Коментари - Ремонтът на 15 вагона струвал колкото да се купят нови | Бизнес.dir.bg
назад

Ремонтът на 15 вагона струвал колкото да се купят нови

Георги Тодоров се надява новото ръководство на БДЖ да бъде вписано в Агенция по вписванията

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Ремонтът на 15 вагона струвал колкото да се купят нови | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

новината даже не е новина.....дето и за каквото и да бръкнеш е разложена държава. На Борисов калинките крадат от каквото може да се докопа....това им е гражданското европейско развитие на България начело с нахален простак, довчера разправящ как той дава. Е, сега сви перките и се чуди защо не го обичат...ами ей за това...как да обичаш крадци и изедвици.

Щото комундетата никога не са :)

Само приказки, предположения, без доказателства... Както винаги. Ще проверя ще поразгледам и ако има нарушения..... Хайде давайте тия доказателства! Къде са нарушенията???

Ами хайде да купят 15 вагона за тези пари. Ама те не могат да съградят нищо, замо разрушават.

Еми като се крадне като за последно - нормално. Иначе нормално е ремонта струва наполовина.

Работя в БДЖ и това, които изнасят е пълна лъжа. Нови вагони струват около 2000000.00евра, а ремонта е за 1800000,00 лева при много модернизирани условия, влключително климатроник. Този министър е пълен подлец, като всички от служебното правителство.

Потвърждавам!!! Сдушил се е с най-курумпираните в бранша/тези от снимката/ и целта е пари...... Ситурно, не е получил, каквото е поискал от БДЖ

То социализмът неслучайно фалира......и там така. Никой не му се работи, сроковете се точат, всеки който завари краде. И така.

Много жалко, как народа се връзва и не вижда глобалната манипулация в държавата. БДЖ е зле, но предишния борд се бореше за това, БДЖ да върви напред. Трудностити да се извади БДЖ от блатота не са по силите на всеки, но от страна на борда имаше кански усилия да успее. Докато не се появи поредния"спасител", които съсипа всичко, под диктовката на група "доброжелатели". Интересно кан в другата компания НКЖИ, нито сменят ръководството, дори не го разследват за обществените поръчки, спечелени от фирмите на Пеевски през годините/по закона Магнитски/ . Нито за получените милиарди средства по оперативна програма Транспорт. Отговора е -парите. Интереса, е в основата на всичко. За парите се борят от служебното правителство. За това са тия повсеместни рокади....Икономически интереси. А, вие им вярвайте..И гласувайте...

Гадост.Отвратена съм от подхода на всички от това правителство. Тия 20 милиона, за които мрънка министъра налево и надестно, са натрупани от много години назад/поне 10/.Между двете компании има подписан двустранно протокол за разсрочването им и той се изпълнява. Не са закъсали от НКЖИ за тях. Там влизат милиони по различни праграми всяка година. Но поради некадърност, не магат да си ги усвоят. А което усвояват...не се знае кат. Ето там е за одит. Двоен аршин!!!!!!Наистина интереси

Кой да гласувам, нали при буци пеевски взе всички поръчки в нкжи

А ремонта на ЖП инфраструктурата струва толкова , колкото да се изгради нова и модерна такава. За периода от времето на Вилхем Краус до 2014 г. България е поела задължения над 6 милиарда долара за строителство на скоростенпът от Калотина до Свиленград- Е ,познайте колко е построено. Към първият коментар 0 тъжно е ако това правителство вади само далаверите и не направи нищо друго. Затвор и пълна конфискация на имуществото на тези които 30 години ни крадът , както труда, парите, бъдещето , здравето и възможността да си отглеждаме децата като съвестни граждани.