Румен Гълъбинов: Не ни трябва производител на дизелови коли, а на нови технологии

Възстановяването на икономиката ще започне около средата на годината, смята икономистът

Обратно в новината

Коментари - Румен Гълъбинов: Не ни трябва производител на дизелови коли, а на нови технологии | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ТОЗИ Е ПОЛИТИКОНОМИСТ НE ЗНАМ ОТ КЪДЕ ГО ИЗВАДИХТЕ, НО ЗА НИЩО НЕ СТАВА!!!

Герб, Защо не искате промяна в изборния кодекс защото пак искате да фалшифицирате изборите. ОСТАВКА.

То ако ставаше - нямаше да е полит .

Бог да го прости електрокарния завод паднал в жертва на демокрадцията.С малко ъкъл и средства можеше да бълва електромобили на китайски цени.

Май започна предизборната кампания. всякакви калинки запяха в хор хвалебствия за ГРОБ.

Много е прост, горкият. VW правят и електрички...

Този какви дизелови автомобили го гонят? Фолксваген става най-големия производител на електроавтамобили в Европа.

На нас май нищо не ни трябва!

новите технологии в българия ги развиват чужди фирми с български специалисти... Това е така, понеже българският "бизнес" и "управление" гледат само да си напълнят гушите и по-далече от носа си не виждат. И понеже те са престъпници, си мислят, че всички останали са престъпници (ама се правят на свети води...). Толкоз! Компетентност? Далновидност? Забрави...

Трябва ни индустрия и предприятия а не аутсорсинг компании и онлайн ритейлъри. Всичко друго е вятър и мъгла и слугинаж

Този бастун откъде го изкопахте... това нещо е изритано отвсякъде след като и най-тъпите австрийковци го разбраха Що за гьон сурат е... като шеф в КФН е вземал рушвети да остави лицензи иначе... знае как да крадне

на нас ни трябват свестни лидери, които да вземат правилни решения ама нямааааааааааа

Е как ще докараш онлайн гигант в България, като тук сме една шепа хора. И за сега съществуващите компании(които също не са никак малки) е истинско предизвикателство да си намерят хора и се правят големи компромиси. Другото е, че от такива компании пари няма да видят освен харчове за заплати, защото всичко останало се изсмуква от компанията майка чрез всякакви трикове. След КОВИД-а дори и офиси вече няма да се наемат и ще останат много празни паметници на строителната глупост.

Значи според господина е по-добре да дам 60 хилки за електромобил вместо 6 за дизел ... доообра логика.

За държавата е по-добре ДДС на 60 хилки вместо 6 без ДДС :)

И кой ще вдигне тази локална индустрия? Олигарсите? Наследниците на комунягите-крадци? Или Гробаджиите? Производството изиска умения и наличие на капитал. Капитал има откраднат за няколко държави. Никой не се хваща с производство защото е по-лесно да се бухне в сгради за да се цицат наеми от баламурници, да се реинвестира в акции на големи компании и да се чака келепир. Ние нямаме капацитет за производство. Добре, че ни шибат с аутсорсинг, щото ако остане тотално в ръцете на локалните бизнес гении, няма да има нищо. Няма да има производство. Това е реалността. Бананова република, която се поддържа на ръба на умирането заради геолокация и няколко американски бази. Ако искахте нещо да се случи нямаше да се съгласите на "мирен преход" и "приватизация" по бастунски.

Аз измислих нова технология, обаче се оказва никому ненужна, за това "моите хора" в парламента приеха "еко" закон и създадоха нужда у потребителя от моята нова технология, сега всичко е наред - завода бачка на 100%

Мозъчните хирурзи първо стават хирурзи, а после специализират. Икономистите много умеят да бръщолевят подобни праснословия, да му обясня - в България вече е трудно да се намерят обучени общи работници, които знаят как да хванат правилно мистрия, или да сглобят болтово съединение.

Някой произвежда ли още дизелови коли?

айдеее , сега пък ще ставаме ;силициевата долина ;

Малки роботизирани фабрики- ха, на наште бизнесмени им е в пъти по-идазгодно да карат на принципа "аз се правя, че ти плащам- ти се правиш, че работиш", вместо да платят милони за автоматизация. После реват, че българския работник няма производителност- шишо, с две ръце само, колко да произведеш?! (То верно, че и ние не сме като китайчетата- https://www.youtube.com/watch?v=MZS0S_AO0PI)

Добра новина, но с подранила с година-две! ;)

Те и доста инженери не знаят :-)

Като запознаят с “Наредба 18” онлайн гиганта и ще видят как пали подметки навън. БНБ не признава PayPal е ситуацията !

Никой не иска от теб да произвеждаш. Необходимо е само да плащаш...

Не ни трябва нищо, ние си имаме премиер-шкафче! Това ни стига!

Не, на кюмюр само! Производтсвото на електрички все още е далече- под 5% от всички новорегистрирани МПС през миналата година са ЕВ! Да не говорим за общ брой в световен мащаб- 1% !

А на атомни електроцентрали ни трябва тъй ли???!!! От коя дупка изпълзя пък тази рептилия бе???!!!

Тоя Цървул от ГРЕБ ли е?

Да, и то много. А "новите технологии" за производство на електрически автомобили е вече над 100 години! Първият практичен електрически автомобил е изобретен още през 1881 г. от френския инженер Гюстав Пиер Труве. "Нови технологии", а? Май новото е добре забравено старо?

