Представиха проекта за частни жп превози: Печелившите линии - за доказани кандидати с опит
Предвиждаме да се създаде отделно дружество, в което да се прехвърли цялата ремонтна дейност на БДЖ, заяви министърът на транспорта Гроздан Караджов
Обратно в новинатаКоментари - Представиха проекта за частни жп превози: Печелившите линии - за доказани кандидати с опит | Бизнес.dir.bg
Коментари
Защо държавата продава нещо, което носи пари, а задържа това, което губи? Защо не е обратното?
И аз така смятам.ЧЕ ако тези частни оператори са толкова добри,то трябва да им се дадат не печелившите линии,а тези ,които са на загуба.След като са добри,те би трябвало да ги оправят. Нямаме нужда от такива оператори,които ще печелят на наш гръб. Явно пак ще има крадене и съсипване на БДЖ.
Скоро половин България ще остане без влакове. Като дадеш най-печелившите линии, с какво ще покриваш другите? Сега се плаче,че няма пътища до някои места, скоро няма да има и влакове. Огромна част от държавата ще стане човешка пустиня - просто никой нито ще живее, нито ще ходи там.
Хайде да започва либерализацията на пътническите превози ,че в момента БДЖ е под всякаква критика . Лоши услуги и масови кражби . Аз се надявах да е още тази година .
Тоест ще дадем сладките направления на наши хора а останалото ще се ползва за доунищожаване на БДЖ и продажбата и на правилният човек?
Поредното съсипва е на държавата. Скоро ще има закриване на фирма БДЖ. Първо продадоха имоти за милиярди. ПАРИТЕ ГИ НЯМА Вместо да махнат тоя некадърник то па ще дойде нов. Печелившите трябва да са на държавата. Ремонта трябва да си прави БДЖ. Да не се купуват влакове ако в сервизите на БДЖ няма кой да ги ремонтира. Има една по голяма фирма която има много катастрофи в страната и в други дуржави. Всичко се прави за да може някой да взима пари но не и държавата. Слагат лобиски закони за една фирма. В Англия държавата си взе тяхното БДЖ щото участника не може да се справи. Това е социална услуга не винаги е печеливша.
Това е копирано от статия в дира, линк към която статия има и в настоящата публикация! Темата отново е за влакове, прочетете извадката и си направете сами изводите. После ми говорят за ес и либерализация. ———- Австрийските железници и тяхната мрежа от влакове найт джет се разраства сериозно на местно ниво. Финландците се оказват производители на високоскоростни влакове и изграждане на инфраструктура. Те също са се опитвали да спечелят територия във Франция, Италия и Испания, но се оказва, че всяко правителство подкрепя своята собствена железница и всички останали не могат да се доберат до финансиране за подобряване на цялата инфраструктура. Мнозина посочват, че частните компании просто нямат шанс срещу държавните железници.
В Германия,Австррия,Чехия и Словакия....няма.....но у нас е задължително да има ....ЕС го искал и то печелившите линии.....
Сега ще стане така: Ще дойде западен оператор, който ще спечели конкурса за печелившите линии. Този оператор няма да дойде с негови влакове, а ще ползва нашите, държавни. България ще плаща лихвата и главницата по кредитите, а оператора ще прибира печалбата. На това нашите мисирки и политици казват чуждестранни инвеститори. За тях всяка компания от ес, която идва да смуче и изсмуква пари от България е инвеститор. А защо печелившите линии не се обслужват от БДЖ, а тези които не са толкова печеливши да ги пуснат на търг! Нека частника направи инвестици и печели. Западна европа продължава все повече да ни граби! Сега разбрахте ли защо имаше един период преди месеци, когато ежедневни ни занимаваха със счупените локомотиви на БДЖ.Защото точно тогава са готвели кражбата!
Ясно, затова беше пътуването до Мездра. Колко вагона оправиха и на колко им пуснаха климатиците след онова невероятно пътуване Мездра-София да питам? Май на 0? Кенефите отвориха ли у Мездра? Подлеза на Централна Гара къде ти е под носа, що е на катун направен, преди 5 години едни много милиони се усвоиха за ремонт там? Сега вкарваме частниците да точиме още повече и без това източеното дружество...
