Коментари - Ресторантьори ще съдят клиента, платил висока сметка за три пържоли | Бизнес.dir.bg
назад

Ресторантьори ще съдят клиента, платил висока сметка за три пържоли

Организации на заведенията у нас настояват да се прекрати проверката на ресторанта във Варна, за който клиент се оплака

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Ресторантьори ще съдят клиента, платил висока сметка за три пържоли | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ехай напърджол

"Съществуват пет степени на изпичане - Rare, Medium Rare, Medium, Medium Welldone и Well-done.". Пропусната е най-важната степен - ИЗПЕЧЕН МОЗЪК на този, който прави ценоразписа!

Когато го осъдят да ми се обадят Те не са спазили основни изисквания като пържолата не се калкулира в суров вид, нямат право да обявяват цена за 100гр., и кви са тия пържоли 500гр. Показаха Франция, Нидерландия, не видях 500гр.

Просто пример генът на българина Дай му само да краде да мами и да лъже друго не е обучен на мизерия

Претенции , претенции, претенции... Ганьовци ни обслужват, Ганьовци ни готвят, Ганьовци ни плюят. Кое му е гурмето на тоя неадекватен ресторант на плажа във Варна? Кое му е уникалното на менюто? Къде е супер-готвача с поне една Мишлен препоръка, който да застане зад продукта си, за който искат толкова пари (14 х едиколко си)? Момиче, което не знае какво значи гурме, обяснява по възможно най-дразнещия начин, защо трябва да плати някаква сума, която няма никаква сериозна причина да е такава! Какво значи "скъп стек", нареден с пържените картофи наравно в менюто! ?.... Докато заведенията се ръководят от "Алибеговци" (разбирай селяци в главата и поведението), ще има такива извращения!

Много правилно! Всеки, който има критично мнение за българския мутренско- селташки "туризъм" трябва да бъде съден и хвърлян в затвора! Трябва да се забрани със закон критикуването на българския ресторантьорски и хотелиерски "бизнес"! От къде на къде клиента ще има претенции и мнение?!? Това е недопустимо!!! Само че драги ми родни шарлатани, докато не проумеете, че да правиш бизнес не означава да работиш на принципите "ден година храни", "като не ти харесва заминавай, идват други балъци след теб", "ти ли ще маш претенции бе" и все неща от този сорт, показващи липса на елементарна култура и възпитание няма как да ви се получат нещата в дългосрочен план. Когато на човек му липсват първите седем години няма колеж и училище в света, които да компенсират тази липса. Докато родните хотелиери и ресторантьори ме си променят мисленето от мутренско-наглярско- печалбарско към такова, ориентирано към клиента все повече българи ще предпочитат да се редят на опашки по границите само и само за да избегнат родното "любезно" обслужване и наглост щавене на клиенти.

Ей "аз" искам само да знаеш,че с миене на чинии в Австрия искарвам толкова колкото ти за 3 месеца глупак.

Защо една пържола, била тя и телешка, като е скъпа, трябва да се казва стек. Това някаква друга пържола ли е. Ами пак си е пържола /на български/, а стек си е чуждица. Иначе нека си има имената после - пържола "рибай мибай" и т.н. А пържола си идва от глагола пържа, та от там и месата - свинско, телешко и т.н., които се пържат. Толкова е просто. И ми е много интересно като почнат да пишат, ама виж сега пържолата е едно, а стека е друго. Всъщност в Англия как му викат на стека от 5 паунда и от 500 паунда.

А ако този клиент им направи реклама, ще му платят ли? - не! Това е лично мнение и клиентът не дължи нищо на ресторанта, както и ресторатът не му дължи нищо. Ресторантьорите са се разлигавили и ни вкарвата всякаква помия с произолно количество лъжа. С това развалят целия пазар в туристическия бранш. Освен това браншът е мафиотизиран, т.е. голямата част от заведенията се държат от мафиотски групи, които перат пари от наркотици и други престъпни бизнеси. Усеща се контролът от платени борчета. Това е гнусно. И скоро ще има голяма пазарна и друга чистка. Острата реакция на гъзолизеца, който заплашва, както и типа на реакцията - показват, че е управляван от мафиоти. Не знам колко от читателите го усещат, но то мирише на простотия и мафиотизъм. Просто гнусно! Връщане 20-30 години назад с лека разлика във формата.

