Разликата в заплащането по пол расте

Икономическите дейности, в които възнагражденията на жените са по-високи, са доста по-ограничени

Обратно в новината

Коментари - Разликата в заплащането по пол расте | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много ясно, жените се чукат с шефовете и получават сладките длъжности и бонусите, за мъжете остава само работата, базовата заплата и ругатните

Нормално. Мъжете ги изкривяват от бачкане. Докато жените скатават.

"главен икономист в Института за пазарна икономика" сравнява круши с ябълки и прави изводи. Нека позная, завършила е "свободния".

Изобщо проблем не виждм. Скоро (в исторически смисъл) територията пак ще е част от Османската империя, и всички проблеми с равенството межу жени, мъже и третополови ще се решат по правилата на Корана. Така че проблемите са временни и незначителни. ----------- Продължавайте все така борбътъ за равенство.

аз не виждам нищо странно или нередно, да ходят жените да стават зидари, електроженистки, миньорки и ще получават колкото мъжете.

Заплащането не е по пол, а по кадърност и ефективност.

Странно как при закони, които водят даже до затвор за дискриминация, ако на една и съща позиция при равни изработени чакове и норма се плати по-малко на жена, жените имали по-ниско заплащане. Не е ли до избора на жените какво и колко да работят? Някак си секретарка в офис или магазинерка няма как да взима колкото миньор. Колко жени миньори има? Ако колегата мъж работи по 10 часа, а жената си тръгва по-рано да прибира детето от градина или взима повече болнични? Доказано е при разбивка на статистиката на изработени часове и професии разликата в захлащането на мъже и жени е 1%. 10 или 12% идват от събиране на всичко платено на жените и мъжете. Ама пак питам колко жени са миньори с 5000 заплата вместо на бюро за 800лв. В момента фирми назначават жени с по-ниска квалификация, само и само да не се ревне, че са назначили мъж, даже да е 5 пъти по-компетентен, ПЛАЩАТ ПОВЕЧЕ НА ЖЕНИТЕ, за да си нямат проблеми. Накрая врати на самолети се откачат по време на полет, щото екипът на производителя бил "нашата гордост"- 30 жени инженери и нито един мъж в него.