Продадоха "Юнион Ивкони", сделката е финализирана
Компанията оперира с 376 автобуса - собствени и на лизинг
Обратно в новинатаКоментари - Продадоха "Юнион Ивкони", сделката е финализирана | Бизнес.dir.bg
Коментари
Що не го прекръстите на КЗМ(Комисия Закрила на Монопола)? Скоро и вас ще ви закрият от защитите от Брюксел, но те не се занимават със селянчета дребни, ще почакат за влак. БокоТранс що не я кръстите новата фирма?
Играчите се оказаха големи тарикати. На фона на разкритията и нередностите, изложени от Валя Ахчиева, вече не може да се търси отговорност от никого за жертвите и безхаберието, с което е ръководена фирмата. Фирмата вече не съществува, от никого не може да се иска обезщетение. Новият превозвач е чист като планинска роса. Толкоз по разкритията на Ахчиева и катастрофите с автобусите на Ивкони.
Пременил се Илия...Всъщност трябва да се смени едно име, натрупало негативи. И всичко ще бъде заметено под килима...
Хващам се на бас за 1 млн. лв., че Петър Господинов и Петър Атанасов са подставени лица.
Нямаш 1млн!! Но аз се обзалагам за 1000 лв че има обрат по делото за катастрофата на Тракия, където шофьор на Ивкони обърна рейса, а обвиниха женица с Рено!
Така се продава Бизнес за милиони , а не като Дришльовците от СДС - разпродадоха Бизнес за Стотици Милиарди за по 1 лев .
От всичките си пътувания през годините с тази фирма съм натрупал крайно негативни впечатления , никога при никакви обстоятелства не бих им използвал отново услугите нито бих ги препоръчал на някой. Каквото и да кажа за тях все ще е малко ....
На теория има демокрация и свободни пазари. На практика олигархия и 3-4 големи акули. Окрупняването на пазара води до по-малко конкуренция и по-голяма манипулация на цените. Комисия за защита на конкуренцията къде е?
Не ти е точно сравнението ...Пропускаш една малка подробност: сделката между Юнион Ивкони и Груп е сделка между частни дружества по преценка на собствениците им. държавно участие няма , освен формалното разрешение от КЗК. Докато СДС разпродаваха държавно имушество, трупано 45 години, за жълти стотинки.
Бъркаш- Българска банка за развитие им даде 80 млн.лева за тази сделка т.е държавата си купи купчинка желязо за тези пари-уж на кредит за 10години...Чакай на тези гладни години някой в транспорта да връща тези пари...
Такава фирма само с 50 хиляди лева капитал? Жалко, че вече няма да може да отбягваме ЮнионИвкони, ГрупПлюс бяха по-свестни. И как с обединение ще се намалят разходите, че не ми е ясно? освено да закрият 20-30 офиса и да уволнят 30-40 служителя. Отново клиентите ще са прецакани в обслужването
Поредният удар върху БДЖ, т. е. - върху държавата. БДЖ агонизира, а ударите върху него не спират. Докога ?
Моля, прочетете си няколко пъти, на глас, какви умнотии пишете. "От своя страна "Юнион Ивкони" е транспортно-туристическо дружество, специализирано в извършване на автобусен транспорт на пътници в страната и чужбина, както и в областта на туристическите услуги, докато "Груп Плюс" е транспортно дружество, чиято основна дейност е съсредоточена върху вътрешен и международен пътнически автобусен транспорт."
Кое е трупано? Чел ли е, боклук лъжлив като тебе, доклада на Петър Младенов от 1989 г за това какво натрупано НИЩО е оставено още 89 г. А следваха два държавни фалита и две хиперинфлации до 1997 г организирани от 2 червени правителства на БСП. За да може Станишев през 96 г в доклад да обяви, че БАЛАНСОВАТА СТОЙНОСТ на ВСИЧКИ ДЪРЖАЖНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПРЕЗ ОНАЗИ ГОДИНА СА НА СТОЙНОСТ 580 МИЛИОНА ДОЛАРА и да вкара 70 големи предприятия в списък за изолация и ликвидация.
Dir, знаете ли, че съществуват думите "начало", "започвам", "край" и "приключвам"? Толкова ли ви е беден речника и голямо чуждопоклонничеството, че само "стартирате" и "финализирате"?
... а ясно ли ви е че се обединяват ДПС- Ивкони и БСП-Груп играчи - баш комунистическата мафия се уедрява и става капиталистическа мафия... Това е червени и генетични дебили и абдалинчовци, които мислите да гласувате за партията мафия БСП/БКП...!?!?!?
Много червена боя има още в БДЖ. Още поне десет години трябват за да се изчисти боклука по естествен път.
И често пътуват неизправни автобуси, развалят се насред път и стоварят пътниците в полето да чакат друг автобус на същата фирма, идвал от майната си. Чакането продължава понякога с часове, при неясна бройка свободни места в чакания рейс. От дочути разговори- водачите изобщо не почиват- от един рейс се прехвърлят на следващ, както и автобусите. От години не пътувам с тях. Не вярвам да има положителна промяна и при новия монополист.
Фирмата вече не съществува. От никой не може да се иска обезщетение. Новият превозвач е чист като сълза. Поредната държавна кражба с дъх на корупция. Тези са генерира ли повече пари и от КТБ. Явно долавят вятърът на промяната и изпреварва що скачат от потъващият ГРОБарска лайнер.
Че от какво да фалират? Те застрахователите плащат... Каско за автобуса, гражданска за пострадалите. Печалбата от транспорта за фирмата!
Хм,конкуренцията изчезва, има концентрация.На този етап.На по следващ- рязко покачване на цените на билетите.
Заличамаве ва следите от престъпление. Сега, дори летаргично спящите съдебни власти да се размърдат и повдигнат обвинение за престъпление, няма срещу кого. Ще започнат дълги експертизи кой на кого и защо е правоприемник и т.н.
са го извъртяли: едното вози пътници в страната и чужбина, а другото е специализирано във вътрешен и международен пътнически транспорт :)))?! Познайте от три къде е разликата :))) А КЗК разбира се е сляпа и глуха за фактическо обединение и концентрация на капитала с монополни амбиции ?! За нищо ни нямате вече дебили ! И държавата също !:((