НАП - ГЛОБИ, НАП -ГЛОБИ, НАП! САМО ТОВА ЩЕ ГИ ОПРАВИ И ВКАРА В РЕЛСИ! И ДДС 20%, КАТО ЗА ВСИЧКИ!!

Абе дайте да сме единни и да им спретнем един хубав бойкот на тези ресторантьори и без това ни цакат с грамаж, с качество, с цена и със всичко възможно. Да не им стъпвме в ресторантите докато фалират. Повечето от нас са ходили в чижбина и знаят каква е разликата в качеството, докато цените са почти изравнени с тзи в Бг.

те ресторантите край морето и без това скоро ще изчезнат, само вижте как се "стопява" плажната ивица с покачването на водите покрай затоплянето на климата. Преди 30-40 години беше доста по-навътре морето, не е както сега директно на шосето! Тя морската вода сама ще ги залее ресторантите - после нека да искат по 500 лева от Посейдон!

Ало беговичът, да не те настигнем?

Мазу морска гара Mazu варна меню Mazu port Мазу меню Mazu port varna Мазу порт варна меню Мазу морска гара меню Ресторант мазу варна Marin Atanasov 1 отзив преди 3 дни НОВО Консумация на място | Обяд | Над 100 лв. Слушайте сега тарикати … както е написано на менюто 100грама стек 35 лв -/// Аз поръчах по този начин цитирам : здравейте ще искам 3 стека който струват по 35 лв - 2 коли 1 бира Бекс и т.н.т тя ми носи 3 пържоли и после на касовата бележка пише 14х 35 лв и ми обяснява че 1 пържола била около 400/450 грама и аз и казвам да но аз ви казах искам 3 пържоли който струват по 35 лв тя трябва да ми донесе стек за 35 лева.

Ще му осъдите оная работа

Слугинажът трябва да си заработи парите!

Не хо жалете бедния клиент. https://gospodari.com/klientat-platil-650-leva-za-stekove-hvarlya-pachki-po-pop-folk-pevitsa-video/?fbclid=IwAR1xMDzrmpbg2AYGCg7v1lxLPtQ3YxJ100yboVJup1Hrh-HBZrzmAEVXndo

Да избиеш индианците и бизоните, за да могат рижаво- бозавите наглосаксонци да въдят черногъзо Искърско говедо за пържоли и да го продават като върха на кулинарията. Бахти лайфстайла. Мраморно било, намкво си било- да ви оба в снобите предвзети Яко маринована сланина с червен пипер и чесън с канапе от дробине , миди с Дивисил и печени чушки с чесън и оцет- това трябва да е почеркът на всеки родолюбив готвач по черноморието.

Великият Глад идва. Вие се подигравате с хората и няма да ви се размине .Без обикновените хора -клиенти няма бизнес.

Готвачи ви го казаха в прав текст. Българското черноморие не е за простите българи защото само слънцето е безплатно и шкембе чорба може да си сърбате само у дома. Апропо за ценители с дебели банкови сметки се предлага телешко шкембе от черен ангус на цена 20 к евро за 25 грама.

Онзи от адската кухня пълни с разни първенюта кръчмата. И в повечето случаи ги оставя гладни, ама нали са се показали по телевизията. :):Това е нивото ни! Уважение!?

Когато нещо се приготвя с желание и мерак се усеща, въпреки еднаквата рецепта. Ако не ви харесват клиентите тук, билета и марш оттук. Може и да ви позволят да миете чинии.