Каквато е разликата межди частният дом за стари хора и държавният,такава ще е и разликата и между частното и държавното БДЖ!!! Държавния го проверяват десетки агенции за всяка криво изписана запетайка , в частния и полиция не смее да влезе,дори и да колят някого! А на бас ,че всички биячи на старци в Ягода ще осъдят след няколко месеца държавата и техните айдукати ,ще изкарат старците виновни!
да позная кои са доказаните оператори с опит. Обикновено пълнички,леко небръснати със силно свинско излъчване.
Хората в космоса вече летят ние още нормални релси нямаме за бързи влакове. Дано поне се сетят да направят вагони за пренос на коли и пътници в едно. Така както има между Лондон и Париж и Белгия. Качваш се с колата и се возиш в колата си или отиваш на кафе. Така няма да се прибиваш от път когато искаш да посетиш далечните части на европа в комфорта на твоята си кола.
Когато говорехме, че всичките покупки на нови влакове, ремонт на релсов път и т.н. се прави единствено и само с цел след това всичко платено с НАШИ пари да се подари на пеефски и ко, и ни наричахте копейки, русороби и т.н.
Частните ЖП линии ще са като частните пенсионни фондове, частните болници и прочие. Нищо ново, нищо повече освен цените и алчността.
Абе идеята е добра, но изпълнението ще е българско.
Няма да има частни жп линии. Ще има частни жп пътнически превозвачи. Частни товарни превозвачи има от години.
Ами да си влезат със собствени влакове, да си плащат за ползването на инфраструктурата, а линиите да се дават в комплект - печеливша с 10 губещи/социални. С накупени от държавата нови влакове, с оправени релси с държавни и ес/наши пари, и то само по печелившите линии си е 100% точене на държавни пари.. катоо дори не е нужно да гадаем КОЙ стои зад далаверата.
Очеизвадно определени хора искат да се възползват от парите на държавата и да приватизират на без пари железниците за да направят милиони, ако не и милиарди! 100 процента това са хората които трябва да са доживотно в затвора, че дори и семействата им! Същите са като Васко Жабата или Митьо Фафлата
Добре, много добре, вече е ясен и петият ред подсъдими. Господовият съд е няма да ги подмине, следва и Народният.
Когато бяхте жалки ,заблудени роби на мракобесният комунизъм в НРБ -жените се пенсионираха на 55 ,а мъжете на 60. Сега понеже вече сте освободени и просветлени граждани на Европейския съюз жените скоро ще се пенсионират на 63 ,а мъжете на 67. Нещо много скъпи излязоха западните банани на Коледа за бг туземците - платиха с по 8 години работа от живота им !
Глурости. Защо печеливщите линии ако са превозвачи можещи винаги трябва да са на печалба. така се съсипва БДЖ Продадо ха имоти продавт и влакове купуват нови и така народа плаща.
Сега вече ще имаме и дедо Еконтий и на БДЖ.За да спести за яхта или вертолет на новата си любовница , нема да плаща на бг машинист 3000 ллв заплата да кара влака ,а ще наеме живтновъд от Узбекистан или кравар от Бангладеш за 500 лв.Като ботуряса цялата композиция в първия хендек ,пак ще обсъждаме по телвизиите - кой е виновен за жертвите по пътищата ,като сега с домовете за стари хора! А главния архи виновник за 30 години беди е алчният капитализъм,ЕУ експлоатацията , бандитската демокрация и всичките им подръжници !
Държавата пак ще се грижи за бдж, ще купува влакове, ще прави релси и гари, ще ги ремонтира, но просто един ще прибира парите от билетите. Правим, струваме и накрая тази крадлива жилка все се обажда.
Сега като билетът София-Бургас стане 70 евро българинът най-после ще се чувства като истински европеец! Браво!
