Руските активи на "Рено" станаха държавни: възраждат "Моквич"
Френската компания е прехвърлила собствеността си на Руската федерация и на управата на Москва
Обратно в новинатаКоментари - Руските активи на "Рено" станаха държавни: възраждат "Моквич" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Всеки може да произвежда автомобили. Стига да има ноухау-то. Е в Мосвич вече го имат от рено. Вече знаят как се произвеждат двигатели и как се мотнират. Разликата е че следващите 5-6 тгодини няма да има нови развойни технологии. Китайците това направиха - взеха технологииот запада и сега са си ок
трактор за асфалт и лек автомобил са различни неща. Ха познайте Москвия кое нещо е?
Москвич? Те фалираха, но явно ще ги възраждат. Тази кола беше легендарна с това че вечно се трошеше. Руският Форд. Помня че Лада Жигули беше всъщност Фиат. Тя беше ОК на фона на другите съветски коли. В България беше популярна и що-годе прилична кола. Нашето семейство имаше такава през 80-те. Но Москвича беше много зле.
Легендарния модел "Москвич"?!?!?!?! Това е най-долнопробния виц, който съм чувал от повече от 30 години....
стрелна един въпрос , тук нещата са ясни ... ама аз да питам какво стана с простКировия завод за електромобили ?
За завода в Москва ли питаш бе врякалник, или само си врякаш докато пикаеш газ от мъка по неудачите на кремълския ти господар.
Ще е нова линия за производство на каруци За желаещите комфорт и повече мощност - каляски с 4 до 6 коня Ура таваришчи, ура!
На хейтърите - къде отвори последния си голям завод Стелантис - в Сърбия! Що не е в канадската провинция БГ?
Пак ще се произвежда един и същи боклук 50 години...
Често срещам по пътя Москвичи и Жигулита. Ама Ситроен БХ, Рено 5, 9 или 11 не съм срещал от години... Както и Форд Сиера и останалите стари модели Фордове. Къде ли се дянаха тези коли? Да не говорим за Фиатите, Ритмо, Уно, Типо и т.н.
Те се правеха със страшно много желязо и затова до днес не са ръждясали - тъстът ми още има Жигули без грам ръжда. Моята Лада Самара ръждяса за 13 години. Освен това бяха без никакви чипове, които са главните развалящи се неща по колите. Но това не значи, че колите са били добри. То и една каруца ще оцелее много време, защото е проста.
Ами нормално бе пич. Всичко е проста статистика, но не е за ... Малко жокери: Колко Москвичи, Лади, и т.н. се караха навремето спрямо Рено, Ситроен и т.н.?! Имаше ли възможност да си замениш стария Москвич с нещо друго?! Колко от западняците е продължавал да кара старото си Рено, Ситроен и т.н., а не го е заменил с нещо ново?!
това означава , че вече нито една западна ( японска или американска ) компания в близките 100 год няма да инвеститира един пробит долар в русия! така е мурзилки , поравете си ракети и яжте нефт и газ и си стойте в котурата !
По-скоро означава, че французите са си продали технологията на руснаците, вместо да я загубят там. Селски тарикати дет се вика.
Koя технология - тази дето вече и от Дачия не ползват (демек е била в рената в първата половина на 90те, защото точно това ползваха доскоро в Дачия) ... .само на 35 години технология ... И да са им я подарили - пак е безкрайно съмнително как ще успеят да я произведат руснаците без критични проблеми .
Гледайки руснаците и арабите може човек да стане вярващ в господ - за да не измрат от глад им е дал -газ и петрол Справедлив е бог
А ми то всичко хубаво ама кой ша прай ракети Тея живеят в 18 век - Хитлер изтрепа 25 милиона,Сталин 30 милиона а те все за това трепане мислят А в 21 век лека кола не могат да произведат,не могат То в тоя завод трябва и някой да може да работи,работи,работи........да работи
Няма лошо да си правят москвичи. Тъй като ще е реплика на ретро автомобил не е зле да репликират нещо култово - Буик, Кадилак, Крайслер.
Руская машина с деревянная кабина , стартерьй нет манивели пет :))) Та те така беше .
С бързи стъпки обратно към СССР! Какво ни остава, освен да благодарим на съдбата, че този път сме от другата страна на завесата!
това недоразумение в заглавието? Какъв е този Моквич? "С" къде е?
