Притиснат, петролният бранш смята за непосилни европейските изисквания

Въобще не е ясно как зарядните станции ще бъдат присъединени към енергийната мрежа и кой ще изгради тези мощности, коментира Светослав Бенчев от БПГА

Обратно в новината

Коментари - Притиснат, петролният бранш смята за непосилни европейските изисквания | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Обичайната БГ смехория, примесена с европейските глупости.

Щом ги смята за непосилни, а не за - както много често - идиотски, пак е добре ...

на втори април, защото хранениците на ГЕРБ, ПП и ДБ ще гасуват, за да си осигурят добри службици. Гласувайте, ако не искате България да влиза във война.

Политическите дебили вряскат поредния лозунг, без изобщо да включват и един неврон от главния си мозък. Може ли някой електросектант, ваксиниран и англо/френскоговорящ да ми отговори на следните въпроси: 1. Колко ще струва изграждането на допълнителни около 5 ГВт ЕФЕКТИВНИ, а не моменти електрически мощности? 2. Колко ще струва реконструкцията на електропреносната мрежа, която да поеме тези 5 ГВт? 3. Колко ще струва тоталната реконструкция на електроразпределителните мрежи, за да се доставят тези 5 ГВт до зарядни станции? 4. Кой ще плати десетките милиарди инвестиционни разходи по точки 1,2 и 3? 5. Каква ще е цената на кВтч за крайния потребител, след като в нея бъдат включени горните инвестиционни разходи? 6. Как си представяте в големите квартали на градовете да бъдат зареждани електромобилите, при условие, че на всеки паркинг в Младост, Люлин или Дружба има по минимум 50-60 автомобила?

За да караме електрички масово освен АЕЦ Белене ( да бъде построен ) ще трябват и още 2 реактора в Козлодуй . То така ако ставаше с директиви .....

Марксистите винаги с директиви са работели. За това социализма винаги се е провалял. ЕС и той върви нататък.

Трябва да се вдигнат цените с 80-100 %.

Това не е проблем само на България, а на целия ЕС За да навлязат масово електричките, не е достатъчно да се забранят колите с ДВГ Необходимо е: 1. Да се изравнят цените на електричките, с тези на автомобилите с ДВГ. 2. Да има излишък от евтина зелена енергия, за зареждането им. 3. Да има развита инфраструктура за зареждането им. 4. Да има организация за безопасни условия за рециклиране на батериите Чак тогава, когато всички тези точки са изпълнени, може да се говори за забрана на ДВГ. В противен случай само богатите ще карат коли, а положителния ефекта върху природната среда ще е нулев.

Така като си го представил, резултата ще е чувствителн, ако само богатите карат коли. Другите ще карат колелета. :))

Направете ги като Гърция - 2Д модел от картон. Така или иначе никоя няма да работи след 24ч

Под "петролен бранш" в България разбирай монополиста Лукойл!

От кога Шел, ОМВ, Ромпетрол и Еко са станали собственост на ЛУКойл? Къде ви намират?

Всички губим от тези извращения. Насила налагат на България идиотски решения, защото имат България за колония и българите за говеда.

Ти си говедо. :))) И го демонтсриша всеки ден тука. От далече те припознах какъв си. :)