Да бе европейското законодателство задължавало. Либерализация - какво значи това?! Аз съм на либералния пазар на тока и плащам през зимните месец по 500 лв., а през летните между 200 и 300. За кого се прави това, за шепа бандити дето изнасят евтиния ток от АЕЦа за Украйна и Гърция, а ние плащаме скъпи, купуван от чужбина. Безумие! С влаковете ще стане същото. Колкото и да са зле условията (разбира се това не е случайно така)р, все пак това е транспорта за хората с ниски финансови възможности и за тия дето пътуват с влак до работата си. Е всичко до пореното унищожение на социалното в държавата. Така че, остана ли още нещо за грабеж, вероятно ще се намери, ама защо не като раята си трае.
Кои са фирмите с "доказан опит", като нямахме досега частни влакове? Значи са чъждестранни или как? Може би пък БГ фирми с доказан опит по метене на вагони?
Сега машинистите на локомотиви ще видят цялата прелест на капитализма европа и демокрацията- смени по 12 часа през ден, липса на трудови договори,минималка от 1000 лв, без профсъюзи, храна на тройна цена задължително само от наш кетъринг- леща ,боб ,грах., платен отпуск само по желание на боса, при трудова злополука секиш със застраховката ,при инвалидизиране - захвърлен като куче , през почивния ден - окопаване на градинки,боядисване на гари и трудодни на палата на българския евроатлантически частни,почти задължително софиянец!
като се летището - печелившо и трябва да се продаде на наш човек с 5% участие на Фирма с опит останалите 95% на наши хора, за да ограбват В начлаото беше БДЖ, после го разделиха на Пътнически и Товарни превози, както и Пътна инфраструктура и Ремонтно депо Последното го фалираха БДЖТоварните превози са на печалба БДЖ Пътническите превози - на вечна загуба Ссега новата песен - същата. Ремонтите на себестойност, т.е. губещо за сметка на бюджета/държавата/хората Частника без инвестиция за нови вагони, нали така, за да е на печалба Мутри и мафиоти с легален бизнес Така е вече от времето на ББ - изпраха се и си приалгат номерата на най-високо ниво А никой не вярваше че след 35 години ще стигнат до контрол на цялата държава Те и хората продадоха чрез заеми и сега с Еврото. Ада е на земята, не е другаде
"изискване всички работници и служители да запазят работните си места" ?! Амиии, нема как да стане! За чий ми е частен бизнеса ако издържам същите клатитопковци с които държавата затъва?
Нали няма да откажете на чуждестранни жп превозвачи с опит и интерес да се включат в бизнеса?
Държавата .т.е. ние плащаме и осигуряваме всичко, а функцията на частниците е само да събират и изнасят парите?!?! Прокуратурата няма ли да го окошари тоя министър. Либерализация не означава че няма да се инвестира нито 1 стотинка, а само ще се лапа. И каква работа имат да обсъждат нещо със синдикатите? Искат просто да бетонират продажбата на говедо-роба на новите собственици. Подаряват им робите както влаковете и всичко останало. Дават им безплатно абсолютно всичко и им викат лапайте 13 години. От какъв зор договорите трябва да са 13 години? От какъв зор договорите ще са направо за 13 години? Нека да видиме дали стават, а после лесно могат да им подновят договорите. Паспортите ги вадиме на 10 години, президента го избираме за 5 години, парламента го избираме за 4 години, а с тия договора 13 години, точно колкото е договора с Боташ. Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.
Ейй ама идиоти. Не може да не съсипят БДЖ. Всичките тези 30години го оставиха на самотек, без поддръжка. Само крадене на пари. Сега частнооо, дее нещастници
Поредния грабеж Релси сигнализации гари държавни и подръжката тяхна а частника ще пусне влакчета даже тока няма да плаща? Какво налага да се дава на частник печеливша линия? Не е ли да се търсят за губещи линии и дейности?
ГУБЕЩИТЕ ЛИНИИ А НЕ ПЕЧЕЛИВШИТЕ НА ФИРМА С "ДОКАЗАН ОПИТ" ОСТАНАЛОТО ЩЕ СТАНЕ КАКТО СИ ГО ЗНАЕМ
Като има мераци за частни влакове, частника да си купи влакове да вози пътници и да печели. Само дето частника иска държавата да купи влакове за 3-5 милиарда и да му ги хариже да печели. И аз искам така.