Коментари - Продадоха "Юнион Ивкони", сделката е финализирана | Бизнес.dir.bg
Коментари
Юнион Ивкони е турска фирма на депутет от дпс - поне така пишеха преди 10 -ина години Тоя подставен собственик с българското име е турска подлога и също беше депутат от герб, но напусна, като заговориха за далаверите във фирмата.
И тия се съюзиха както ГЕРБ и СДС. Да използват краденето за още по-голямо крадене. Тоова не е ли наръшение на закона за конкурецията , бе гадове
Юнион ивкони - стари, вехти автобуси , разнебитени, неудобни седалки, мърсотия, нелюбезни служители и нагли шофьори. Сега ще се разпищолят съвсем.
хубав монопол си гласят тия пичуви.... добре че ми се налага да им ползвам ослугите веднъж на 10 години...
Значи заглавието не трябва да е "продават Юнион Ивкони", а "сливат се Юнион ивкони и Груп"
са го извъртяли: едното вози пътници в страната и чужбина, а другото е специализирано във вътрешен и международен пътнически транспорт :)))?! Познайте от три къде е разликата :))) А КЗК разбира се е сляпа и глуха за фактическо обединение и концентрация на капитала с монополни амбиции ?! За нищо ни нямате вече дебили ! И държавата също !:((
Заличамаве ва следите от престъпление. Сега, дори летаргично спящите съдебни власти да се размърдат и повдигнат обвинение за престъпление, няма срещу кого. Ще започнат дълги експертизи кой на кого и защо е правоприемник и т.н.
Като имат 300-400 автобуса кой решава да имат капитал колко половин автобус?
Фирмата вече не съществува. От никой не може да се иска обезщетение. Новият превозвач е чист като сълза. Поредната държавна кражба с дъх на корупция. Тези са генерира ли повече пари и от КТБ. Явно долавят вятърът на промяната и изпреварва що скачат от потъващият ГРОБарска лайнер.
... а ясно ли ви е че се обединяват ДПС- Ивкони и БСП-Груп играчи - баш комунистическата мафия се уедрява и става капиталистическа мафия... Това е червени и генетични дебили и абдалинчовци, които мислите да гласувате за партията мафия БСП/БКП...!?!?!?
Доган си укрупнява бизнеса и точи държавата!
Dir, знаете ли, че съществуват думите "начало", "започвам", "край" и "приключвам"? Толкова ли ви е беден речника и голямо чуждопоклонничеството, че само "стартирате" и "финализирате"?
и к'во стана със защитата на конкуренцията? ... ами нищо - монопол!
Моля, прочетете си няколко пъти, на глас, какви умнотии пишете. "От своя страна "Юнион Ивкони" е транспортно-туристическо дружество, специализирано в извършване на автобусен транспорт на пътници в страната и чужбина, както и в областта на туристическите услуги, докато "Груп Плюс" е транспортно дружество, чиято основна дейност е съсредоточена върху вътрешен и международен пътнически автобусен транспорт."
Поредният удар върху БДЖ, т. е. - върху държавата. БДЖ агонизира, а ударите върху него не спират. Докога ?
Такава фирма само с 50 хиляди лева капитал? Жалко, че вече няма да може да отбягваме ЮнионИвкони, ГрупПлюс бяха по-свестни. И как с обединение ще се намалят разходите, че не ми е ясно? освено да закрият 20-30 офиса и да уволнят 30-40 служителя. Отново клиентите ще са прецакани в обслужването
На теория има демокрация и свободни пазари. На практика олигархия и 3-4 големи акули. Окрупняването на пазара води до по-малко конкуренция и по-голяма манипулация на цените. Комисия за защита на конкуренцията къде е?
От всичките си пътувания през годините с тази фирма съм натрупал крайно негативни впечатления , никога при никакви обстоятелства не бих им използвал отново услугите нито бих ги препоръчал на някой. Каквото и да кажа за тях все ще е малко ....
Така се продава Бизнес за милиони , а не като Дришльовците от СДС - разпродадоха Бизнес за Стотици Милиарди за по 1 лев .
Не ти е точно сравнението ...Пропускаш една малка подробност: сделката между Юнион Ивкони и Груп е сделка между частни дружества по преценка на собствениците им. държавно участие няма , освен формалното разрешение от КЗК. Докато СДС разпродаваха държавно имушество, трупано 45 години, за жълти стотинки.
Бъркаш- Българска банка за развитие им даде 80 млн.лева за тази сделка т.е държавата си купи купчинка желязо за тези пари-уж на кредит за 10години...Чакай на тези гладни години някой в транспорта да връща тези пари...
Кое е трупано? Чел ли е, боклук лъжлив като тебе, доклада на Петър Младенов от 1989 г за това какво натрупано НИЩО е оставено още 89 г. А следваха два държавни фалита и две хиперинфлации до 1997 г организирани от 2 червени правителства на БСП. За да може Станишев през 96 г в доклад да обяви, че БАЛАНСОВАТА СТОЙНОСТ на ВСИЧКИ ДЪРЖАЖНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПРЕЗ ОНАЗИ ГОДИНА СА НА СТОЙНОСТ 580 МИЛИОНА ДОЛАРА и да вкара 70 големи предприятия в списък за изолация и ликвидация.
А стига бе ДПС вече няма автобуси ли бре ??? Да да ама .... НЕ !
Хващам се на бас за 1 млн. лв., че Петър Господинов и Петър Атанасов са подставени лица.
Пременил се Илия...Всъщност трябва да се смени едно име, натрупало негативи. И всичко ще бъде заметено под килима...
Играчите се оказаха големи тарикати. На фона на разкритията и нередностите, изложени от Валя Ахчиева, вече не може да се търси отговорност от никого за жертвите и безхаберието, с което е ръководена фирмата. Фирмата вече не съществува, от никого не може да се иска обезщетение. Новият превозвач е чист като планинска роса. Толкоз по разкритията на Ахчиева и катастрофите с автобусите на Ивкони.
Що не го прекръстите на КЗМ(Комисия Закрила на Монопола)? Скоро и вас ще ви закрият от защитите от Брюксел, но те не се занимават със селянчета дребни, ще почакат за влак. БокоТранс що не я кръстите новата фирма?
Продадоха "Юнион Ивкони", сделката е финализирана
Компанията оперира с 376 автобуса - собствени и на лизинг
Обратно в новината