Коментари - Продадоха "Юнион Ивкони", сделката е финализирана | Бизнес.dir.bg
назад

Продадоха "Юнион Ивкони", сделката е финализирана

Компанията оперира с 376 автобуса - собствени и на лизинг

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Продадоха "Юнион Ивкони", сделката е финализирана | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ужас с тези умтели курници де им катастрофират през месец съвсем ще я фалират.

Другари, напред - към монопола!

Що не го прекръстите на КЗМ(Комисия Закрила на Монопола)? Скоро и вас ще ви закрият от защитите от Брюксел, но те не се занимават със селянчета дребни, ще почакат за влак. БокоТранс що не я кръстите новата фирма?

От комсомола - към монопола!

Играчите се оказаха големи тарикати. На фона на разкритията и нередностите, изложени от Валя Ахчиева, вече не може да се търси отговорност от никого за жертвите и безхаберието, с което е ръководена фирмата. Фирмата вече не съществува, от никого не може да се иска обезщетение. Новият превозвач е чист като планинска роса. Толкоз по разкритията на Ахчиева и катастрофите с автобусите на Ивкони.

Абе, да не е заради Валя Ахчиева? Само питам.

На Цецо са му останали кинти от хубавите сделки с апартаменти и е пазарувал.

За мен бонусите, за Вас малусите

Не се чудете ! Големият горе,така е решил ! Бог дал,Бог взел !

Пременил се Илия...Всъщност трябва да се смени едно име, натрупало негативи. И всичко ще бъде заметено под килима...

Хващам се на бас за 1 млн. лв., че Петър Господинов и Петър Атанасов са подставени лица.

Нямаш 1млн!! Но аз се обзалагам за 1000 лв че има обрат по делото за катастрофата на Тракия, където шофьор на Ивкони обърна рейса, а обвиниха женица с Рено!

А стига бе ДПС вече няма автобуси ли бре ??? Да да ама .... НЕ !

Така се продава Бизнес за милиони , а не като Дришльовците от СДС - разпродадоха Бизнес за Стотици Милиарди за по 1 лев .

СУЛТАНЪТ от "сараите", отново на МНОГО ПЛЮС, а ???

От всичките си пътувания през годините с тази фирма съм натрупал крайно негативни впечатления , никога при никакви обстоятелства не бих им използвал отново услугите нито бих ги препоръчал на някой. Каквото и да кажа за тях все ще е малко ....

На теория има демокрация и свободни пазари. На практика олигархия и 3-4 големи акули. Окрупняването на пазара води до по-малко конкуренция и по-голяма манипулация на цените. Комисия за защита на конкуренцията къде е?

Не ти е точно сравнението ...Пропускаш една малка подробност: сделката между Юнион Ивкони и Груп е сделка между частни дружества по преценка на собствениците им. държавно участие няма , освен формалното разрешение от КЗК. Докато СДС разпродаваха държавно имушество, трупано 45 години, за жълти стотинки.

Забравихте мутрешките времена и откъде тръгнаха въпросните и какви далавери въртяха.

Дирнициии , защо под статиите за тракторната фирма няма коментари ?

Бъркаш- Българска банка за развитие им даде 80 млн.лева за тази сделка т.е държавата си купи купчинка желязо за тези пари-уж на кредит за 10години...Чакай на тези гладни години някой в транспорта да връща тези пари...

Дам, шофьора го обърна автобуса, но с помоща на реното

Пълни глупости!!! ама 100 процента

Такава фирма само с 50 хиляди лева капитал? Жалко, че вече няма да може да отбягваме ЮнионИвкони, ГрупПлюс бяха по-свестни. И как с обединение ще се намалят разходите, че не ми е ясно? освено да закрият 20-30 офиса и да уволнят 30-40 служителя. Отново клиентите ще са прецакани в обслужването

Поредният удар върху БДЖ, т. е. - върху държавата. БДЖ агонизира, а ударите върху него не спират. Докога ?

