не в момента светът е устроен така, че да работи против човека, и всячески да го направи роб

Нищо тайнствено няма в опита на Тесла - ежедневно на Земята падат хиляди мълнии, които пренасят мегавати, на този принцип е и неговия опит - кула, която излъчва няколко милиона волта.

Е, казва няма нищо тайнствено, и да речем че е така. Но е факт, че технологията е тайна, или, въпреки че е толкова проста за повече от сто години не е приложенс

Електричките няма да ги бъде заради батериите, които може да те оставят навсякъде по пътя и ако сте някъде в гората да ва изядат чакалите. Познат, който работи в Автобусни превози каза, че ЕС натискал политиците ни да купуват ел. автобуси. Купили една партида, но на 4-тия курс от всичките 6 курса за една смяна им свършва тока и аварийния влекач ги тегли в гаража. А те са 2 смени за деня. Голям цирк било. Ами след 1 година няма да могат и 2 курс в града да направят. От водачите никой не искал да се качва на тях.

На мен ми е итнересно, дали някой от автомобилните гиганти е разговарял с специалисти по химия? И по-точно, с учени хора дето се занимават с батерии. Какъв е теоретичния лимит на химическата батерия? Още преди 100г писателите фантсти се упражянвали че скоро с батерия колко цигарена кутия ще караме автомобил. Още преди 100г!!! Но и до ден днешен батерия с такива размери е само за фенерче (телефон). Първата ми книга като дете беше "Капитан Немо". Пдоводница на ток... красота.. и обикляха морета и океани на нея. Но това е ДЕТСКА книжка. Е, сега това е възможно, само дето "батерията" е атомен реактор.

Капитан Немо - няма книга с такова заглавие.

Младежта днес е начетена. Това е добре Да, сега няма МА по соца имаше Ако не верваш, там има снимка на корицата https: // chitanka.info/text/1214-kapitan-nemo

и "10 малки негърчета" няма,че не е политкоректно...Агата Кристи се обръща в гроба,гледайки какви ги вършат днешните "неолиберали"...

Какво се случва с транспорта в бъдеще, ако тока спре в голям мащаб, например в цяла държава ?

Семейство Флинтстоун

Без ток не работят и помпите в бензиностанциите. Ако дългосрочно нямаме ток едва ли основния проблем ще е, че не можеш да бръмчиш с трошката вече.

Бензин и дизел можеш да сложиш и в туби, а ток не. Тока те лишава от енергийна мобилност. Чрез тока и модерните технологий ще има и масов контрол. Да не говорим, че при бъдещите военни действия, които е въпрос на време да започнат, как всичко на ток ще спре при натискането само на един бутон с ЕМП.

Накрая Земята ще глътне два-три астероида срещу разумен живот, и всичко ще си продължи по старому, само че, без "разумният" живот. Тия зелени талибани дет си ги избраха, тепърва ще има да им берат гайлето, лошото е че, покрай тях и нормалните хора ще го отнесем без нужда.

Винаги е бил по-евтин и по-бърз

Вноса на ВМВ-тата в България трябва да бъде забранен. Всяка 3 - 4 та катастрофа или инцидент е с участие на БМВ.

До манталитета на задкормилното е. Като няма БМВ-та ще се качат на аналозите им.

Кви аналози ве? Къде видя друга кола с задно предаване дето все не иска да изпревари предното си .

Зимата карат само след снегорини Лятото след тях карат само линейки

У наше село не остана ни едно дърво по тротоара от тия пущини . Пълно е с емблеми и бъбреци по улицата , запушват шахтите па и магарето ги яде и оно мое да откачи . Та те така значи разбираш ли .

Наблюдаваме как индустриалците, лека-полека зацепват къв уй им набиха зелените. А, как весело пригласяха преди 10-15г само - Ура, ние от утре спираме ДВГ, слагаме батерии и сичкото матрял ше купува нвои коли, щото нали старите са неекологични. И, кво стана? Има нема 10г им трябваше да се усетят че всичко това е ФАНТАЗИЯ и НЯМА КАК да стане, и взеха да попискват - Ама ако може по-леко че боли. ---------------- СМОТЯНЦИ, та преди 100г в Детройт е имало поне 20000 електромобила, частни коли, полиция, бърза помощ, пожарна все на електормобил е било. И защо ли всичко тва е изчезнало в времето? Може би си струваше да помислите? Вервахте че ше направите пачки от техология отхвърлена преди 100 години?

Тия коли БЕЕМВЕ трябва да бъдат забранени.

След като е възможно хора като тези да са в парламента, значи е невъзможно България да се оправи!

глупостите. Измислиха тия от ЕС и САЩ нов начин да притискат Русия. А САЩ са едни от големите замърсители, редом с Китай. В Европа си знаем какво е. Даже покрай зелените глупости, искат да спрат разработките за полезни изкопаеми на Русия в Арктика. Екология, братко. Какво са седнали да забълбукват хората с тяхните зелени дивотии. Те газ нямат за зимата да се огрев, тръгнали да се 'борят". Аман от васали и дебили. Позор.

И какво точно каза? Може ли кратичко и простичко? Само едно стана ясно, че си руски трол.

простичко и кратичко - тъп си! повече от едно просто изречениети е непосилно да осмислиш :)

аз ако съм трол, ти си марсиянец. Пожелавам ти Грета Тумберг на маста у вас. Лека вечер.

Ако "Брюксел" не се изцепва периодично с нещо бомбастично еврозадължително, някой може да се запита за какъв дявол му е "Брюксел". Криви краставици, нажежаеми жички, зелено туй, зелено онуй ... Равнис! Миррно! Кой там приказва в строя?? Баххх ...

"Японски учени: по-старите бензинови автомобили са по-малко вредни за околната среда от новите електромобили."

Това в трафика на Орлов мост ли го реши като пое дълбоко въздух?

Дето хрупат палма, сухожилия, копита и тебешир и викат - ето нищо ми няма, става за ядене. Докато не пукнеш от рак.

Шефът на БМВ да забрани вносът на втора ръка от марката си в България, че по бордюрите и деретата вече емблеми могат да се събират...

Оливър Ципсе предупреди, че няма достатъчно станции за зареждане на електрически автомобили в Германия и Европа, нито пък достатъчно "зелена" електроенергия Нито пък слънцето грее денонощно Нито пък вятърът духа непрекъснато.

Преди стотина години в България средно е имало по една-две крушки на дом. Направо невероятно как с такива мрънкачи сме успели да минем от средно 20 вата консумация на средно 20 киловата. Най-простото правило - ако търсенето се увеличи 1000 пъти все ще се намери как да се осъществи предлагането.

Търсенето и предлагането работят, когато не се налага на сила. Трябва да се прилагат икономически закони, не политически фалшиви зелени