Представиха проекта за частни жп превози: Печелившите линии - за доказани кандидати с опит
Предвиждаме да се създаде отделно дружество, в което да се прехвърли цялата ремонтна дейност на БДЖ, заяви министърът на транспорта Гроздан Караджов
Обратно в новинатаКоментари - Представиха проекта за частни жп превози: Печелившите линии - за доказани кандидати с опит | Бизнес.dir.bg
Коментари
Много е просто - взимаш една печеливша и с нея нея една губеща - така да се оформи търга. А сега Печелившите ше ги земат едни ора, а губещите остават за държавата - демек за нас да им плащаме вересиите
Хайде сега да видим чий обръч е по-голям ! То тъй си милехме и за "приватизацията" на потладжана Лостов, а се получи тоталн ликвидация! Да не повторим упражнението със Гад Зееви?! Тъй ми се чини !
Много си прав! Печеливш е товарния превоз! Пътническия е губещ! В нашата държава! За да печели трябват пътници, за пътници трабват добри условия, а в Бг с тези релсови пътища нещата са обречени ! Имаше жп трасета около всеки голям град и вместо да се надграждат и до близките села около големите градове да има влакчета сега има буренясали релси голяма част от които са откраднати! 35 г разруха и кражби , да питат Тутуу 15 г нещо направи ли!? Защото слушахме за влакове движещи се със 160 км в час
А ще плащат ли еквивалента на винетките, за поддръжката на ЖП инфраструктурата по която ще се движат частните влакове ???
Видяхме кво стана с идеята от преди 20 години с частните ВИК.Ако тогава не се беше намесила държавата да ги удари през пръстите сега от големите язовири да бяха останали 2-3 винкела,всичко останало,тръби станции нарязано и за скрап,а вода за в къщи булките да носят с кобилици и катъри ! След 5-6 години от частното БДЖ няма да останат и релсите!
Демек пускаме влакове само там където дерем 9 кожи от печалбата т.е за цяла България две основни линии отгоре София-Плевен -Варна ,отдолу София - Пловдив -Бургас. Останалите градове - кучета ги яли.Северна в волски талиги,Южна с биволски каруци
Евала, добутахте до вашето. Унищожихте умишлено, превърнахте бдж в кочина, за да може да приватизирате.
Директна оставка. Щом не могат да се справят.... Смешно е да идва частна фирма да прибира печелившите линии
Гроздан Караджов след апартамента в Рим, сигурно и вила на Амалфи си е купил., Кой са тези надеждни кандидати? Със офшорни сметки по знайни и незнайни острови? Къде ще отида печалбата от тези дружества, кой ще поддържа инфраструктурата? Навреме то имаше един холдинг дето разгони фамилията на три вагони ремонтни заводи! Та ги знаем твзи борци за благото на народа ОСТАВКА ИМСЪД ЗА ПРОДАЖНИЦИТЕ
Частниците вече са ясни - двата ШОПАРА и към тях лакомият грозданчо караджов. Естествено ще се действа с подставени лица както винаги. Каквото можем сега да грабим, че после не се знае знае ли се! Смешковци, които не са наясно, че като се задавят и ще започне повръщането.
Русороби ревът. Караджов прави добре като дава линии на компания с опит. Видяхме държавата как стопанисва БДЖ.
Помним как деморатичният частник осе погрижи навремето за ,,Балканкар" и ,,Елпром"- с мотокари и телфери бяхме прочути в цял свят. Така инвестира в тях ,че и вилиците от стола бяха претопени. Цифрови Стругове за милиони отидоха за жилязу,после в хотели по мерето и накрая фалит поради некадърност и незнание. А в Чехия ,Румъния и Словения , такива частници изкараха че и сега цял свят знае какво е това,,Шкода",Дачия и Горенйе.
Абе тъпако, как точно окачестви критикуващите като русороби бе? Толкова ли сте озлобени и слабоумни всичките европеераси бе ????
е държавна собственост и е перфектен. Тук някой е загрижен ПЕЧЕЛИВШИТЕ линии забележете да минат в частни ръце. т.е. сигурната печалба да мине в ръцете на фирма Х, която пък за политическата услуга ще делка тлъсти комисионни. Фирма с опит - сещайте се не е българска. Мноого сте прозрачни бе Баце, Шиши и Миши, ненаядохте се.
ми на перденцето от влака. Държавата не може да се грижи за БДЖ - доказано. А и по-малко от данъците ще отиват за тая пробита железница.
Железниците са сектор, в който не трябва да има конкуренция, а само един оператор и то държавен. Това е социална услуга, а не предприятие с цел печалба. Е, ако питаш ИПИ, трябва да има конкуренция. Ще има, колкото между мобилните оператори има. :)
Защо ни занимават с корупционните си практики ? Частни превозвачи - Пешо и Гошо вземат на търг крайградска линия, слагат вагон-ресторант, купета с отварящи се прозорци, открити вагони с дискотека - парти със стриптийз и райски газ - така го разбирам аз свободния бизнес. Какво ще си разпределят мутрите и империалистите някак си не ме вълнува.