Моля, прочетете си няколко пъти, на глас, какви умнотии пишете. "От своя страна "Юнион Ивкони" е транспортно-туристическо дружество, специализирано в извършване на автобусен транспорт на пътници в страната и чужбина, както и в областта на туристическите услуги, докато "Груп Плюс" е транспортно дружество, чиято основна дейност е съсредоточена върху вътрешен и международен пътнически автобусен транспорт."

Продали са го сами на себе си.

И кой е бизнеса за млиони продаден от СДС?

и к'во стана със защитата на конкуренцията? ... ами нищо - монопол!

Кое е трупано? Чел ли е, боклук лъжлив като тебе, доклада на Петър Младенов от 1989 г за това какво натрупано НИЩО е оставено още 89 г. А следваха два държавни фалита и две хиперинфлации до 1997 г организирани от 2 червени правителства на БСП. За да може Станишев през 96 г в доклад да обяви, че БАЛАНСОВАТА СТОЙНОСТ на ВСИЧКИ ДЪРЖАЖНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПРЕЗ ОНАЗИ ГОДИНА СА НА СТОЙНОСТ 580 МИЛИОНА ДОЛАРА и да вкара 70 големи предприятия в списък за изолация и ликвидация.

Dir, знаете ли, че съществуват думите "начало", "започвам", "край" и "приключвам"? Толкова ли ви е беден речника и голямо чуждопоклонничеството, че само "стартирате" и "финализирате"?

Доган си укрупнява бизнеса и точи държавата!

... а ясно ли ви е че се обединяват ДПС- Ивкони и БСП-Груп играчи - баш комунистическата мафия се уедрява и става капиталистическа мафия... Това е червени и генетични дебили и абдалинчовци, които мислите да гласувате за партията мафия БСП/БКП...!?!?!?

Много червена боя има още в БДЖ. Още поне десет години трябват за да се изчисти боклука по естествен път.

... бъдете точни другари - Доган-Ивкони и БСП-Груп... ТОВА Е ИСТИНАТА...!!!!!!

И често пътуват неизправни автобуси, развалят се насред път и стоварят пътниците в полето да чакат друг автобус на същата фирма, идвал от майната си. Чакането продължава понякога с часове, при неясна бройка свободни места в чакания рейс. От дочути разговори- водачите изобщо не почиват- от един рейс се прехвърлят на следващ, както и автобусите. От години не пътувам с тях. Не вярвам да има положителна промяна и при новия монополист.

Фирмата вече не съществува. От никой не може да се иска обезщетение. Новият превозвач е чист като сълза. Поредната държавна кражба с дъх на корупция. Тези са генерира ли повече пари и от КТБ. Явно долавят вятърът на промяната и изпреварва що скачат от потъващият ГРОБарска лайнер.

Като имат 300-400 автобуса кой решава да имат капитал колко половин автобус?

И кога , най-после ще вдигнат цената на билетите ????

Че от какво да фалират? Те застрахователите плащат... Каско за автобуса, гражданска за пострадалите. Печалбата от транспорта за фирмата!

Ми те от КЗК така са го формулирали за да разрешат сделката :)

Гущерът си реже опашката.

парламента :))) ... такъв е закона :)))

Хм,конкуренцията изчезва, има концентрация.На този етап.На по следващ- рязко покачване на цените на билетите.

zeddd

С тройкаджии по български език, толкова. Такова е нивото.

Заличамаве ва следите от престъпление. Сега, дори летаргично спящите съдебни власти да се размърдат и повдигнат обвинение за престъпление, няма срещу кого. Ще започнат дълги експертизи кой на кого и защо е правоприемник и т.н.

Но,сайбията е в сараите.

са го извъртяли: едното вози пътници в страната и чужбина, а другото е специализирано във вътрешен и международен пътнически транспорт :)))?! Познайте от три къде е разликата :))) А КЗК разбира се е сляпа и глуха за фактическо обединение и концентрация на капитала с монополни амбиции ?! За нищо ни нямате вече дебили ! И държавата също !:((

няма промяна вече...ДПС вече с ГЕРП делят кокала...

Значи заглавието не трябва да е "продават Юнион Ивкони", а "сливат се Юнион ивкони и Груп"