Нещастни кашавари, главни готвачи и сервитьори, заемете си мястото, седнете си на д-то и когато влезем ни посрещайте с усмивка и поклон.

Нагли алчни ресторантьори

ще го съдят затова че са му взели 600 лв. За три пържоли. Наглеци алчни ресторантьори вместо да наведат глави заплашват. Никой няма нужда от такива.

Един циганин създаде новина и измести Земенски !

Петров, Ангелов, Шишков изходете се по темата, защо се покрихте шефчета?

Уважавам всеки който се труди, срамна работа няма. Това може! Но да наглее…

Слугата Алибегов ще съди. Интересно, Бих гледал цирка от първи ред

Само в България измамници могат да съдят измамен за това че ги е разкрил. А иначе явно в маменето са много добри щом са успели цял индобългарин да измамят. Пълна измама е да продават пържолата на грамаж. Клиентът нито може да знае колко тежи едно парче, нито дали наистина са му дали съответния грамаж. И още нещо: ако им поръчам на тези наглеци 128 грама рибай блек ангъс супер мега екстра стек дали ще ми донесат толкова?

Има чинии за миене. Първо почистете, после съдете несретници.

Наричащите се шефчета на вилици и лъжици се помислиха за голяма работа. Бързо в кухнята и да не чуваме за вас!

Слугите трябва да стоят наведени, докато им се заявява поръчката и да благодарят, удряйки чело в земята, ако преценим, че заслужават бакшиш.

Бизнесмени били, пълни нещастници. Работя по 10 часа дневно, влизам единствено защото съм уморен и не ми се готви. Колко изкарвам си е моя работа, но си ценя парите и няма да ги дам на прости готвачи!

НАП проверки!!! Дори един да бъде пришит към подобно заведение данъчен, заплатата му ще се изплати, а държавата ще има приходи

Що ги проверявате, Те не обичат контрола. Много са и без трудови договори... Не ги устройват проверките!

Откога обслужващ персонал дава акъл на този, който му дава хляба?

След като са допуснали този облечен по този начин, значи толкова им е нивото и качеството.

Онзи гнусар Алибегов ще съди. Само да го видя около мен и си тръгвам. На готвачите мястото им е в кухнята. Обикновени слуги с претенции!

Три стека в букурещ 120 Евро,тука 250 Евро.

Да го съдят! Мангото може да има пари и да обича лукса, но мозък не може да си добави като памет в телефона. Той сам си призна, че всички е било за шоу, за 'мойто фенове'. Така че клипът, сниман, така че той да излезе жертва, а от заведението - злодеи, е умишлено уронване на престиж, а това е престъпление. Мангото не може да мисли два хода напред. Но то не е всеки.

Страхотна новина! Значи след проверката ресторанта ще увеличи клиентите си, защото ще докаже, че всяка стотинка си струва качеството на услугата. Но защо ли ресторантьорите искат да се спре проверката?

Чети и ще разбереш. Написано е много ясно.

После защо туристите ходят в Гърция.

Тъкмо ще видим какво ще реши съдията, после ще се знае още какво да се включи в съдебната реформа, ако ме разбирате накъде бия...

Три пържоли изместиха Зеленски от новините. Веднага да се обявят за врагове и от утре санкции за производители,вносители,консуматори. Заведението да се затвори и активите му да се прехвърлят на Украйна.

Не мога да разбера драмата по тая тема. Аз лично много внимателно избирам къде да си похарча парите. Ако пред дадено заведение не мога да се размина от дузина черни луксозни возила, обикновено дори не влизам там, а не е като да не мога да си позволя въпросните пържоли. Въпрос на култура, предпочитания и т.н. Същата работа е с музката, която хората слушат, храната, която консумират и живота, който живеят. Въпросните заведения привличат определен тип клиенти. Влака и пътниците ...

