Руските активи на "Рено" станаха държавни: възраждат "Моквич"
Френската компания е прехвърлила собствеността си на Руската федерация и на управата на Москва
Обратно в новинатаКоментари - Руските активи на "Рено" станаха държавни: възраждат "Моквич" | Бизнес.dir.bg
Коментари
И Рубин да почнат да прават да си гледат конгресите на КПСС на черно-бело... И да пОснат по една сълза за българските цигарки от едно време Родопи и Стюардеса...
Направо да започват да го правят с купол с 30мм картечница ха-ха... Победа будет за нами!
бре..нещо тролчетата на копейкит си траят-няма ли опорки дрОгаре? ами да ви е честито-ще сменявате бмв с москвич
Аре сега всеки русофил да ходи да си купува москвичи, че да подкрепят руската икономика, и да забравят за "мръсните капиталистически" марки... Да, ама не им стиска, само на думи го могат това... Защо ли?
Като няма вече "Мототехника", къде ще става записването за москвичи? Искам да съм сред първите записали се, за да мога след десетина години да го получа.
Видно е , че освен прост гейбераст си и млад гейбераст. Някъде къде 2000+ година, нале? милениалче с образование от телевизора. Абе муйльо, Москвич е БМВ! Питай дядо си да ти разкаже... Такива танкове е едно време правеха само германците. Италианците правеха подобни здрави животни, на беа трактори поначало... ха-ха... Самият АЗЛК е оборудван с баварски машини по времето на СССР. Докарани с влакове... ко знаиш ти тъпоъгълник кльощав.
Докарах си едно Рено-Логан руско производство преди години. Доста по-здраво е от тукашните дачии.
Ало, реакцията, кога започва записването за "Алеко"? Щот за новия "Карок" вечи са записах и ми казаха: "След 14 месеца, най-рано".. ха-ха... Да взема да направА ена вноска и за внучиту. ха-ха...
За "легендарния" модел Москвич съм чувал че имали модел Осмак. И модел Дванайсетак!!!
Това че моторите на масквич 412 бяха с двигатели накланени на 45% не ги прави мотори на БМВ. Просто раша бяха пооткраднали нещо от германците.
Все пак трябва да се продават близо до сервизите. Едно време от магазина москвичите отиваха директно в сервиза (има такъв виц). Разбира се, получаването на москвича трябва да стане след десетина години чакане, както се харесва на путинолюбците и за което си мечтаят, според думите им.
Ми купуай лада бе приятелю, ама забрави за всички други марки от "неприятелски държави". Иначе не си никакъв русофил, а си прост нагаждач.
Записванията вече текат ! Не отлагайте, направете си вноска ! P.S. само като си спомня ква простотия беше по времето на соца още повече се радвам, че повечето дърти червени кратуни са на оня свят и тия времена са в миналото !
Страхотна новина, и щели да са много здрави, защото ще ползват метала от потрошените във войната танкове. Лошото е, че едва сега научавам, а от вчера вече има десетки хиляди записали се и кой знае дали ще съм жив докато ми дойде реда. А пък искам да чакам и за "цвят" .
Няма лошо, не си купувайте Москвич. Никой не ви кара на сила. Те ще си ги ползват за вътрешният пазар и западните ниско бюджетни МПС може да им пръднат на ... по цена. А да си купиш Дачия за 20 хилки, като те там имат същата технология ВЕЧЕ и ще продават същият автомобил, но ще е Москвич, за 10 хилки, кажете ми кой обеднява (материално)? Защото морално отдавна сме обеднели. Money makes the world go round.
За Лада се чакаше наистина дълго време. Но затова пък, цената беше сравнително ниска , 5-6 хиляди лева. Сега колко хора могат да си купят чисто нова кола ? За москвич се чакаше около 6 месеца. На фона на сегашното и задаващото се чакане за западни коли, не е чак толкова много.
Дам, на времето се чакаше по 10-20 години за Лада, а ако искаш Шкода или Москвич по-малко. Еми хайде, всички русофили да се мятат и да си сменят западните машини с руски. Направо ако питаш мен да емигрират от България и да отидат на рая в Русия, никакви почивки вече в Гърция, Италия, Франция и Испания, само на Сочи.
Викторе, брат ми, кой Москвич възраждат - осмака или дванайсетака? Ебати убитите коне...
От първите 408 имаше с по 4 фара, отделно дълги, капсуловани. Като ти изгори крушката и се сменяше целия фар. Струваше 2,80лв в Мототехника.
Много коментатори, малко мисъл. Вие наистина ли не правите разлика между Съветския Съюз и съвременна Русия ? За справка - Камаз печели Париж-Дакар в последните 15 години.
По време на соца имаше 2 здрави машини с ламарина почти 1,8мм - Варшава и Москвич. И двете се правеха от германски каски.
Всички ги е яд тук, че няма да могат да си купят мосвичи заради санкциите, затова толкова плуят. Аз колко колежки в москвичи съм минал, толкова никой в мерцедес не е.
Руски цървул, престани с пропагандата. Сякаш не сме живели всички тогава. Ти ако не помниш, хората помнят. Помня как вечно нямахме пари и как за всяко нещо трябваше да чакаш на опашка в държавния магазин пред грубата лелка-продавачка.
С какви турбини? С какви "гилзи"? С какъв блок за управление на изгарянето? Само 3-те марки ми напиши, да си отговориш колко Камаз е руски. Значи обективността трябва да ви стане втора природа. Иначе ще ядете грис за десерт.
Като пътувам и минавам през разни села, често визждам Москвичи , Жигули и Лади на по 40-50 години. Някои изглеждат добре, други не толкова. Но вървят. Виждам и артефакти от Опели - само ръжда и 4 гуми. И не са на 50 години. На практика вече не може да се види Опел Кадет, Вектра и Омега от преди 2000-та година. Почти същото е положението с ФВ. Френските недоразумения по-добре да не ги коментирам , те се разпадат преди ръждата.
Сега от чертежите на това Рено ще има да правят един и същ Москвич в продължение на 50 години. Така от БМВ разработка от ВСВ правиха стария Москвич до средата на 90-те, а от един патент от 60-те на Фиат правиха ладата до 2013г...
Ти докато си чакал ред за москвича, толкова пъти си жулил на ръка пилето, че са ти се изтъркали линиите на ръцете. После я колежките, я камилите си минавал...
Ами то и с каруците е така, бре момче. У наше село има една каруца на близо 73 години, само малко байц и нови каиши и е готова за движение. Има и такива които още си движат, виж немски коли на 73 години трудно може да срещнеш по улиците, те са в музеите ;)
Първото, което ми минава през ума е, че преди години Венецуела национализира американските предприятия за добив и преработка на петрол. Резултата: най-богатата на петролни залежи страна в света в момента внася горива, преди година-две инфлацията беше стигнала космически размери, жителите и пазаруваха стоки от първа необходимост от съседни държави, включително храна. Аргумента беше, че американците ограбват хората на Венецуела, макар, че стандарта им на живот беше както в Португалия. Сега са единица мярка за нисък стандарт на живот.
Ясно ! Опелите не ръждяават, събират ги в музеи. Кажи в кой музей са събрани всички Опели , да отида да го разгледам.