високотехнологични компании в сферата на онлайн услугите- такова животно няма онлайн услугите не са високотехнологични бе капут

А втория Детройт Електрик, на Форд

Плащаме данъци щото ни е изкривена приходната система. НАП има твърде много права, съсредоточени в един орган. С презумпция за виновност. Ала-балата за вътрешен контрол са глупости. Винаги се опира до съд, но това отнема МНОГО време в което са ти блокирани средствата - съответно можеш да фалираш, да те дадат на изпълнител и т.н. Какво се случи през 2020-та година? Бизнеса (и хората) трябваше да платят данъци за 2019-та, която беше силна година за повечето. Надали някой е заделял специално средства за да плати данъка, повечето (особено малките) бизнеси плащат с оборотни пари. Да, но в 2020 оборотните пари бяха много малко. И какво се случи? Бизнеса взе заеми, за да си плати данъците. (Видно е от банковата статистика - заемите се увеличават). Като ефект това е точно обратното на стимулирани, както г-н Гълъбинов умело намеква в статията. Всъщност в края на 2021 ще теглим чертата и ще видим истинската сметка - АКО ограниченията паднат в най-скоро време. Държавата вместо да се хвали какви данъци е събрала по-добре да извади статистика за кешовия оборот, бройката (сравнено г/г) на фирмите спряли дейности или във фалит, паричния поток от физически лица от чужбина към българските (т.н. емигрантски поток) и т.н.

Новата технология да не е печатница за задължителни стикери за предно стъкло на автомобил? :)

Точно! Имам сведение че САП са потрошили една много голяма сума за да пригодят счетоводния си модул да вади файлове за месечния ДДС отчет във формата който минава през НАП без проблеми, независимо от невярната документация в закона...

Точно такива самоуверени и самовлюбени хора, нищо не разбиращи от икономика, докараха България до последното място в ЕС. Като няма настояще и бъдеще в леките автомобили, защо Словакия асамблира най-много леки автомобили на глава от населението в света и вече е на 1-во място сред бившите соц. страни по БВП, също на глава от населението. И как г-н Гълъбинов без нищо да разбира от автомобили определя бъдещето на различните видове ?

Те 70% от завършващите гимнзия не могат да четат, но сега с дистанционното обучение вече сме с двата крака в новите технологии!

2700 предприятия са нарязани и продадени като вторични суровини през последните 30 год. Нама какво да се възстановява. Нама кадри няма потенциал. По 500 предприятия на година да се възстановяват ще отнеме повече от 50 год. или ще сме на изходна позиция някъде 2075 год. Иначе човека добре си е написал домашното.

2700 предприятия са нарязани и продадени като вторични суровини през последните 30 год. Нама какво да се възстановява. Нама кадри няма потенциал. По 50 предприятия на година да се възстановяват ще отнеме повече от 50 год. или ще сме на изходна позиция някъде 2075 год. Иначе човека добре си е написал домашното.

Ние щото сме заринати от производители на дизелови коли та можем да избираме?Дизелови коли ще се карат още мноооооого време.

Този човек или е забравил в коя държава живее или е забравил да си изпие хапчетата.

Интересно какво министерство ще оглави - на финансите или на икономиката? Не че и двете ги има, фигурират само като имена и ги няма като присъствие ама знае ли човек?

Готин добре си редиш приказката, само най-важното забрави - държавата трябва да избере - или да натисне бизнеса при възстановяването да вдига и заплатите, което немнуемо е свързано с повишена инфлация или да се пробва да влезе в еврозоната, ако ни пуснат. Та в момента Тулупчо в лицето на престарелия си финансовия министър е избрал втория вариант , което на практика означава, че спускането по нанадолнището ще продължи. Докато България не започне да се управлява от хора, които мислят за доброто на народа си, а не само как да си напълнят шкафчетата и сметките, положението няма да се подобри.

Аман от този тип изказвания: На България трябват производства с висока добавена стойност, икономика на знанието и подобни локуми. Кой ще свърши тази работата ? Изказването май е отправено към дядо Боже.

Вие много квалифицирани ги изкарахте в министерство на финансите и в икономическото министерство. Не знам дали имат капацитет да го направят, предвид бозата с Наредба 18 за касовите апарати.

какво пише в статията, много е дълга а не ми се чете

Ти като си много вещ в милионите, ще кандидатстваш ли с червата си да ти отпуснат заем за милиони от банка и да се роботизираш и заработиш после. Да му мислиш ше потръгне ли, ще фалираш ли и дали ще ти продадът червата да си върнел заема ако непотръгне... То наориказки много неща са лесни, на теория не. А и никоя банканямада даде милиони заеми на голтакс идеи,ако не си наш човек на друг наш човек.

И кой ги наряза? Комунистите и комсомолците приватизатори, като Баневи, знаейки че без държавна субсидия голяма част от тях ще фалират за отрицателно време. Едва към 2005-6 икономика започна да функционира , като преобладаващо частна. И пак, ако проследите, ще видите следите от мазните копитца на прасетата - впили се в основни сектори на икономика - от земеделие, през промишленост, до енергетика.

То трябва, ама няма, понеже група корумпирани свини, от герб, дсп, дпс изгониха младите и интелигентни хора! Резултата е ясен след такъв геноцид над българският народ!

Какво единомислие. И ние не му трябваме.