Велика машина е москвича ,колата е предназначена повече за студените райони на Русия,за да няма обледяване на спирачките предните са дискови,но задните барабанни ,силно парно,най важното е че е ангренажна верига не е с ремъци които се късат в студовете,и най вече тя може да запали при минусови температури с манивела не е предназначена за лигавата и нежна част от населението тъй като няма серво управление а се изискват мускули
Еми то същото като и с обувките. Тези новите с меките подметки са измислени за жени. Друго си е да ходиш като кроманьонец бос, налЕ? Това са истински мъже, вярно и жените са ходили боси. Ама той поручик Ржевски не прави разлика между мъже и жени, кара ги подред ;)
Не забравяй и 20% луфт на волана във всяка посока (20 градуса на дясно или наляво - тази купчина желязо продължава да си се движи в същата посока) ... както и постоянния и неотстранимия теч на масло , липсващите спирачки, чистачките само с една скорост , разхода като на камион въпреки никаквата мощност и още мноооого "екстри" ... Всеки подкарвал Москвич знае за какво говоря ...
Първото, което ми минава през ума е, че преди години Венецуела национализира американските предприятия за добив и преработка на петрол. Резултата: най-богатата на петролни залежи страна в света в момента внася горива, преди година-две инфлацията беше стигнала космически размери, жителите и пазаруваха стоки от първа необходимост от съседни държави, включително храна. Аргумента беше, че американците ограбват хората на Венецуела, макар, че стандарта им на живот беше както в Португалия. Сега са единица мярка за нисък стандарт на живот.
Да не дава Господ да се качваме отново на руски коли.
Надявам се пак да има истински Лади, а не замаскирани френски болкуци.
Сега от чертежите на това Рено ще има да правят един и същ Москвич в продължение на 50 години. Така от БМВ разработка от ВСВ правиха стария Москвич до средата на 90-те, а от един патент от 60-те на Фиат правиха ладата до 2013г...
Като пътувам и минавам през разни села, често визждам Москвичи , Жигули и Лади на по 40-50 години. Някои изглеждат добре, други не толкова. Но вървят. Виждам и артефакти от Опели - само ръжда и 4 гуми. И не са на 50 години. На практика вече не може да се види Опел Кадет, Вектра и Омега от преди 2000-та година. Почти същото е положението с ФВ. Френските недоразумения по-добре да не ги коментирам , те се разпадат преди ръждата.
Ами то и с каруците е така, бре момче. У наше село има една каруца на близо 73 години, само малко байц и нови каиши и е готова за движение. Има и такива които още си движат, виж немски коли на 73 години трудно може да срещнеш по улиците, те са в музеите ;)
Ясно ! Опелите не ръждяават, събират ги в музеи. Кажи в кой музей са събрани всички Опели , да отида да го разгледам.
Всички ги е яд тук, че няма да могат да си купят мосвичи заради санкциите, затова толкова плуят. Аз колко колежки в москвичи съм минал, толкова никой в мерцедес не е.
Ти докато си чакал ред за москвича, толкова пъти си жулил на ръка пилето, че са ти се изтъркали линиите на ръцете. После я колежките, я камилите си минавал...
По време на соца имаше 2 здрави машини с ламарина почти 1,8мм - Варшава и Москвич. И двете се правеха от германски каски.
Много коментатори, малко мисъл. Вие наистина ли не правите разлика между Съветския Съюз и съвременна Русия ? За справка - Камаз печели Париж-Дакар в последните 15 години.
С какви турбини? С какви "гилзи"? С какъв блок за управление на изгарянето? Само 3-те марки ми напиши, да си отговориш колко Камаз е руски. Значи обективността трябва да ви стане втора природа. Иначе ще ядете грис за десерт.
Викторе, брат ми, кой Москвич възраждат - осмака или дванайсетака? Ебати убитите коне...
Дам, на времето се чакаше по 10-20 години за Лада, а ако искаш Шкода или Москвич по-малко. Еми хайде, всички русофили да се мятат и да си сменят западните машини с руски. Направо ако питаш мен да емигрират от България и да отидат на рая в Русия, никакви почивки вече в Гърция, Италия, Франция и Испания, само на Сочи.
