Самолетните билети поскъпват неизбежно с около 50%
Въвеждането на изисквания за социално дистанциране при пътниците сваля натовареността с 38%
Обратно в новинатаКоментари - Самолетните билети поскъпват неизбежно с около 50% | Бизнес.dir.bg
Коментари
Да благодарим на Бил Гейтс за което. Но ако стане наистина - по-скоро ще изгърмят и фалират тези компании, които действително завишат толкова цените. А има кой да поеме техния дял.
ти си ебати малоумника. кво ти е виновен Гейтс бе калъф? НЕ пишеш ли от Прозореца бе? КРАДЕШ А, маааамм... мръсна. Ама много ти знае устата да лъжеш на поразия без грам факти. Все друг ти е виновен че си беден мишок. Не щото си некадърник, а другите не ти дават да изкласиш и станеш нещо повече от тролски келеш.
Противно на всякакви икономически закони, че търсенето определя цената. Тези компании, които успеят да запазят цените и да са на 0 - те ще успеят. Другите ги грози фалит. Образно казано приходите от цената на билет падат с 30%, а разходите за гориво падат 50% - неоснпвателно е да се вдига цената.
Цена A321 - 118 млн. Може да вози пътници 20 год, значи по 6 млн на година за да се изплати. Ако приемем че лети всеки ден по 10 часа прави 3500 часа на година или около 1600 на час струва само самолета Гориво Обслужване Заплати Резервни части Кетеринга и т.н. Минимума е 2300 на час До Лондон е 3 и нещо, значи 7 в двете посоки 15000 поне за 200 човека ако е пълен в двете посоки става 80 за да е на нула И като цена се прави на 70% затоварване става 110 минимална възможна цена грубо сметнато Ниско тарифните имат по ниски цени защото получават парите месеци по рано и ги ползват, съответно не ги връщат и нямаш права ако не спазват разписанието
Най добре да превозват по един пътник на полет …. и да чакат един пътник да плати разходите за целият полет ….
ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ....НО ВСИЧКО ВЕСЕЛО ТЕПЪРВА ЗАПОЧВА. ХОТЕЛЧЕТА РАЗНИ ДА МУ МИСЛЯТ. ЗА ДОСТА ОТ ТЯХ.....СПАСЕНИЕ НЯМА....АМА ТЕ НЕ СА ЗА МИСЛЕНЕ....
Уникален източник — ТАСС (Телеграфна Агенция на Съветският Съюз) се позовава на реномирано Кенийско Издание.
Валидният индикатор за индустрията се нарича CASK в Европа и CASM в САЩ. Означава разход за наличен седалко-километър (съответно налична седалко-миля). Всички публични авиокомпании публикуват в отчетите си този показател. Например за Ryanair за последното тримесечие на 2019, показателят CASK има средна стойност три и половина евроцента. T.e. 2016те километра от София до Станстед имат себестойност €70.56. Ако се наложи идиотското предложение средните седалки да са празни, за да се постигне 'социално дистанциране', себестойността мигновено ще скочи с 33%
Глупости на търкалета. След 6 месеца вече няма да има никаква корона и съответно глупави мерки за социално дистанциране. Пък ако някой е решил да печели, може да остане съвсем на сухо
А ТИ, УМЕН ГРАЖДАНИНО, КАКВО СИ НАПРАВИЛ В ЖИВОТА СИ? КЪЩИЧКИ ЗА ПИЛЕНЦА ПРАВИЛ ЛИ СИ? А ЗНАЕШ ЛИ КАК СЕ ПРАВИ И КАК СЕ УПРАВЛЯВА ХОТЕЛ, ДАЖЕ МАЛЪК СЕМЕЕН ХОТЕЛ?!! МНОГО Е ЛЕСНО ДА СЕ МРЪНКА ОТ ДИВАНА С БИРИЧКА В РЪКА...
Цялата ти сметка е безполезна. Цена 118 млн ....круши, ягоди, краставици или какво???? А щом има толкова много компании все частни... значи са на печалба. Не ги мисли.
Разправят, че вируса тръгнал от онази лаборатория... но тя си има собственик и собственика е същия дето го споменавате.