Точно казано! Тешил манго да се изхвърли пред родата, сигурно е казал нещо от сорта - “дай най-големите и хубави пържоли, че сме гладни, няма значение цената” и после - “а, те умрели ма! “

Каквито са заведенията, такива са и клиентите. Намерили са се.

"Проверката - висша фирма на доверието", е казал класикът. Ако всичко е както го казват ресторантьорите, щяха да се гордеят, че ги проверяват и ще има възможност да покажат високото качество, тяхната истина и правота, което ще бъде страхотна реклама за тях и гилдията. А няма да искат да се спре проверката, което намирисва на измама и опит да се прикрие фалшификатурата. Само заради това трябва да ги проверят до последната фактурка приход/разход, склад, и печалба. Мирише отдалече като некъпан Алибегов.

Това ,което предлагат ресторантьорите е все едно,ако някой се оплаче от обслужването в бензиностанция ,петролната и газова асоциация да заведе дело срещу него. Алибегооооов, бегай от тука!

Твоето сравнение е малко като да си купиш Мерцедес и да надуеш гайдата, че е по-скъп от опел…В Лондон например, за да запазиш място в Мишелин ресторант плащаш по £200 на човек. В стейк-хаус ценоте почват от £50 за обикновено месо и стигат до ХХХХ за кобе например… Тук въпросът е по-скоро дали въпросният ресторант от видеото може да докаже че това е сортът на пържолата и че теглото е било 1400г за трите. Тази отрязка е добра медиъм към уел, което означава, че не се губи много от суровото тегло. Аз лично не мога да си представя 3-ма човека да изядат 3х400гр пържоли след тяхното приготвяне, подплатени с миди, калмари и кво ли още не.

Преди да коментирате неграмотно, прочетете за какво става въпрос. Въпросното капанче на плажа няма звезди МИШЛЕН (а не Мишелин, което е друга бира). Нека собственикът да докаже, че месото е еко, био, органик, хранено с жълъди и печено от готвач с диплома от претижен хранително-вкусов университет и практика от поне 10 години в ресторанти със звезди Мишлен, на когото плаща по банков път заплата от 30 000 лв. на месец + квартира и режийни. Тогава ще посетя капанчето и ще платя с удоволствие 1000лв. за три пържолки, може би.

Какво по-точно казвам различно от това “капанчето” да докаже произхода, грамажа и начина на приготвяне? Или чете до Мишелин само? Освен това въпросното “капанче” си е баш ресторант и е сертифициран като такъв. Потърси, провери, ако си от тук - разходи се и го виж.

И също така дали марката гуми или Ресторантско отличие (кръстено на създателя си Андре Мишелин) все се пише по един и същи начин - Michelin. Тва че високата класа като Вас е решила, че едното на български ще се произнася Мишелин, а другото Мишлен, няма ама никакво значение за нас, the lowlives!

:-) Виждайки името на колега, написано на латиница се удиви: Защо наричате този колега Кристиан, като той по документи е Крисчън. Същият случай е представен във филм на Уди Алън за Рим, където един от героите (американец), казва за друг (италианец) : Не мога да разбера, нали той е кръстен на скулптура Майкъл Анжело? Защо тогава всички го наричат Микеланджело?

Не си разбрал за какво става дума.А относно мерцедеса . Ако кажеш ,че е скъп и не си струва парите, да те съдят ли примерно от БМВ щото обиждаш германските коли?

Баш съм разбрал аз за какво става дума. И сравнението ти не е удачно. Аз говоря за клиент и продавач, а ти говориш за продавач и продавач….

За такива ресторанти има едно решение: "ШАХИД" се казва, иранска изработка, а за собствениците бизнесмутри ... дълга почивка на остров, ама не карибски, а дунавски!

Що не обявят цената във фунтове или унции , така ще изглежда още по-евтино

да им платя 500 турски лири, да си купят една дъвка с тях

Поне шефът на заведението трябва да си предлага и ЛИЧНИТЕ услуги на клиентите си- особено на НЕДОВОЛНИТЕ сред тях