Значи, аз акл стана частен оператор, ще съм задължен да оперирам със същите хора, които е ползвала и БдЖ, че и да не мога да ги сменям за срока на договора. Е каква конкуренция тогава....?! Различен бардак, същите проститутки.
Много развъртян министър. Пак ще уволняваме май заместник министри. Като почнат да се блъскат влакове
Железницата е социална услуга особено когато ревеш за климата и за глобалното затопляне. Не може да сте хем еколози хем капиталисти. Хем Европа хем Сащ, не става така.
С един превозвач, нашите диспечери пак допускаха катастрофи с два влака в срещуположни посоки, които вкарваха в един коловоз, какво остава с новия играч ПИМК! Преди се качвах на влак веднъж на 5 години, сега вече ще е веднъж на 20, когато животът ми писне!
Като има мераци за частни влакове, частника да си купи влакове да вози пътници и да печели. Само дето частника иска държавата да купи влакове за 3-5 милиарда и да му ги хариже да печели. И аз искам така.
Ганя , в развита европейска държава с евро, не може системата да е от 40-те на миналият век. Путинист си ти! Ще кажеш България е модерна европейска страна с най-модерната железница и всичко е по европейски.
"6 септември" го удари вакуума бомба, дейба и седесарската лайновозна дружина. Господ гледа.
Охлюв, човекът отдолу ти пише, че във Франция жепето държавна собственост и е перфектено. Крадлива седесарска пасмина.
Е нали затова купуваме нови мотриси и вагони... Да не се охарчи частника. Подаръци ще има за всички от сърце!!! Е не баш за всички ...
ГУБЕЩИТЕ ЛИНИИ А НЕ ПЕЧЕЛИВШИТЕ НА ФИРМА С "ДОКАЗАН ОПИТ" ОСТАНАЛОТО ЩЕ СТАНЕ КАКТО СИ ГО ЗНАЕМ
Поредния грабеж Релси сигнализации гари държавни и подръжката тяхна а частника ще пусне влакчета даже тока няма да плаща? Какво налага да се дава на частник печеливша линия? Не е ли да се търсят за губещи линии и дейности?
Ейй ама идиоти. Не може да не съсипят БДЖ. Всичките тези 30години го оставиха на самотек, без поддръжка. Само крадене на пари. Сега частнооо, дее нещастници
Държавата .т.е. ние плащаме и осигуряваме всичко, а функцията на частниците е само да събират и изнасят парите?!?! Прокуратурата няма ли да го окошари тоя министър. Либерализация не означава че няма да се инвестира нито 1 стотинка, а само ще се лапа. И каква работа имат да обсъждат нещо със синдикатите? Искат просто да бетонират продажбата на говедо-роба на новите собственици. Подаряват им робите както влаковете и всичко останало. Дават им безплатно абсолютно всичко и им викат лапайте 13 години. От какъв зор договорите трябва да са 13 години? От какъв зор договорите ще са направо за 13 години? Нека да видиме дали стават, а после лесно могат да им подновят договорите. Паспортите ги вадиме на 10 години, президента го избираме за 5 години, парламента го избираме за 4 години, а с тия договора 13 години, точно колкото е договора с Боташ. Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.
Нали няма да откажете на чуждестранни жп превозвачи с опит и интерес да се включат в бизнеса?
"изискване всички работници и служители да запазят работните си места" ?! Амиии, нема как да стане! За чий ми е частен бизнеса ако издържам същите клатитопковци с които държавата затъва?
като се летището - печелившо и трябва да се продаде на наш човек с 5% участие на Фирма с опит останалите 95% на наши хора, за да ограбват В начлаото беше БДЖ, после го разделиха на Пътнически и Товарни превози, както и Пътна инфраструктура и Ремонтно депо Последното го фалираха БДЖТоварните превози са на печалба БДЖ Пътническите превози - на вечна загуба Ссега новата песен - същата. Ремонтите на себестойност, т.е. губещо за сметка на бюджета/държавата/хората Частника без инвестиция за нови вагони, нали така, за да е на печалба Мутри и мафиоти с легален бизнес Така е вече от времето на ББ - изпраха се и си приалгат номерата на най-високо ниво А никой не вярваше че след 35 години ще стигнат до контрол на цялата държава Те и хората продадоха чрез заеми и сега с Еврото. Ада е на земята, не е другаде
Сега машинистите на локомотиви ще видят цялата прелест на капитализма европа и демокрацията- смени по 12 часа през ден, липса на трудови договори,минималка от 1000 лв, без профсъюзи, храна на тройна цена задължително само от наш кетъринг- леща ,боб ,грах., платен отпуск само по желание на боса, при трудова злополука секиш със застраховката ,при инвалидизиране - захвърлен като куче , през почивния ден - окопаване на градинки,боядисване на гари и трудодни на палата на българския евроатлантически частни,почти задължително софиянец!