Няма лошо, не си купувайте Москвич. Никой не ви кара на сила. Те ще си ги ползват за вътрешният пазар и западните ниско бюджетни МПС може да им пръднат на ... по цена. А да си купиш Дачия за 20 хилки, като те там имат същата технология ВЕЧЕ и ще продават същият автомобил, но ще е Москвич, за 10 хилки, кажете ми кой обеднява (материално)? Защото морално отдавна сме обеднели. Money makes the world go round.
Страхотна новина, и щели да са много здрави, защото ще ползват метала от потрошените във войната танкове. Лошото е, че едва сега научавам, а от вчера вече има десетки хиляди записали се и кой знае дали ще съм жив докато ми дойде реда. А пък искам да чакам и за "цвят" .
Записванията вече текат ! Не отлагайте, направете си вноска ! P.S. само като си спомня ква простотия беше по времето на соца още повече се радвам, че повечето дърти червени кратуни са на оня свят и тия времена са в миналото !
Все пак трябва да се продават близо до сервизите. Едно време от магазина москвичите отиваха директно в сервиза (има такъв виц). Разбира се, получаването на москвича трябва да стане след десетина години чакане, както се харесва на путинолюбците и за което си мечтаят, според думите им.
За Лада се чакаше наистина дълго време. Но затова пък, цената беше сравнително ниска , 5-6 хиляди лева. Сега колко хора могат да си купят чисто нова кола ? За москвич се чакаше около 6 месеца. На фона на сегашното и задаващото се чакане за западни коли, не е чак толкова много.
Руски цървул, престани с пропагандата. Сякаш не сме живели всички тогава. Ти ако не помниш, хората помнят. Помня как вечно нямахме пари и как за всяко нещо трябваше да чакаш на опашка в държавния магазин пред грубата лелка-продавачка.
До стига глупости, значи хората правеха вноска за кола като направят кръщене на детето. Обикновено дядото или бабата връчваше спестовната книжка на ДСК, защото най-често това ставеше с влог там. До някакъв тип, цървул, хората имаха пари! Стоки нямаше! Затова се чакаше по опашки за това или онова. Корекомите се изпразваха за 2 дни след зареждането. Селяните брояха по 80лв за чифт леви щраус и не ми мигваше окото.
Ти осъзнаваш ли въобще смисъла на написаното от теб. "Пари имаше, но нямаше стоки." То и в Северна Корея пари има, ама стоки няма. А защо няма стоки? Защото парите, които ги има, са някаква местна неконвертируема валута, която никой по света не признава за нищо. И милиярди да имаш от нея, стоки пак няма да имаш...
За "легендарния" модел Москвич съм чувал че имали модел Осмак. И модел Дванайсетак!!!
Ало, реакцията, кога започва записването за "Алеко"? Щот за новия "Карок" вечи са записах и ми казаха: "След 14 месеца, най-рано".. ха-ха... Да взема да направА ена вноска и за внучиту. ха-ха...
Докарах си едно Рено-Логан руско производство преди години. Доста по-здраво е от тукашните дачии.
Като няма вече "Мототехника", къде ще става записването за москвичи? Искам да съм сред първите записали се, за да мога след десетина години да го получа.
Аре сега всеки русофил да ходи да си купува москвичи, че да подкрепят руската икономика, и да забравят за "мръсните капиталистически" марки... Да, ама не им стиска, само на думи го могат това... Защо ли?
бре..нещо тролчетата на копейкит си траят-няма ли опорки дрОгаре? ами да ви е честито-ще сменявате бмв с москвич
Видно е , че освен прост гейбераст си и млад гейбераст. Някъде къде 2000+ година, нале? милениалче с образование от телевизора. Абе муйльо, Москвич е БМВ! Питай дядо си да ти разкаже... Такива танкове е едно време правеха само германците. Италианците правеха подобни здрави животни, на беа трактори поначало... ха-ха... Самият АЗЛК е оборудван с баварски машини по времето на СССР. Докарани с влакове... ко знаиш ти тъпоъгълник кльощав.
Това че моторите на масквич 412 бяха с двигатели накланени на 45% не ги прави мотори на БМВ. Просто раша бяха пооткраднали нещо от германците.
Направо да започват да го правят с купол с 30мм картечница ха-ха... Победа будет за нами!
И Рубин да почнат да прават да си гледат конгресите на КПСС на черно-бело... И да пОснат по една сълза за българските цигарки от едно време Родопи и Стюардеса...